• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamahan huoltohinnoista kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spede1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
10 tkm huolto FZ-6, Moto Oittinen, Pieksämäki 98e. Öljyt vaihdettu itse, 45e öljy+suodatin.

Aika kova hinta ketjunrasvauksesta ja kiristyksestä.

Edit 1. mutta aika edullinen tais olla sittenkin, kun lueskelee muiden huoltohintoja.

R6R:n 1000km huolto:

- öljyt ja putsari 45e, vaihto itse ja dealerilta leima kirjaan 0e. Sovittiin tosin, että ennen ensikesän Saksan matkaa käytän pyörän "valohoidossa", jos vähänkään jokin epäilyttää ja 10000 huolto sitten normi kaavan mukaan samassa paikassa. Huollosta tuli vileä evääksi ohjeet tuon "leima huollon" tekemiseksi. eli oikeat momentit yms.

Hitsi kun muista mitä mulla tuli eka huolto maksamaan...Mutta hyvää palvelua sain,pyörä toimi moitteettomasti ja olen todella tyytyväinen. Paikkana siis Veljekset Ahlroth Mustio.

TDM 900 20tkm huolto 240€
Sisältää:
Jarrunesteet, tulpat, öljyt+suodatin, ilmansuodatin, vaijereiden ja ketjun voitelut. Ihanan kallista!

Paljonkohan maksaa -00 R1:sen takarenkaan laakerit ja kuinka nuo mp-liikkeet on auki näin wapun alla?
nixweiss.gif

2007 Fjr ...
20tkm
YC Vantaa...

-moottoriöljy 4l , putsari
-Peräöljyt
-Ilmanputsari
-Tulpat

Erinäinen määrä tarkastuksia...

Sit se oleellinen,niin tuota hintaluokkaa ,,,
358€...

Tuosta FJR:n 40tkm huollosta olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia.
Pyörähän laitetaan lähes palasiksi huollossa. Onko hätävarjelun liioittelua vai tuleeko tarpeseen?
Onko merkkiliike ainoa, joka pystyy kyseisen huollon tekemään?
nixweiss.gif

Pyörähän laitetaan lähes palasiksi huollossa. Onko hätävarjelun liioittelua vai tuleeko tarpeseen?
nixweiss.gif
Tampereen merkkiliikkeessaä kustannusarvio 850e... Onko Pirkanmaalla muita vaihtoehtoja?

nixweiss.gif
Tampereen merkkiliikkeessaä kustannusarvio 850e... Onko Pirkanmaalla muita vaihtoehtoja?
Kuulin huhuja että Hämeenlinnassa Pirttilä huoltaa kohtuu hintaan. Ei kyllä ole itsellä mitään kokemusta.
nixweiss.gif

Fzs1000 -04 40tkm huolto.

Olin itse vaiht. öljyt ja suodattimen ja vein myös omat tulpat.

lisäksi tehtiin/vaihdettiin:

- jäähd.nesteet.

- jarrunesteet.

Paikkana JS-Technics, hinta 240e

Erittäin asiallista, hyvää ja asiantuntevaa palvelua! Oli mopo jopa pesty ja vahattu kun hain + tankissa olleet tarrasta jääneet vanhat liimatkin oli otettu pois!  
smile_org.gif

Voin suositella!!

Back