Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mittee hää ujostellee?
Joitakin vuosia eurooppalaisessa suurkaupungissa työmatkoja ajaneena on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, että kun on tullut mopolla töihin, on egoa / agressiivisuutta siinä määrin ettei paremmasta väliä. Ainoa varjopuoli on, ettei tahdo malttaa odottaa kotimatkalle pääsyä hankkimaan uutta annosta luomuadrenaliinia. -Ja tietysi työkaverit saattavat tykätä kyttyrää provosoivan euforisesta, puheliaasta ja mahdollisesti jopa päällekäyvästa kolleegasta!
-Kärsikööt!
Juu, etelä-italiassa se homma on 1000 kertaa pahempaa kun pohjoosessa.Mutta jos haluaa jännitystä elämään niin ei muuta kuin Milanoon kokeilemaan ajoa. Tai Bolognaan, missä skootteritytöt ajavat päättömästi. Ilmeisesti etelä-Italiassa on vielä villimpää.
sanoi:Jos joku nauttii moottoripyörällä ajosta kehä III sisäpuolella niin ei voi kuin ihmetellä!!
jos haluat vähän availla enemmän välillä kuten meikäläinen, niin itse nakkaan usein kehä1 ja turunväylä eli tarvontietä munkkaan ja siitä huopalahdenkadulta vihdintielle tai lapinmäenkadulle, jos himaan olen menossa.sanoi:Jos joku nauttii moottoripyörällä ajosta kehä III sisäpuolella niin ei voi kuin ihmetellä!!
Minun työmatkani on seuraava:
Klik
Niin se vaan naama kääntyy hymyyn joka aamu ja ilta, vaikka koko matka mennään jopa Kehä I sisäpuolella. Maisemat ovat upeat ja liikennettäkin on melko vähän (maalaisten mielestä varmaan ihan kamala ruuhka kokoajan). Moottoripyörän ostin juurikin työmatka-ajoon!
Itävantaa = lähi-itä. Oli pakko.Ja ensimmäisenä huutelemassa on Itä-Vantaan asukki... Mitäpä tähän voi sanoa muuta kuin:Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
Saatanan jyväjemmarit oppisivat ees oikeet termit nääs...kyl maar määki jos turuust LOL
BINGO
![]()