Batmanninja sanoi:Ja turvallisuusasioita kandee miettiä varsinkin jos on yksin liikkeellä, pari napsua vauhdista pois.
Mulla se tarkottas kotiin jäämistä näillä nykyvauhdeilla.
Edit. JMH ehti ensin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Batmanninja sanoi:Ja turvallisuusasioita kandee miettiä varsinkin jos on yksin liikkeellä, pari napsua vauhdista pois.

Koheltaja sanoi:Joskus ne virheet tulee siitä kun on otettu vauhdista pari napsua pois, keskittyminen harhailee eikä välttämättä löydä ajorytmiä. Eikä tarvii olla edes kivikossa tai spoorissa paukuttamassa, sora-metsäteilläkin voi sattua yllättäviä asioita kun ajellaan puolivaloilla.

skuikka sanoi:Aika aavikkovälit on SXC:ssä. Oikeesti isolohko taitaa mennä 130 kolmosella mutta huiputkin alkaa kakkosella. Ja se kiertää tonnin- pari pitemmälle kuin LC4
JMH sanoi:Kolmosella kulkee jo motarinopeutta rajarin pinnassa.
Nopeessa kohdassa voi kyl saada kolmosen tupaan.
Kakkosella ajellaan ja kytkimellä kusetetaan loput.
Oon kyl pohtinut piikkiä pienemmän eturattaan testaamista (ollut ennenkin). Lohko kyl jaksaa pauhaa tyhjäkäynnin päältä tiukassa kohtaa OK, mut himppu kierrosherkkyttä ei ois välttämättä pahitteeksi.
JMH sanoi:Pitää kattella manuskasta ensiöt varuiks...
samserious sanoi:Herran jumala, millä laitteella sä tota enskaa oikein työnnät?
Toi mun vanha vara laite on -13 mallin 250crf enskaksi tehty ja se kun on alkujaan crossi, niin on vain 5-vaihteinen... Huiput noilla enskavälityksillä tais olla jossain 130km/h tuntumassa... Oma sherco menee 6 rajoitinta vasten just ehkä +120km/h
Batmanninja sanoi:Eikös Skuikkakin työntele hirmu isolla laitteella? Oliko se 990 cc?
Toi 450 Sheriffi on menny jo vakiona 6:lla 170 km/h, joten ei tarvii kivikossa kolmosta isompaa pykältää...
JMH sanoi:Kattelin gearing commanderista 16/45 tiedoilla.
Se on niin ja näin noitten kierrosten kanssa, ku moottorijarru muuttuu jyrkemmäks.
Voiskohan toi pitää paikkansa. Pitää kattella manuskasta ensiöt varuiks...
samserious sanoi:Herran jumala, millä laitteella sä tota enskaa oikein työnnät?
Toi mun vanha vara laite on -13 mallin 250crf enskaksi tehty ja se kun on alkujaan crossi, niin on vain 5-vaihteinen... Huiput noilla enskavälityksillä tais olla jossain 130km/h tuntumassa... Oma sherco menee 6 rajoitinta vasten just ehkä +120km/h
Seikkailu_R sanoi:Ensiö 31:79 (vanhemmassa ei highflow koneessa ensiö 30:81)
1 14:35
2 15:24
3 18:21
4 20:19
5 22:18

, niin moni perusasia muuttuu
. Bone sanoi:No ei ole herroilla kyyti ainakaan siitä kiinni, että välit loppuu
Sissus saatana Teidän kanssa
Onko kukaan kuullut tätä..... Less is more ?
Muistelen vaan, että jo "kääpiöillä" alkoi aikoinaan KX 60:set
kulkemaan ihan kuin crossarit ja ajokin muistuttaa sitä etäisesti
kun lyötiin pitempää ketjua ja.... oliko 44:n? takasen tilalle 49 tai jopa 51.
Meinaan vaan..., että kun vauhti ei vielä kovin päätä huimaa
, niin moni perusasia muuttuu
aikasen paljon helpommaksi kun ykkönen on lyhyt ja saa selata askia vähän tiuhempaan isommilla pykälillä.
Isommilla pykälillä niiden välitkin on pienemmät ja jos sitten pitää/haluaa välillä
ottaa nätisti luiskauttaen oikeen kammostartteja, hommaan saa sitten helpommin otetta 2:lla tai 3:lla.
Ei olis välttämättä huono asia kokeilla.
Voi jopa yllättyä positiivisesti.
JMH sanoi:Mä oon miettinyt just tota... kakkosesta ykkönen-> kolmosella ajo ja kakkosella tiukat paikat. Ykkösen rattaat jää turhiksi.
On vaan niin vitun iso väli askissa noissa, että vaatii jyrkän muutoksen, mut on tehtävissä.
Eipä tota soratourinkia toisaalta paljoa tuu ajettua... sinne ku toi muutos on kehno. Pitäis vetää lohkot auki, ja ratastaa vitonen eri tavalla sit![]()
.
.JMH sanoi:^
Juu juu... ainoo henkinen este asialle on se, että sen jälkeen siihen ei laiteta 22L tankkia ja täräytetä sorateitä Imatralle ajoja kattelemaan.
Nytkin kun kesällä siirtyy motaria pitkin Turun lentokentän maastoon, niin kuulostaa siltä, että räjähtää.
(On pakko pysyä autojen mukana vaikka nappulat. Ei siellä tukkona olla)
Funtsin jotain tällasta jo kesällä/ keväällä vissiin, kun leikin commanderilla. Hommasin sit uudet rattaat samoina.
Ihan itse kehitettyjä ongelmia. Ei voi sanoa, ettei ole sanottu.
.JMH sanoi:^
Juu juu... ainoo henkinen este asialle on se, että sen jälkeen siihen ei laiteta 22L tankkia ja täräytetä sorateitä Imatralle ajoja kattelemaan.
Nytkin kun kesällä siirtyy motaria pitkin Turun lentokentän maastoon, niin kuulostaa siltä, että räjähtää.
(On pakko pysyä autojen mukana vaikka nappulat. Ei siellä tukkona olla)
Funtsin jotain tällasta jo kesällä/ keväällä vissiin, kun leikin commanderilla. Hommasin sit uudet rattaat samoina.
Ihan itse kehitettyjä ongelmia. Ei voi sanoa, ettei ole sanottu.