Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
Saatanan jyväjemmarit oppisivat ees oikeet termit nääs...kyl maar määki jos turuust LOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
Jos joku nauttii moottoripyörällä ajosta kehä III sisäpuolella niin ei voi kuin ihmetellä!!No hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?
Ja ensimmäisenä huutelemassa on Itä-Vantaan asukki... Mitäpä tähän voi sanoa muuta kuin:Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
Saatanan jyväjemmarit oppisivat ees oikeet termit nääs...kyl maar määki jos turuust LOL
Niin no. Toi viimeinen virke taisi kiteyttää kaiken...Nää nakkikioski mopoilijat ovat ihan oma lajinsa ja niitä löytyy kyllä täältä maaseudultakin. En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on ajaa illalla moottoripyörällä muutaman kilometrin päähän paikalliselle kahvilalle istua siinä muutama tunti ja sitten ajaa takaisin kotiin.
Jos mun tarvii jostain syystä mennä kehä III sisälle asioille niin kyllä hyppään autoon ja käyn hoitamassa asiani, tulen kotiin ja sitten suuntaan mutkapätkille. Kai sitten olen liian mukavuuden haluinen tai jotain!
Toi nakkikioskimopoilija oli kyllä eri kategoriaa kokonaan, se että ajaa lyhyitäkin matkoja ei tee nakkikioskimopoilijaa.Niin no. Toi viimeinen virke taisi kiteyttää kaiken...Nää nakkikioski mopoilijat ovat ihan oma lajinsa ja niitä löytyy kyllä täältä maaseudultakin. En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on ajaa illalla moottoripyörällä muutaman kilometrin päähän paikalliselle kahvilalle istua siinä muutama tunti ja sitten ajaa takaisin kotiin.
Jos mun tarvii jostain syystä mennä kehä III sisälle asioille niin kyllä hyppään autoon ja käyn hoitamassa asiani, tulen kotiin ja sitten suuntaan mutkapätkille. Kai sitten olen liian mukavuuden haluinen tai jotain!
Mielummin kuitenkin ajan lyhyetkin matkat prätkällä ja säästän kehäteiden ruuhkassa aikaa kuin istun kotilossa ruuhkissa. Kai mä oon sitten nakkikioskimopoilija. Toisaalta minä ainakin ajan prätkälläni eikä se seiso jossain tallin perällä odottamassa inspiraation ja aurinkoisen kelin osumista samalle illalle...
Kyllä se vaan suurta nautintoa tuottaa kikkailla autojen seassa. On mutkateitäkin kiva ajella, et säkään varmaan runkkaa joka päivä samaa kuvaa katsellenJos joku nauttii moottoripyörällä ajosta kehä III sisäpuolella niin ei voi kuin ihmetellä!!No hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?
Kyllä mun mielestä moottoripyöräily pääsee vasta oikeuksiinsa mutkateillä, ja sellaisissa paikoissa missä pääsee ajamaan rauhassa muulta liikenteeltä.
Nää nakkikioski mopoilijat ovat ihan oma lajinsa ja niitä löytyy kyllä täältä maaseudultakin. En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on ajaa illalla moottoripyörällä muutaman kilometrin päähän paikalliselle kahvilalle istua siinä muutama tunti ja sitten ajaa takaisin kotiin.
Ollaan hiljaa siellä Kongossa, et tiä mis mun juuret onJa ensimmäisenä huutelemassa on Itä-Vantaan asukki... Mitäpä tähän voi sanoa muuta kuin:Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
BINGO
![]()
Aika hyvää läppää sult irtooNo hankalaa ei Suomessa ole ajaa missään. Enemmänkin kyse ehkä on siitä, missä menee se raja et on ylipäätään järkeä lähteä autoilemaan / mopoilemaan jonnekkin... Eli onko homma enää muuta ku hampaitten kiristelyä puoleen ja toiseen?
Kylläkai kaupungissa kätevämpi on puikkelehtia mopolla kuin autolla, se lienee selvää... Nautittavaa, ei mun mielestäni. Tietty jos mopoilu on jollekkin vain katseitten keräämistä tms. niin siihen hommaan ydinkeskustat lienee parasta mannaa?Nuijanuijanuija
![]()
mie olen siis ihan oikeesti joskus asunu vuoden siis 365 päiväää stadis mie tiedän sen mikä on meininki...mie olen siis tota noin niinku kotkast ja niinku miun mielestä stadista kun niinku puhutaan niin silloo tarkotetaan anaalia ja sitä mieltä mie olen ja mie olen siis Kotkasta![]()
Terveisiä Vantaalaistuneelta Haminalaiselta![]()
Samaa hymyilin itsekkin eilen ennen ku painuin nukkumaan...Ja ensimmäisenä huutelemassa on Itä-Vantaan asukki... Mitäpä tähän voi sanoa muuta kuin:Hesalaisia!Keitä nämä wanabe stadilaiset ovat?
BINGO
![]()
No näin se pitääkin toimia. Tänään viimeksi kotilolla eksyin 8.n ruuhkahuippuun, ja se on herkkua se. Ei siinä enää edes kiukuttelut auta.Mutta asiaan, itse olen ydin keskustaan ajellu jo vuosia töihin, splittailu ym. on hankalaa, kadut usein kapeita ja remontin alla, joka vielä niitä kaventaa. Itse olen asian ratkaissut tulemalla jo seiskan pintaan töihin ja lähtemällä ajoissa pois. Silloin tuo matka sujuu todella jouhevasti, toisin kuin olisi neljän aikaan lähdössä, joilloin rupee olee aika puuroo toi kulkeminen.
Pyörä on ihan nurkilla parkissa ilman mitää ihmeempiä virityksia ja ikinä sille ei ole mitään sattunut ( 8 vuotta vedelty).
sanoi:Jos joku nauttii moottoripyörällä ajosta kehä III sisäpuolella niin ei voi kuin ihmetellä!!
Juu ei ollu ei. Joku jurinen teini tuli rutisemaan Manskulla, huusi "Tää on suojatie!"Tulipa tuossa käytyä taiteiden yössä, eipä tuo mopolla ajaminen mitään herkkua ollu..