Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
redracingparts:lla näkyy olevan 50:n asti ja vielä ihan suoraan zetaan sopivia..Mistäs ootte hommannu noita yli 45 olevia rattaita ja meneekö vielä ihan vakio ketjuilla? Lähinnä tarkotuksena, että keulis vähän helpommin..![]()
No 45 meni muistaakseni vielä aika helposti vakioketjuilla, eiköhän pituus riitä vielä 46:llekin.Mitenkätä sitten 15/46, hornalla tais olla kokemusta siitä..miten toimii?tai siis toimi..kesällä..joskus.. martti servon sanoin; HEJ HEJ!Joo on 15/43. Ja tasajaollista välitystä (esim. 45/15=3) ei sitten kannata laittaa, kuluu ketjut paljon nopeammin loppuun.
Itse löysin vain 45 takarattaan Allrightilta. Vaihdoin sen ja ketjuja sai kiristellä yhä useammin loppukesästä... Yleensä tuo indikoi sitä, että ketjut alkaa lähestyä loppuaan.
Yleensä alkuperäiset ketjut kai pitäis kestää 20-30tkm.
No koska halutaan tehdä kaikki kallimman ja vaikeamman kautta.Hmm.. miksei porukka laita vaan pienempää eturatasta?
ois paljon halvempi ja helpompi kun takarattaan ettiminen eikä tulis ongelmaa ketjujen kaa![]()
No siks kun 14-piikinen eturatas alkaa olemaan turhan pieni, ketju joutuu aika kovalle rasitukselle. Ja sitä paitsi niitäkään ei tahdo löytyä mistään.No koska halutaan tehdä kaikki kallimman ja vaikeamman kautta.Hmm.. miksei porukka laita vaan pienempää eturatasta?
ois paljon halvempi ja helpompi kun takarattaan ettiminen eikä tulis ongelmaa ketjujen kaa![]()
![]()
Munki pitäs mennä ducktail ostamaan, mut maksaa vaan niin simona....joopajoo mulla alkaa olee talvet modaukset tehty:swingi kiillotettu+etu tolpat+vanteiden reunat ja maskin virkaa hoitaa Z1000 pelkkä umpio, pitäs vielä ducktail käydä ostaa niin olis aika jees mut laitan kuvia tämän hetkisestä tilanteesta lähipäivinä![]()
No sen ainakin sanon, että pirun dramaattinen on toi keula..BlingBling http://www.bikepics.com/pictures/258667/
Sorry pikkasen iso kuva mutta siinä näkyy mun tän hetkinen tilanne![]()
Toihan on niinq joku matkamopon penkkiou jeah.... Tuli juuri 5 min sitten paketti Ranskanmaalta....
Satulahan se siellä Zetaan... aivan saatanan hieno ,, ainakin omasta ja mamman mielestKuvaa pukkaa heti kun saan sen sovitettua kukuttimeen paikoilleen....![]()
Suosittelen lämpimästi...mainos
No jo on kiillotettu... Tossa varmaan on senkin homman jo oppinut aika hyvin.No sen ainakin sanon, että pirun dramaattinen on toi keula..BlingBling http://www.bikepics.com/pictures/258667/
![]()
Kyllä noi kiillotetut vanteen reunat tekee pyörästä pyörän!![]()
Paint Remoweria käytin ite maalin poistoon. Sitä löyty paikallisesta automaalikaupasta. Ja siitä alumiinin tasaisuudesta voi olla montaa mieltä... sorvi on hyvä apuväline noihin vanteisiin.No jo on kiillotettu... Tossa varmaan on senkin homman jo oppinut aika hyvin.No sen ainakin sanon, että pirun dramaattinen on toi keula..BlingBling http://www.bikepics.com/pictures/258667/
![]()
Kyllä noi kiillotetut vanteen reunat tekee pyörästä pyörän!![]()
Itselläni toi vanteiden kiillotus vielä odottaa... Milläs tuon maalin saa helpoiten irti? Huhujen mukaan se lähtee aika hyvin ihan jollain maalinpoistoaineella ja sen jälkeen ei ole kovin paha homma hioa tasaista alumiinia kiiltäväksi...
Onko suosituksia millä aineella kannattasi kokeilla?
sorvi jaa a no ei ainakaan omissa vanteissa ollut sorville käyttöä no kukin tehköön mikä hulluimmalta kuullostaasorvi?!?![]()
![]()
![]()
tuolta noinMistä hommasit tota seeprakangasta? Tollaset leopardina ois vitun siistit![]()
No kasawika miehet ! Vanne sorviin kiinni ja senku pitää hiomapaperia paikallaan <span style='font-size:13pt;line-height:100%'>kone hoitaa hinkkaamisen</span>sorvi?!?![]()
![]()
![]()
Noi on tollasia uusavuttomien pöppösiä juttuja.. käsintehty on hyvin tehtyNo kasawika miehet ! Vanne sorviin kiinni ja senku pitää hiomapaperia paikallaan <span style='font-size:13pt;line-height:100%'>kone hoitaa hinkkaamisen</span>sorvi?!?![]()
![]()
![]()
Mulla meni etuvanteeseen aikaa maalin poistoineen n.3h
![]()
![]()
![]()