Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu muutenkin se perä vähän löysältä tämmöselle varusteineen 100kiloiselle. Tarvis kiristää/kiristyttää kun sais sopivat vehkeet käyttöön.Tossa kilvenkulmassa kannattee olla tarkkana, ettei ole liian jyrkkä. Töyssyyn ajat kakspäällä niin kilpi osuu renkaaseen. (Kokeiltu on)![]()
mulla on tallilla siihen esijännityksen säätöön sopiva avain, kävi ainakin kuutin pyörään. Tuu käymään joku päivä niin kiristetään sitä vähänTuntuu muutenkin se perä vähän löysältä tämmöselle varusteineen 100kiloiselle. Tarvis kiristää/kiristyttää kun sais sopivat vehkeet käyttöön.Tossa kilvenkulmassa kannattee olla tarkkana, ettei ole liian jyrkkä. Töyssyyn ajat kakspäällä niin kilpi osuu renkaaseen. (Kokeiltu on)![]()
tuli oltua tänään radalla tuolla botniaringillä (toimii radallaMorjens Zetan omistajat! Oon täs ensikesäksi uutta pyörää taas miettinyt ja Z1000 vois olla yks... Putkethan vakiona on mielestäni törkeet (niin uusi, kuin edellinen mallikin). Varmaan toi Commanderi ois kans kiva lisä.
Muutamia asioita, joista voi antaa mielipiteitä:
- Vakiovälitykset?
- Ohjausiskarin tarve?
- Matka-ajo (120-150km/h)?
- Muutakin komenttia ajettavuudesta, tehoista ym.ym. saa antaa. Jos jopa mahdollisesti huonoa sanottavaa (6.vaihde tuli jo sanottua)
Toisaalta, omasta Rykkösestä saisin samantyylisen (toimenpiteillä, joita ei tarvitse luetella) ja tehokkaampikin olisi. Mutta se ei ole sama asia...
tuli hommattua tuolta Eurobikerilta famsan pehmeä takalaukku on helppo kiinnittää ja ottaa pois mut aika pieni.Miten ootte ratkaissu zetoissanne tavarankuljetus ongelman? Onko kovaa vai pehmeetä laukkua? Ittee kiinnostais pehmeet sivulaukut. Oisko kokemuksia, tai kuvaa, miten laukut istuu pyörään.? (aivan sama onko uus vai vanha zeta)
Z750 sivuilla oli jotain juttua xenoneista. Sivu oli 39 ja kuviakin löytyy.Olettekos harkinneet Zetan valojen vaihtamista Xenoneiksi? Ainakin lähivalohan tuossa on säälittävän huono ja toisaalta kiinnostaisi saada umpion molemmat lyhdyt palamaan yhtäaikaa.
Uskaltaakohan tämmönen noviisi noita valoja ruveta ihan omineen vaihtamaan vai tarvitaanko siinä suurempaa tietämystä elektroniikasta?
No voi perkele kun meni ohi tuo sun viesti ja samalla mahdollisuus kuunnella devilit...belhamille... ollaan ajamassa jämsästä ohi tänään varmaan joskus 18-19 välillä ja poiketaan siinä kahvilla varmaan shellillä joten jos satut paikalle tuu rohkeesti juttelee niin näet devilit livenä paikalla. itse otin zzr 1400 koe ajoon mut kaveri on liikkeellä mun z:lla
Minulla on zetaan vaihdettu lähivalo xenoniksi ja kyllä sillä pirun hyvin näkee. Kuulemma hieman häikäisee ainakin kaverin mukaan kun on peräkkäin ajettu, ja tais joku kotilokin vilkutella valoja...no näytin sille pitkiäOlettekos harkinneet Zetan valojen vaihtamista Xenoneiksi? Ainakin lähivalohan tuossa on säälittävän huono ja toisaalta kiinnostaisi saada umpion molemmat lyhdyt palamaan yhtäaikaa.
Uskaltaakohan tämmönen noviisi noita valoja ruveta ihan omineen vaihtamaan vai tarvitaanko siinä suurempaa tietämystä elektroniikasta?