Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maailmani kaatuu...Leovincen gp-styleä olen hieman odotellut saapuvaksi All Rightille mutta aika hyvännäköinen on tuo Akrapovicin putki. Toki vielä puuttuu itse pyöräkin mutta toivottavasti vielä tällä viikolla...Ens viikolle jos menee niin ei vielä maailma kaadu.![]()
Itse kanssa havitellut tota gp-styleä, jos nyt huomenna sais sen pyörän ensin. Tuolla näkyy jo olevan devilin putkia zetaan.Leovincen gp-styleä olen hieman odotellut saapuvaksi All Rightille mutta aika hyvännäköinen on tuo Akrapovicin putki. Toki vielä puuttuu itse pyöräkin mutta toivottavasti vielä tällä viikolla...Ens viikolle jos menee niin ei vielä maailma kaadu.![]()
Sama käyny mielessä. Ei se ois paha oottaa jos tietäs millon ne tulee, mutta kun maahantuojallakaan ei oo mitään hajua niistä.voipi olla että joutuu itekin henk.koht kallistua mustaan.
Koska tilasit?Jees, musta tulossa nyt itellekin![]()
Kiinnostas tietää sellanen juttu että paljonko porukka on maksanu 07 zetasta tai minkälaisia tarjouksia ootte saanu?
Samoin kävi mulla. Maanantaina peruin ja nyt on uusi tilattuna. Jatkossa mut löytää eri merkin alta. Ei tää ihan putkeen mennyt Kawasakilta.Kävin liikkeeessä ja peruin kaupat...myyjä soitti maahantuojalle ja kerto että tilanne on tosipahalla mallilla noitten vihreiden suhteen...maahantuoja ei saa pyöriä mistään vika on kawasakin euroopanpäässä.
GSX-R 750 K7Mihin sitten päädyit?