Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
designet sanoi:Itselläni on tällä hetkellä kiinni. Nyt kun on saanut vanhat sakot maksettua niin voisi ottaa irti. Se tosin kiinnostaa, että lasketaanko tuo putken takia tuleva sakko siihen kolmen sakon systeemiin. Eli vaikuttaako kortin lähtemiseen? Millä nimikkeellä ne ton päiväsakon kirjoittaa?

spade4 sanoi:Minkälaisia sakkoja olet saanut? Desibeleistäkö?![]()
designet sanoi:Itselläni on tällä hetkellä kiinni. Nyt kun on saanut vanhat sakot maksettua niin voisi ottaa irti. Se tosin kiinnostaa, että lasketaanko tuo putken takia tuleva sakko siihen kolmen sakon systeemiin. Eli vaikuttaako kortin lähtemiseen? Millä nimikkeellä ne ton päiväsakon kirjoittaa?
jjlpr sanoi:Minkälaista ääntä porukan vaihteisto pitää vaihtaessa. Itsellä pamahtaa lähes kaikki vaihteet ehkä ei isoimmat mutta joskus menee pienemmätkin hiljaa paikoilleen. Öljyinä ollu bel-ray, motul, ja nyt castrol.
JMTL sanoi:Mulla teki samaa, kun huollossa olivat laittaneet Castrollia vaikka käskin laittaa bel-rayt. Sitten kun vaihtoivat Bel-rayt, niin kolahtelu loppui melkein kokonaan. Myös motulilla toiminut ihan hyvin.
jjlpr sanoi:Mitä bel-raytä laittoivat?
TomiKoo sanoi:Onko kukaan käynyt Zetalla koittamassa varttimailia? Millaisia aikoja pyörällä pääsee? Onko tiedossa pyörälehtien koeajoja, joissa olisi varttimaili aikoja?
Pitäisi arpoa indexiä viikonlopun kisoja varten, mutta en ole löytänyt mitään suuntaa-antavaa aikaa. Jokin alle 12 aika se varmaan olis.

TomiKoo sanoi:Itse itselleni vastaten: vakiolla pelillä, vaihdekaavio käännettynä kipastiin varttimaili parhaimmillaan 11,78s / 188km/h. Petrattavaa jäi vielä lähdön suhteen, nyt mentiin varovaisilla starteilla 60ft nippanappa alle 2s joka kerta. Heinäkuussa koitetaan uudelleen!![]()
TomiKoo sanoi:Onko jollain viksulla olemassa listaa, mitä e-hyväksyttyjä putkia on tarjolla? Akralta löytyy, jossa on vaijereillekin paikat ja kaikkee. Hinta tuntuu köhyhästä vähän "suolaiselta"... Mutta onko muita?!
Jos olen ymmärtänyt oikein, putken vaihto vaatii PC5 tai vastaavan asennuksen ja dynosäädön?