Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt on kokeiltu... vaimenus toimii hyvin. Ainut todellinen haittapuoli kun välillä en pidä kypärähuppua niin kypärää ei tahdo saada päähän niin että noi pysyy korvissa.Radalle noiden kanssa ehdin vasta Juhannuksena, sen jälkeen voisin kertoa tarkemmin.Mitä nyt jo tulppansa teettäneet ovat olleet niistä mieltä?
Lyhyellä testillä vaimennusalue tuntuu olevan erilainen kuin käyttämissäni perustulpissa (muistaakseni Wurth). En kaipaa enempää ainakaan vaimennustehoa.
Otin itse jo vähän ylimääräisiä pois Dremelillä (mulla on sellainen kypärä joka on tosi ahdas korvien kohdalta). Ohennus helpotti ja tulppia on tullut taas käytettyä.Moi,
Kun nähdään seuraavan kerran, otetaan siitä ulkokorvan alueelta pois enemmän ja kokeillaan. Jos sittenkään ei toimi, niin saat tulppia vastaan rahat takaisin. Ei ole mitään järkeä, että on tyytymätön asiakas.
Timo Mc
Moi,Otin itse jo vähän ylimääräisiä pois Dremelillä (mulla on sellainen kypärä joka on tosi ahdas korvien kohdalta). Ohennus helpotti ja tulppia on tullut taas käytettyä.Moi,
Kun nähdään seuraavan kerran, otetaan siitä ulkokorvan alueelta pois enemmän ja kokeillaan. Jos sittenkään ei toimi, niin saat tulppia vastaan rahat takaisin. Ei ole mitään järkeä, että on tyytymätön asiakas.
Timo Mc
Ne tulpat on niin "tiiviit" että se vaati myös vähän tottumista, ainakin minulla.
Edit: niin ja en ollut edes tyytymätön asiakas, Timon palvelu pelaa minusta loistavasti... tällä kertaa vaan oli helpompi itse muokata noita tulppia.
Mulla on ollut useamman vuoden kahdetkin tuollaiset, toiset ovat "kuulevat" ja toiset umpinaiset. Jälkimmäisiä käytän mopoillessa, ekat ovat sitten ampumiskäyttöön toisten suojainten alle.Ko. tulpat omistavat laittakaa kokemuksia, onko olleet hintansa väärtit vai ei.
Kerroppas, mikä rata on sitten lähempänä stadia kuin Ahvenisto?Joo kyllä kiinnostaa tulpat mutta voisko niitä tehdä muilla radoilla kuin ahvenisto?Ei jaksais ajaa pelkkien tulppien takia sitä 200 kilsaa
Kerroppas, mikä rata on sitten lähempänä stadia kuin Ahvenisto?Joo kyllä kiinnostaa tulpat mutta voisko niitä tehdä muilla radoilla kuin ahvenisto?Ei jaksais ajaa pelkkien tulppien takia sitä 200 kilsaa
Luulen että pointtina oli se että poutis ei aja Ahvenistolla koska mielummin treenaa radoilla joilla myös ajaa kisaa, eli Ahvenistolle joutuisi tulemaan pelkästään tulppien teettämistä varten.Kerroppas, mikä rata on sitten lähempänä stadia kuin Ahvenisto?Joo kyllä kiinnostaa tulpat mutta voisko niitä tehdä muilla radoilla kuin ahvenisto?Ei jaksais ajaa pelkkien tulppien takia sitä 200 kilsaa