Liityin sitten AL:ään ja otin sen Turvajutskan. Näyttää vakavasti siltä, että mä lähden... 18.7. Turku-Tukholma siis ja siitä sinne minne pyörän nokka näyttää!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liityin sitten AL:ään ja otin sen Turvajutskan. Näyttää vakavasti siltä, että mä lähden... 18.7. Turku-Tukholma siis ja siitä sinne minne pyörän nokka näyttää!![]()
Kateeksi käy..Liityin sitten AL:ään ja otin sen Turvajutskan. Näyttää vakavasti siltä, että mä lähden... 18.7. Turku-Tukholma siis ja siitä sinne minne pyörän nokka näyttää!![]()
Tätä mieltä minäkin olen.Aina on hyvässä seurassa, kun yksin menee ja kukaan ei valita mistään. Ehottomasti kannatettava juttu.
Varmaankin siis rannikkotietä, eikö niin....? Koska muuten voi tulla....Trondheimiin ja siitä sitten pohjoiseen, Mo I Ranaan....
Onko toi väli kutosta todella noin paha? Juuri siellä en ole käynytVarmaankin siis rannikkotietä, eikö niin....? Koska muuten voi tulla....Trondheimiin ja siitä sitten pohjoiseen, Mo I Ranaan....![]()
Tästä tankkasin 4.7., 34km Lysestä, lienee lähin. Hinnassa oli kruunun verran tunturilisää ja suomalainen luottokortti toimii ok. Seuraava bensa-asema oli muistaakseni Lysen risteyksestä etelään noin kymmenen kilometriä. Taisi olla tämä (47km Lysestä).Sinne päin menijöille sitten tiedoksi että Lysebotnista ei saa pensaa, ja Kjeragille ei kannata lähteä liian myöhään, pimeässä takaisin kömpimisestä tulee helposti unohtumaton. Niinkuin se laskeutuminenkin tietäkin pitkin Lysebotniin. Oikein huimasi.