Itse kans pari vuotta sitten lähdin yksin norjaan ajelemaan viikoksi. Yksin ajelu on tylsää, tai riippuu luonteesta, mutta ainakin itse en varmaan enää yksin jaksaisi lähteä.Löytyykö täältä yksinreissaavia vai meneekö kaikki aina kaverin kanssa? Mietinpä tässä, uskaltaisiko sitä lähteä yksin matkaamaan. Ajatus oli lipua laivalla Tukholmaan ja siitä suhauttaa maan halki Etelä-Ruotsiin ja sieltä takaisin.
Katsotaanko yksin matkustavaa (nais)motoristia kieroon? Osaisinko mä yksin toimia siellä laivassa? Mitä jos jotain sattuu matkalla? Onko yksin ajelu tylsää? Tai oikeastaan, mihin sitä kaveria edes oikeastaan tarvitsee?![]()
Tietty jos joku on samalle laivalle eksynyt niin tokihan sitä voi seuraan lyöttäytyä...
Mut rohkeasti vaan reissuun jos siltä tuntuu. Laivoissa pärjää ihan hyvin ja pyörän sitomiseen voit kysyä apua ahtaajilta, tai kanssa motoristitkin varmasti mielellään auttaa. Pyörät yleensä samassa paikassa laivassa. Kannattaa ottaa varakännykkä joukkoon ja selvittää maan hätänumero, niin on ainakin varautunut siihen jos jotain sattuu.
Mut harkitse nyt vielä, jos vaan jostain kaverin saat, niin aina se hauskempaa kaksin on
Edit. Niin ja ruotsi on kyllä eroopan tylsin maa. Eli sinuna käväisisin edes norjan puolella, tai ajaisin suoraan saksaan.