jesse55 sanoi:Juu laukut mutta laukkuraudat.
Nuo laukut ei tarvitse rautoja ollenkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jesse55 sanoi:Juu laukut mutta laukkuraudat.
äkkilähtö sanoi:Rapiat 300 km lenkki tuli heitettyä 2 päällä tuolla lämpöisessä kesäkelissä, tosin sadekuurojakin sattu matkalle.
Täytyy todeta että nuo geeliistuimet on kyllä hintansa väärtejä, peffa ei puudu.
Mutta mistä uudet ketjurataspaketit olisi paras hommata, tuntuu hieman värisevän tuommosessa n. 5000 rpm vedossa ja kuulostas tulevan tuo sieltä suunnasta.

TTFZ750 sanoi:Mökäpöntön vaihtoa oon miettinny, varsin harvoin näkee pyörissä originaalia pönttöä, mulla sellanen nyt kuitenkin on, vielä. Onko kukaan itse vaihtannu, ja onko pyörälle tarvinnut tehdä muuta kuin se pöntön vaihto? Exuppihan siinä kuitenkin ensin on?
Itse huoltelin talven aikana exupin ja hyvin pelittää. tosin siinä on kyllä todella olemattomat välykset et sen kans saa olla tarkkana.Liinu sanoi:Jahas...osaisiko joku tunnistaa vikaa? Jossain vinkuu ajon aikana...kiihtyy kierrosten kasvaessa. Kaikki toimii niin kuin pitääkin, eli ajoon ei vaikuta. Vinkuu siis veto päällä...ei vapaalla...meinasin talvella käydä koneen perusteellisesti läpi, mutta vielä olisi ajokautta jäljellä...
tonttuj sanoi:Pakko kysyä, Kawassa vai Yammussa?

äkkilähtö sanoi:Rapiat 300 km lenkki tuli heitettyä 2 päällä tuolla lämpöisessä kesäkelissä, tosin sadekuurojakin sattu matkalle.
Täytyy todeta että nuo geeliistuimet on kyllä hintansa väärtejä, peffa ei puudu.
Mutta mistä uudet ketjurataspaketit olisi paras hommata, tuntuu hieman värisevän tuommosessa n. 5000 rpm vedossa ja kuulostas tulevan tuo sieltä suunnasta.
Geelit tilasin eBayn kautta yht. 48€+pk, verhoomolla laitatin ja samalla myös lämmittimet. Istuinlämmittimen elementit johtoineen ja releineen tilasin Taiwanista eBayn kautta, 15,90, ei postituskuluja.JanLeht sanoi:Tilasitko pelkät geelit vai teetätitkö verhoomon kautta? Paljonko tuli takapuolelle hintaa? Pitäis kanssa tuota satulaa muuttaa itsekkin
aroineen äkkilähtö sanoi:Geelit tilasin eBayn kautta yht. 48€+pk, verhoomolla laitatin ja samalla myös lämmittimet. Istuinlämmittimen elementit johtoineen ja releineen tilasin Taiwanista eBayn kautta, 15,90, ei postituskuluja.
Verhoomo veloitti n. 100, siihen hintaan tuli uusi pintamateriaali.
Todella mukava ajaessa etenkin kylmillä keleillä kun napsauttaa istuinlämmittimet päällearoineen
Tuossa viimeviikolla vaimon kanssa kaksipäällä tavaroineen ajeltiin 2 yön reissu sinne eteläsuomen maisemiin ja ristiin rastiin takaisin n. 2200km ja peffa kesti ihan kivasti, eka päivä n.750km, toinen päivä vähemmän alle 500km ja viimeisenä päivänä liki 1000km...kaikki pelasi hienosti.