• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z 750 omistajat hoi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Oon kuullut, että uusissa Z 750 olis ilmennyt paljon laatikko ja ruiskutus ongelmia/vikoja... Pitääköhän paikkaansa?
Onkos teidän pelit pelannut?
cool.gif

Täällä melkeen 4000km mittarissa ja pelittää ihan hyvin, tosin mopo tällä hetkellä pajalla pienen kömmähdyksen takia.
pftroest.gif

en oo kuullu mitään tollasia ja hyvi on toiminu 3000, toivottavast jatkossakin. kateellisten puheita
tounge.gif

2600km takana eikä mitään ongelmaa! toivottavasti sama meno jatkuu! mistäs olet moista kuullut että kawat levii?
062802moto_prv.gif
crazy.gif

Joo laatikkoissa vikoja tuntuu olevan... Kawasaki europan mukaan mulla ensimmäinen ja toistaiseksi ainut Z750 jossa on ollut vikaa laatikossa euroopan mantereella...
biggrin.gif

Miksi minulla!?!?
bawling.gif

P.S. kohta ois kawa myynnissä..

Joo laatikkoissa vikoja tuntuu olevan... Kawasaki europan mukaan mulla ensimmäinen ja toistaiseksi ainut Z750 jossa on ollut vikaa laatikossa euroopan mantereella...  
biggrin.gif

Miksi minulla!?!?  
bawling.gif

P.S. kohta ois kawa myynnissä..
No ainakin rehellinen myynninaloituspuhe! Laatikkovikaa ollut - ostakkee ostakkee!
biggrin.gif

Mä kuulin tämän jutun mun tutulta kundilta, joka pyörittää yhtä mp-liikettä... Totesi sitten vaan mullekin, että onhan se onneksi takuuvehje!

Uskaltaakohan sitä enää ajaakkaan koko pelillä
nixweiss.gif
vai pitäisköhän sitä seisottaa pihalla vain silmänilona
biggrin.gif

Muistinko sanoa muuten että siinä on uusi syyläri kun vanha halkesi saumasta...  
crazy.gif
Kääk! Siis paljonko ehditkään zetallasi ajella ennen kuin edellä
mainitut viat alkoivat esiintymään...?  
omg.gif
Se syyläri halkesi saumasta kun päästeltiin semmoinen 80km vajaan kahdensadan keskinopeudella ja kilometrejä oli mittarissa silloin 1800km.

Vaihdelaatikko koiri jo pidemmän aikaa...

Huh, kuka lie sake-krapuloissaan on sun yksilön mahtanut kasata?
Masentavaa tommonen. Parempaa onnea seuraavan pyörän kanssa!

pftroest.gif

Back