• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Z 750 omistajat hoi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
smile_org.gif
Juu! Itellä 600km mustilaisessa takana, ja hyvin on toiminu.
Meinaa olla tuo vaihteisto vähän venkula uutena, mut tuntuu pelaavan vain kokoajan paremmin kilometrien karttuessa.
062802jumpie_prv.gif

:vi**ttaa:Ja se ulkonäkö
mad.gif

Mitä vikaa siitä laatikosta löyty? Kerros tarkemmin mistäpäin syylari halkes tai kummalta puolelta?
Laatikosta ei sen enempää ole tietoa mitä tekivät mut syyläri halkesi vasemmalla puolella alla olevasta saumasta. Eli siitä mistä se jäähdytin letku lähtee niin niillä paikoin on myös se prässi sauma ja se otti ja sano sopimuksen irti sieltä alta...

EDIT: Nyt on luvattu sit kawasta jo 9000Egua vaihdossa...

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa
sad_orig.gif

Mutta toisaalta, köyhästähän tuntuu aina pahalta kun rikkaat maksaa ylihintaa, ja kaikki on suhteellista
tounge.gif

Kyllä mua ne ihmiset eniten säälittää ketkä on maksanu kyseisestä pyörästä sen ohjehinnan..Kun pari kertaa oon joutunu jopa valasemaan ihmisiä että siitä hinnasta saa aina siivun pois...
thumbs-up.gif

Okei, hyvä hintahan se 9,5kiloegua oli.
biggrin.gif

Itse sain vain puoli ilmaiseksi kun tilattiin kaks jo marraskuussa. Et varmaan itsekkin ois joutunut jotain tollaista pulittamaan...

paljon tuli kahden hinnaksi?
withstupid.gif
me tilattiin kaverin kanssa ja hinta oli 9.500/kpl

Hieno peli on.

Onko tuo paino 195kg, mikä on ilmoitettu sumekon sivuilla, kuivapaino vai ajokunnossa oleva paino?  
withstupid.gif

Näyttää olevan 1000:n vaan kolme kiloo painavampi.  Mutta hinta on sitten paljon hirveempi.
omg.gif

No! Ei oo lewinny wielä muuta kun ohikuljettujen silmälumpiot lewälleen....
062802jumpie_prv.gif
.niin ja yks sopuli tai joku muu wastaawa pien eläin..
bawling.gif
Meen pesee karwat pois.

Oon kuullut, että uusissa Z 750 olis ilmennyt paljon laatikko ja ruiskutus ongelmia/vikoja... Pitääköhän paikkaansa?
Onkos teidän pelit pelannut?
cool.gif
Bensapumppu pitää kimeetä tasasta vinkunaa
veryangry.gif
Menee vaihtoon varmaan lähitulev. Muuten pelannut kuin unelma. Ongelma alkoi jossain 1200 km:n jälkeen ja oli välillä lähes tyystin pois, olisko olleet noi lämpimät kelit... Nyt mittarissa jotain 2300 km
062802moto_prv.gif

Mulla on alusta asti bensapummppu pitänyt ääntä kierrosten mukaan, ajanu oon 700km vasta, mut kasittääkseni "vinkuna" kuuluu asiaan ainakin autoissa jotku on tosi äänekkäitä. Korjatkaa ihmeessä jos olen taas väärässä
withstupid.gif

Mulla myös pitää vinkumista ilmeisesti se ruiskuputki, mutta eipä se nyt niin kovaa ääntä pidä, että se haittaisi...

Elikkäs ilmeisesti kuuluu pyörän ominaisuuksiin?
eek.gif

Back