Samoin! Eihän sitä perhana meinannut millään päästä pois satulasta, ku oli niin maittavaa menoa!Jees, sainpa vihdoin omani ja vihreenä, on se niin makee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin! Eihän sitä perhana meinannut millään päästä pois satulasta, ku oli niin maittavaa menoa!Jees, sainpa vihdoin omani ja vihreenä, on se niin makee![]()
No niin nyt on sit jo viikon verran ollu kiinni kilpiteline ja vilkut. Enkä edes saanut rikottua mitään. Oli aika vi###mainen homma vaihtaa. Joutuu vasemman puolen takakatteen ja moottorin/rungonsuojat irrottamaan että saa ne sähköboxit irti ja niiden alta sen yhden ruuvin jolla se kilpiteline on kiinni (ne muut 3 ruuvia saa liian helposti). Mutta nyt pyörän pesuun ja sitjoo...ite kattelin kans penkin alle ja kylhän sielt kaikennäköstä boxia näkyy...Ilmoittelehan jos kerkiän enne mua rikkoo jotai nii mä ilmoittelen päinvastoinPitäs vaihtaa tossa joku päivä kilpiteline ja vilkut. Telineen tein itse töissä, vittumainen vaan vaihtaa se kun joutuu sieltä penkin alta purkaa kaikenlaisia sähköboxeja että saa sen vanhan irti. Siihen kyllä varmaan kävis jokin tarviketelinekin helposti.![]()
Kyl mulla ainakin on suomenkielinen manuaali.Ootteko muuten jo saanut niitä suomenkielisiä manuaaleja? Ois pitänyt jo kuulemma tulla, mutta mulle ei ole tullu.
Millon sait pyörän. Mulle sanottiin kun hain pyörän että suomalaisia manuaaleja ei vielä ole mut sumeko lähettää postissa kun saavat ne. Ja ne on jo saanut ne mut ei ole mulle tullu.Kyl mulla ainakin on suomenkielinen manuaali.Ootteko muuten jo saanut niitä suomenkielisiä manuaaleja? Ois pitänyt jo kuulemma tulla, mutta mulle ei ole tullu.
OT: Viikonlopun saldo: 1093 nautinnollista kilometriä (puutunutta p**settä lukuun ottamattaTonni-huollossakin tuli jo käytettyä!![]()
Viime perjantaina sain tuon.Millon sait pyörän. Mulle sanottiin kun hain pyörän että suomalaisia manuaaleja ei vielä ole mut sumeko lähettää postissa kun saavat ne. Ja ne on jo saanut ne mut ei ole mulle tullu.![]()
Itelläki kerran ollu vesi tippa kierrosmittarin lasin sisä puolella. Ja jarruvalo rupes palamaan koko ajan, sammu kun nappas liittimen irti takajarrun valokytkimeltä. Uus kytkin tilattu takuuseen.Hieman vikaakin on ehtinyt tulla: mittariston sisään pääsee yökosteus jollain ihmeellisellä tavalla. Lainehtii aina aamusin. Jalkajarrua kun käyttää, niin jarruvalo jää päälle.
Joo täytyy kyllä sanoa että ilman killeriä äänet on tosi mahtavat (ainakin minun mielestä). Hiljaa ajaessa mukavan matalat mutta maantiellä ne ei kuitenkaan häiritse. Putki muuten jäähtyykin todella nopeasti verrattuna vakioon. Suosittelen kyllä lämpimästi.Hyvännäköiset pöntöt on pojilla ja äänet varmasti kohdallaan, kaverilla on speed triplessä gp style putki kiinni (ilman killeriä) ja äänet on kyllä makeet... Itellä leo vincen Titanium SBK Oval...aivan hyvin pitää ääntä, mut gp tyylinen on kyl makeemman näköinen täytyy myöntää-leo-![]()
Mistä muuten hommasit tuon Gp style:n? Yritin kovasti etsiä mutta en löytäny ainakaan suomesta mitään liikettä joka myisi tähän uuteen pyörään niitä.Nyt on pyörässä mivv:in gp style putki kiinni. -klik-dbkillerin kanssa äänet hiukan kovemmat kun vakiopöntössä mutta ulkonäkö koheni todella paljon ja vetää ehkä isommilla kierroksilla paremmin. Huomenna täytyy kokeilla ääniä ilman killeriä. Kaverille tuli samanlaiseen zetaan mivv:in x-cone -klik- ja siinä ilman killeriä on todella kovat äänet. Tuo x-cone on kyllä paljon paremman näköinen livenä kun tuossa kuvassa.![]()