• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhoz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
Ei kait se Kawasakin edustaja voi paljon muutakaan sanoa
biggrin.gif

Itse hommasin jarrupalat Allwrongista ja kyllä eron huomasi selkeästi alkuperäisiin - jarrut tulivat pykälää jämäkämmiksi!

No joo, alkais oleen etujarrupalat vaihtoa vailla. Ootteko laittanu orkkis paloja vai tarviketta? Ferodolta oon kattellu orgaanista ja sintteri paloja, eikös toi sintterikin käy alkuperästen levyjen kanssa? Jos ois kokemusta, nin vois antaa mielipidettä.
Ei ole vielä kokemusta muista kuin noista orkkiksista, mutta Kawasakin edustaja sanoi pyörää hakiessa, että kannattaa ehdottomasti käyttää Kawan omia jarrupaloja. Laatu on kuulemma parempi kuin tarvikepaloissa... Mene ja tiedä, mutta itse ajattelin tuota ohjetta noudattaa.
biggrin.gif

Itse hommasin jarrupalat Allwrongista ja kyllä eron huomasi selkeästi alkuperäisiin - jarrut tulivat pykälää jämäkämmiksi!
Eikös siinä niin kuulu käydäkin, kun kuluneet palat vaihtaa uusiin?
wink.gif

Se Kawan edustaja sanoi suunnilleen näin, että muut varaosat voit hommata mistä tykkäät, hänelle sillä ei ole mitään merkitystä, mutta noita jarrupaloja se kehui.

En edes kysyny sitä, vaan se otti asian erikseen puheeksi ja suositteli just noita alkuperäisiä jarrupaloja. En millään jaksais uskoa, että se oli pelkkää myyntihöpinää, kun se tosiaan samaan hengenvetoon totesi, että muiden varaosien suhteen hänelle on yhdentekevää mitä käytän ja mistä ne ostan...

biggrin.gif

Eikös siinä niin kuulu käydäkin, kun kuluneet palat vaihtaa uusiin?
wink.gif

Se Kawan edustaja sanoi suunnilleen näin, että muut varaosat voit hommata mistä tykkäät, hänelle sillä ei ole mitään merkitystä, mutta noita jarrupaloja se kehui.

En edes kysyny sitä, vaan se otti asian erikseen puheeksi ja suositteli just noita alkuperäisiä jarrupaloja. En millään jaksais uskoa, että se oli pelkkää myyntihöpinää, kun se tosiaan samaan hengenvetoon totesi, että muiden varaosien suhteen hänelle on yhdentekevää mitä käytän ja mistä ne ostan...
Joo, onhan sekin tietty mahdollista
nixweiss.gif

Niissä vanhoissa paloissa oli pintaa liki saman verran kuin uusissakin. Tiedä sitten että vanheneeko jarrupalat samaan tyyliin kuin renkaatkin
crazy.gif

Mihin hintaan olette saanut 1000 Z-04  24tkm huollon ?
Omani maksoi 724€  
eek.gif
yli sata egee meni venttiilien säätöpaloihin, kaikki palat melkein loppu.
Lisäksi kaikki nesteet ja tulpat vaihtoon.

Viimevuoden kuitin löysin, niin näyttää olevan 492€.
Mulla ei menny yhtään noita säätöpaloja.

Tommosen arvion sain minäkin vein pyörän huoltoon, totuus olikin toinen kun soittivat että heiltä loppu säätöpalat ja joutuvat tilaamaan lisää.
Mikäs perkule noi mun fillarin palat on syönyt
Prkl, Huntter jos olisin arvannut, niin mä olisin tehnyt ton huollon sulle vaikka 300 eurolla...
biggrin.gif

Pikku tekniikkadetaili: Ei ne palat mihinkään kulu, vaan venttiilit(tai niihin vastaavat osat kuluu kannessa) ja siksi venttiilivälykset pienenee. Tämä välys korjataan vaihtamalla ne säätöpalat ohuempiin. Eli ei ole vika, vaan ominaisuus. Ihme kyllä Kawojen kohdalla jotkut syö enemmän ja jotkut vähemmän
nixweiss.gif

Mun pikkuzetassa alle 20tkm kohdalla meni vaihtoon toistakymmentä palaa. Itse ostin Hondan paloja kun oli puolet halvempia ja vanhoistakin sai hyvitystä.

Tommosen arvion sain minäkin vein pyörän huoltoon, totuus olikin toinen kun soittivat että heiltä loppu säätöpalat ja joutuvat tilaamaan lisää.
Mikäs perkule noi mun fillarin palat on syönyt
Prkl, Huntter jos olisin arvannut, niin mä olisin tehnyt ton huollon sulle vaikka 300 eurolla...
biggrin.gif

Pikku tekniikkadetaili: Ei ne palat mihinkään kulu, vaan venttiilit(tai niihin vastaavat osat kuluu kannessa) ja siksi venttiilivälykset pienenee. Tämä välys korjataan vaihtamalla ne säätöpalat ohuempiin. Eli ei ole vika, vaan ominaisuus. Ihme kyllä Kawojen kohdalla jotkut syö enemmän ja jotkut vähemmän  
nixweiss.gif

Mun pikkuzetassa alle 20tkm kohdalla meni vaihtoon toistakymmentä palaa. Itse ostin Hondan paloja kun oli puolet halvempia ja vanhoistakin sai hyvitystä.
No ens kerralla tuon Zpetelle fillarin huoltoon,  en kerro vaimolle ja ostan 400€ lisärompetta  
tounge.gif

zeta1: pistä toki heti tietoa, että mitä tulee slipareilla ja commanderilla sun mopoon. Itse vien viikon päästä viikonlopuksi mopon hoitoon, Yoshimuran TRS:ien kaveriksi tulee PC ja K&N, tämäkin toki penkitetään niin saadaan vertailupohjaa.
näkeepähän mitä eroa on -06 ja -07 malleilla eri setupilla...
nyt tuli huonoja uutisia -07 ei saa kuulema commanderia vielä pitkiin aikoihin, maahantuojilla ei tietoa milloin tulossa.Jos jollain muuta tietoa niin pistäkää kertoen. jokin muu merkki kenties? en kyllä joudu paniikkiin vaiks ei heti löytyiskään.
biggrin.gif

Z1000 -06 penkitys seuraavien palikoiden kanssa
- Yoshimura TRS SS -sliparit
- PowerCommander III
- K&N Ilmansuodatin

133.06 Hp @ 10438 rpm
100.84 Nm @ 8107 rpm

Nämä siis takapyörätehoja, eli tuon perusteella kampiakselilta n. 150hp...

Mielestäni ei ollenkaan huonosti?

Samassa penkissä edellisestä pyörästäni (GSX-R750 -05 + yoshi + k&n +säädöt) 129Hp ja 80Nm takarenkaalta. Rekisteriotteen mukaan kawassa tehoa 93kw, suzukissa 109kw.Todellisuus vähän eri
smile_org.gif

Vois melkein sanoo, et helvetin hyvin. Voiko kysyä, että missä penkissä? Vaikka eihän sillä ole mitään merkitystä.

Vois melkein sanoo, et helvetin hyvin. Voiko kysyä, että missä penkissä? Vaikka eihän sillä ole mitään merkitystä.
MJL-huollon penkki,merkistä ei tietoa. Vakio uudesta R6R:stä lähti samana päivänä sisäänajon jälkeen 110 heppaa takaselta, ja tosta mun vanhasta GSX-R750:sestä siis tuo 129hp. Eli on aika hyvin skaalassa.

Dynopapereissa lukee Dynomec.

Ajoitko sinä sillä punaisella zetalla? mää pyristelin sillä mustalla.

Jep, minähän se. Miten meille kävi? Kävitkö hakeen paperin?
Mun paras aika 11,285 ja loppunopeus 201,12.
Ja muillekin,: tota "räckracinkiä" kannattaa käydä kokeilemassa, on aivan samperin hauskaa hommaa.
062802jumpie_prv.gif

jep oli siistii tarvii vissiin mennä uudestaan.Mun aika oli 11,484 ja nopeus 194,91 et turpiin tuli.
nixweiss.gif

zeta1: pistä toki heti tietoa, että mitä tulee slipareilla ja commanderilla sun mopoon. Itse vien viikon päästä viikonlopuksi mopon hoitoon, Yoshimuran TRS:ien kaveriksi tulee PC ja K&N, tämäkin toki penkitetään niin saadaan vertailupohjaa.
nyt tuli huonoja uutisia -07 ei saa kuulema commanderia vielä pitkiin aikoihin, maahantuojilla ei tietoa milloin tulossa.Jos jollain muuta tietoa niin pistäkää kertoen. jokin muu merkki kenties? en kyllä joudu paniikkiin vaiks ei heti löytyiskään.
biggrin.gif
Joko sulla devilit on kiinni ja jos on niin mitä pidät äänistä
smile_org.gif
?

nyt tuli huonoja uutisia -07 ei saa kuulema commanderia vielä pitkiin aikoihin, maahantuojilla ei tietoa milloin tulossa.Jos jollain muuta tietoa niin pistäkää kertoen. jokin muu merkki kenties?  en kyllä joudu paniikkiin vaiks ei heti löytyiskään.
biggrin.gif
smile_org.gif
?
WTF!?! Joko joku on saanu Devilit paikallees
eek.gif
confused_orig.gif
Ja mä vielä venaan niitä ku kuuta nousevaa. Luvattiin viikolle 21 viimeistääs, mut ei oo viel kuulunu.. Ainakaa mulle.
veryangry.gif

biggrin.gif
smile_org.gif
?
WTF!?! Joko joku on saanu Devilit paikallees
eek.gif
confused_orig.gif
Ja mä vielä venaan niitä ku kuuta nousevaa. Luvattiin viikolle 21 viimeistääs, mut ei oo viel kuulunu.. Ainakaa mulle.
veryangry.gif
eipä näy tännekään pöntöt saapuneen ja viikolle 21 juu lupailtiin.
perus toimintaa ilmeisesti.
033102ass_1_prv.gif

Back