• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z750 uusiutuu

Eli nyt kun noita zetoja on maahan muutamia tullut, niin onko tietoa onko joukossa vihreitä vai onko kaikki edelleen mustia??

Tässä muuten erään brittilehden mittaustuloksia näille uusille malleille:
Mittaus.jpg
Off-Topic, mutta mielenkiintoisia lukuja; kawassa enemmän tehoa ja vääntöä "paperilla" kuin Fasussa, silti Fasu kulkee lujempaa, kiihtyy paremmin ja roll-onissakin pesee Kawan.

Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...
tounge.gif

biggrin.gif
Kaverillekin lupailtiin että on sitten ihan eka suomessa ketä vihreän zetan saa  
biggrin.gif
Ja mopotinta ei näy eikä kuulu  
wink.gif

Paikalliselta myyjältä kysyin, jonka kanssa kaupat tein mopedista tammikuun puolessa välissä. Sanoi, kun maahan tulee niin olet ensimmäisen vihreän zetan omistaja...vaikka ei sillä ole sikäli mitään seksuaallista merkitystä vaikka olisinkin toka...
tounge.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
Ensimmäinen vihreä zeta pääsi omaan kotiin 30.4 ja se oli se ensimmäinen ihan oikeesti. Teitä on siis huijattu!!
biggrin.gif

eipä mulla muuta
wink.gif

tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
Ensimmäinen vihreä zeta pääsi omaan kotiin 30.4 ja se oli se ensimmäinen ihan oikeesti. Teitä on siis huijattu!!
biggrin.gif

eipä mulla muuta
wink.gif
Jos tosiaan näin on,niin pistäppä kuva kawasta.

No tota naamaa ei voi olla tunnistamatta... se on meidän masa ja made in finland! 
biggrin.gif
Eli nyt on meikäläisennii on uskottava, että mulle on puhuttu potaskaa vihreiden maahan tuloajoista!  
bowdown.gif

Näköjään Akrapovic tekee zetaan ihan tyylikkään näköistä sliparia:
z7502sizedsv8.jpg

Tuota ei tosin vielä löytynyt niiden kotisivuilta.

Tässä on aika hienot vilkut tekeillä:
z7503sizedeg3.jpg

Sitten Ermax on jo listannut jotain lisävarusteita zetaan. Esim. hugger ja plexi eteen näyttivät toimivilta.
Ermaxin sivut

Motorradin testissä uusi zeta sai dynosta seuraavia tuloksia:
zeta_testi.jpg

Vertailuksi uusi Hornet saman lehden testaamana:
hornet_testi.jpg

Seuraavassa numerossa on sitten vertailutestissä:
Hornet, z750, Yamaha FZ6 ja Suzukin GSR 600.

Joo, en mä nyt huvikseni ala juttuja keksimään, aikuinen nainen
smile_org.gif

..mutta hyvää kannattaa odottaa, on oikein kivan oloinen mopotin. Kun sais vielä sisäänajokilometrit ajeltua niin tietäis ihan oikeesti kuinka kiva
wink.gif

Tänään tuli meikäläisellekkin uus z750 haettua mustana, on se vaan mukava peli. Vilkut, kilpiteline ja putki lähtee ensimmäisenä vaihtoon, muuta ei sitte tarvikkaa tänä kesänä muokata.

Leovincen gp-styleä olen hieman odotellut saapuvaksi All Rightille mutta aika hyvännäköinen on tuo Akrapovicin putki. Toki vielä puuttuu itse pyöräkin mutta toivottavasti vielä tällä viikolla...
smile_org.gif
Ens viikolle jos menee niin ei vielä maailma kaadu.

Back