G
Guest
Guest
Oon kuullut, että uusissa Z 750 olis ilmennyt paljon laatikko ja ruiskutus ongelmia/vikoja... Pitääköhän paikkaansa?
Onkos teidän pelit pelannut?
Onkos teidän pelit pelannut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ainakin rehellinen myynninaloituspuhe! Laatikkovikaa ollut - ostakkee ostakkee!Joo laatikkoissa vikoja tuntuu olevan... Kawasaki europan mukaan mulla ensimmäinen ja toistaiseksi ainut Z750 jossa on ollut vikaa laatikossa euroopan mantereella...![]()
Miksi minulla!?!?![]()
P.S. kohta ois kawa myynnissä..
Heh... Mutta huomaa ollut.. Laatikko on nyt korjattu..No ainakin rehellinen myynninaloituspuhe! Laatikkovikaa ollut - ostakkee ostakkee!![]()
Kääk! Siis paljonko ehditkään zetallasi ajella ennen kuin edelläMuistinko sanoa muuten että siinä on uusi syyläri kun vanha halkesi saumasta...![]()
Se syyläri halkesi saumasta kun päästeltiin semmoinen 80km vajaan kahdensadan keskinopeudella ja kilometrejä oli mittarissa silloin 1800km.Kääk! Siis paljonko ehditkään zetallasi ajella ennen kuin edelläMuistinko sanoa muuten että siinä on uusi syyläri kun vanha halkesi saumasta...![]()
mainitut viat alkoivat esiintymään...?![]()