Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinas kyllä usko loppua kesken, 1.5m jatkovarsi vääntimessä ja sai vääntää puoli tosissaan ennenkun helty jumalattoman pamauksen saattelemana. Luulin ensin että vääntimestä meni varsi tai hylsy halkesiEi sitten muuta kun riittävästi jatkovartta ja luja usko niin eiköhän lähde...
Kyllä se uskomattoman piukassa oli meikäläisenkin pyörässä.Meinas kyllä usko loppua kesken, 1.5m jatkovarsi vääntimessä ja sai vääntää puoli tosissaan ennenkun helty jumalattoman pamauksen saattelemana. Luulin ensin että vääntimestä meni varsi tai hylsy halkesiEi sitten muuta kun riittävästi jatkovartta ja luja usko niin eiköhän lähde...![]()
Aukeemisensa jälkeen mutteri pyöriskeli akselilla ihan herkästi eikä kierteissä näkynyt mitään ruuvilukitteen tms jämiä. Lukitseeko se prikka sen jotenkin muutenkin kun taitetun reunan avulla siihen paikalleen? Vai mikä siinä jumittaa?? Ei noviisi ymmärrä![]()
Perinteet kunniaan, 2"*2" takavanteen läpi ja lepäämään haarukan päälleSeisoitko jarrupolkimen päällä vai vai laitoitko lukituksen takapyörään ?
Juu, omassa vanhan mallisessa oli ihan sama juttu. Metrin varsi ja päälle piti hypätä. Ensimmäinen hylsy halkesi, piti hakea kestävämpi konehylsy...Meinas kyllä usko loppua kesken, 1.5m jatkovarsi vääntimessä ja sai vääntää puoli tosissaan ennenkun helty jumalattoman pamauksen saattelemana. Luulin ensin että vääntimestä meni varsi tai hylsy halkesi![]()
Sama sopis myös Z 1000 mitäs tolla olis hintaa toimitettuna Suomeen?kiinnostava uus laukkuteline takapenkin tilalle Z kawaan tuo SHAD SPORT RACK
SHAD
jep jep... veikkaan että et saa asiallista vastausta tuohon kysymykseenOnko joku laittanut xenon sarjaa pyörään,tai vaihtanut niin, että molemmat etuvalot palavat lyhyinä?
No enpä näköjään ainakaan sinulta!!jep jep... veikkaan että et saa asiallista vastausta tuohon kysymykseenOnko joku laittanut xenon sarjaa pyörään,tai vaihtanut niin, että molemmat etuvalot palavat lyhyinä?![]()
en tarkoittanut vidduilla.. xenonit saa kyllä helposti laitettua mutta tuo tuo kaksi lähivaloa ei onnaa ilman umpion vaihtoa. koska se heijastin sielä umpiossa tekee sen valokuvion! eli kaukovalo umpiosta ei saa oikein hyvää lähivaloa..No enpä näköjään ainakaan sinulta!!jep jep... veikkaan että et saa asiallista vastausta tuohon kysymykseenOnko joku laittanut xenon sarjaa pyörään,tai vaihtanut niin, että molemmat etuvalot palavat lyhyinä?![]()
Miksi luulet ettei tuohon joku vastaisi asiallisesti? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.
duell myy noita!! pitäs kysyä tarjous laukusta ja telineestä..!Sama sopis myös Z 1000 mitäs tolla olis hintaa toimitettuna Suomeen?kiinnostava uus laukkuteline takapenkin tilalle Z kawaan tuo SHAD SPORT RACK
SHAD
Laitatko mulle infoa jos kysyt hintaa?duell myy noita!! pitäs kysyä tarjous laukusta ja telineestä..!Sama sopis myös Z 1000 mitäs tolla olis hintaa toimitettuna Suomeen?kiinnostava uus laukkuteline takapenkin tilalle Z kawaan tuo SHAD SPORT RACK
SHAD
Mulla on xenon mutta vain lyhkäsissä,kawuri taitaa olla oikeassa tosta pitkien laittamisesta.mulla pieni juttu tuolla Z 1000 puolella.No enpä näköjään ainakaan sinulta!!jep jep... veikkaan että et saa asiallista vastausta tuohon kysymykseenOnko joku laittanut xenon sarjaa pyörään,tai vaihtanut niin, että molemmat etuvalot palavat lyhyinä?![]()
Miksi luulet ettei tuohon joku vastaisi asiallisesti? Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.
Joo, kiitoksia.Mulla on xenon mutta vain lyhkäsissä,kawuri taitaa olla oikeassa tosta pitkien laittamisesta.mulla pieni juttu tuolla Z 1000 puolella.No enpä näköjään ainakaan sinulta!!jep jep... veikkaan että et saa asiallista vastausta tuohon kysymykseenOnko joku laittanut xenon sarjaa pyörään,tai vaihtanut niin, että molemmat etuvalot palavat lyhyinä?![]()
sport rack 109e duell lähtöhinta!Laitatko mulle infoa jos kysyt hintaa?duell myy noita!! pitäs kysyä tarjous laukusta ja telineestä..!Sama sopis myös Z 1000 mitäs tolla olis hintaa toimitettuna Suomeen?kiinnostava uus laukkuteline takapenkin tilalle Z kawaan tuo SHAD SPORT RACK
SHAD
Kiitos.sport rack 109e duell lähtöhinta!Laitatko mulle infoa jos kysyt hintaa?duell myy noita!! pitäs kysyä tarjous laukusta ja telineestä..!Sama sopis myös Z 1000 mitäs tolla olis hintaa toimitettuna Suomeen?kiinnostava uus laukkuteline takapenkin tilalle Z kawaan tuo SHAD SPORT RACK
SHAD
jälleenmyyjältä voi tinkiä! ite tilasin laukun (shad SH42) ja tuon sport rackin hintaan 219e paikallisesta liikkeestä. toimitusaika reilu kuukausi kun duellilla ei ole vielä noita maassa!
kiitoksia. Pidetään mielessä. Tämä on ensimmäinen pyöräni, vaikka sellaista olen jo yli 10v. ollut hankkimassa.PowerBikea voisin itse suositella. Hinnasto löytyy tuosta linkistä ja on hieman Bike Worldia edullisempi. Porukka tuntuu asiansa osaavalta ja palvelu on hyvää. Lisäksi aikoja tuntuu saavan kohtuu nopeasti. Tosin, jos vielä paljon nostelen tälle peukkuja, niin voipi olla, että aikoja ei enää samaa tahtia saa![]()