G
Guest
Guest
Eli nyt kun noita zetoja on maahan muutamia tullut, niin onko tietoa onko joukossa vihreitä vai onko kaikki edelleen mustia??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Off-Topic, mutta mielenkiintoisia lukuja; kawassa enemmän tehoa ja vääntöä "paperilla" kuin Fasussa, silti Fasu kulkee lujempaa, kiihtyy paremmin ja roll-onissakin pesee Kawan.Tässä muuten erään brittilehden mittaustuloksia näille uusille malleille:
![]()
Oliskohan painolla osuutta asiaan - kawa kun on yli 20kg painavampi...Off-Topic, mutta mielenkiintoisia lukuja; kawassa enemmän tehoa ja vääntöä "paperilla" kuin Fasussa, silti Fasu kulkee lujempaa, kiihtyy paremmin ja roll-onissakin pesee Kawan.Tässä muuten erään brittilehden mittaustuloksia näille uusille malleille:
![]()
Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...
Ensimmäinen vihreä zeta pääsi omaan kotiin 30.4 ja se oli se ensimmäinen ihan oikeesti. Teitä on siis huijattu!!Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...
Kaverillekin lupailtiin että on sitten ihan eka suomessa ketä vihreän zetan saa
Ja mopotinta ei näy eikä kuulu![]()
![]()
Jos tosiaan näin on,niin pistäppä kuva kawasta.Ensimmäinen vihreä zeta pääsi omaan kotiin 30.4 ja se oli se ensimmäinen ihan oikeesti. Teitä on siis huijattu!!Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...
Kaverillekin lupailtiin että on sitten ihan eka suomessa ketä vihreän zetan saa
Ja mopotinta ei näy eikä kuulu![]()
![]()
![]()
eipä mulla muuta![]()
Jos tosiaan näin on,niin pistäppä kuva kawasta.
JÅÅ!! Sanoin lähinnä vitsinä että olen eka joka saa vihreän...mulle aivan sama jos saan sen vaikka vasta kymmenentenä, kun sen kuitenkin jossain vaiheessa saan! Ja toisexx... kovasti kuva näyttää ihan muualta kuin suomesta otetulta.Jos tosiaan näin on,niin pistäppä kuva kawasta.![]()
Ja toisexx... kovasti kuva näyttää ihan muualta kuin suomesta otetulta.
Ei oo esittelymalli, mut pitää sen verran paljastaa, että tää tais mennä suhteilla tää mun tilaus, sen takia sain aiemmin kuin muut tämän vihreän ihanuudensnns onko tuo sun vihriä se esittely malli joka kiertäny liikkeitä vai onko nyt maahan tuotu?