Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ainakin näkyy kahdet peilit, toiset 49€ ja toiset 88€. Noi halvemmat on mielestäni tyylikkäämmät.Sitten kysymys:
-Mistä saa hyvännäköisiä peilejä?
Kun postimyynnistä voisi tilata, jos vaan tietäisi miltä ne näyttää omassa mopossa =)
...Niin ja halvalla, on meinaan aika sikahintaisia näkyny..
Täytyy kyllä myöntää että zetan orggispeilit toimii oikein hyvin. Näkyy paljon muutakin kuin omat olkapäät, itselläni tämä hyvä toimivuus olikin syy miksen vaihtanut niitä mihinkään race-look peileihin.-ja jos zetorin normaaleista peileistä näkyy korkeintaan omat olkapäät, niin noista mahdollisesti pelkästään rystyset![]()
![]()
![]()
Kyllä mä ainakin suhteellisen hyvin nään ilman sen suurempia akrobatioita. Tosin kun oikein muistelen niin kai kyynärpäitä piti vähän laskea että näki ihan kaiken mutta IMO aivan ok noi orggis-peilit asiansa ajaa. Ulkonäkö on j eri juttu.IIKS!![]()
![]()
Näkeekö joku ihan oikeasti noista pikkusen Zetan peileistä muutakin kuin itsensä? Siis ihan normaalista ajoasennosta, ilman itsensä vääntelyä?
Mä nimittäin nään vaan oman käteni. Sitten jos kättä hieman painaa kroppaa kohti niin näkee jo ihan taaksepäinkin...
Ja kyllä, tiedän sen, että peilejä voi säätää.. ei auta..
Ja tonne tankopainoon tulevat peilit on ainakin aivan kamalat..
ei sinne takamaastoon mitään tartte kattella!!! asfalttihan siellä vaan viistää...-ja jos zetorin normaaleista peileistä näkyy korkeintaan omat olkapäät, niin noista mahdollisesti pelkästään rystyset![]()
![]()
![]()
Ei kyllä istu mun hanurin alle tommonen sohva![]()
pcIII ja k&n tilattu samasta paikastaG&G slipari tilattu, toivottavasti pörisee hyvinPitäs odotella kesään et voi ostaa pcIII, ei uskalla oikeen talvella pistää viimisiä rajohaan. Pitäs viel kouluaki käydä. Kyl kelan kuuluis mun mielestä antaa jotai tukirahaa pärrän viritykseen![]()
![]()
Zeta myytiin syksyllä pois kun meinasin että ostetaan keväällä uusi tehokkaampi pyörä jne.Z750 Talven projekti?
Myyntiin ja 10R tilalle : )
Muita "kyllästyineitä"?
Heh just kans tajusin että teikä se tais eile haagas poiketaZeta myytiin syksyllä pois kun meinasin että ostetaan keväällä uusi tehokkaampi pyörä jne.Z750 Talven projekti?
Muita "kyllästyineitä"?
No sitten tulin järkiini ja ostin joulukuussa toisen just sisään ajetun zetan reilulla 7-tonnilla.![]()
No kyllähän sitä saisi tehoa olla lisää ja sitä ja tätä, mutta kun tarkemmin ajattelee niin jää rahaa sitten muuhunkin.
Omassa tapauksessa talon remppaamiseen ja toivottavasti pieneen road trippiin kesällä juuroopassa.
Taisin eilen muuten ostaa Kalpalta Leon sliparin.![]()
Jos tästä mielisairaudesta en pääse eroon niin jossainvaiheessa kevättä vaihtuu Zeta Buellin xb12r:ään.Z750 Talven projekti?
Muita "kyllästyineitä"?