• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha YZF-R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaska_73 sanoi:
Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.
Kiitos diilistä jaska, mut mulla valahtaa paskat housuun vaan jo kun ajattelenkin mihinkään sähköihin tai sytytykseen kajoamista. Juippina crossitouhuissa pääs käsiksi vaan mekaaniseen puoleen, kun ei niissä tarvinnut mitään sähköjä miettiä, niin ei oo yhtään varmuutta alkaa sähköpuolta räpläämään.
Sainhan mä jammustakin talvella neljä sulaketta käräytettyä :grin:

Savun jälkeenhän voi aina tarkastaa kytkennät. :grin:

Toi on kyllä niin simppeli juttu että ei sitä voi tössiä. Niin tai vaihtelinhan minäkin innostuksissani pinnien paikkoja. Jenkki mallin sähköissä ei vain olisi näin tarvinnut tehdä. :;):

Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.

sampar sanoi:
Tänään käytetty yamaha penkissä niin omasta mielestä aika vähän oli heppoja kun 147hp renkaalta ja 97Nm vääntöjä.

Oot ihan oikeassa, aina sitä tehoa on liian vähän, oli se lukema sitten mikä tahansa!:thumbsup:

Voihan noissa dynoissakin olla jonkin verran eroja/heittoja. Mun mielestä ihan ok lukemat takarenkaalta noilla vireillä... Voi olla että se orkkis alkukäyrä vähän ahistaa. :dunno:

Niin on varmaan, jos muistellaan vanhaa vitsiä että viritys on onnistunut, jos tehot tippuvat alle 10% Pitäishän vakiostakin jo lähteä enemmän takarenkaalta. Penkeissä on eroja, että vaikea sanoa onko vikaa vai ei.

prkl. Mun piti ilmaantua tonne Dyno-mightin tapahtumaan(missä ilmeisesti sunki mopo mitattiin?) mittautamaan oma mopo, mut ulkona oli niin perkeleen sateista et jäi väliin. Olis pystyny vähän vertailemaan tuloksia.

Oli aika helvetin voittaja olo tänään ku huomas ajolenkin jälkeen et puolet housunlahkeen soljesta oli sulanu y-haaraan kiinni :rant: Saa nähä miten miten se kumipaska lähtee irti.

Viimeksi muokattu:
jaska_73 sanoi:
Mä tarjoan Jefu sulle paaaaaaaljon parempaa vaihtoehtoa tuohon Power Commanderiin verrattuna. Multa löytyy vakio ECU joka on fläshätty YEC malliseksi. Siinä saa säädettyä myös sytytstä mitä ei pelkällä PC:llä saa tehtyä vaan tarvii siihen vielä toisen lisämokkulan. Poistaa myös exupin vikavalon.

Vakio ECU:n kun flashaa YEC -malliseksi, lähtee samalla myös elektroninen ajonesto kävelemään, eli tämän jälkeen mahdollista startata johdoista tai kopioidulla avaimella ilman sirua. Hyvä vai huono juttu, paha sanoa.

sky sanoi:
What?! Miten ihmeessä tuo on mahdollista?:p

mun moposta siis puuttuu se lämpösuoja siitä. En tiedä saako sitä tohon kokoputkistoon kiinni vai onko edellinen omistaja vaan päättäny jättää sen pois.

Eniveis, solki oli auennu ajon aikana ja löytäny tiensä siihen putkeen kiinni! :thumbup:

Hurubaw sanoi:
Vakio ECU:n kun flashaa YEC -malliseksi, lähtee samalla myös elektroninen ajonesto kävelemään, eli tämän jälkeen mahdollista startata johdoista tai kopioidulla avaimella ilman sirua. Hyvä vai huono juttu, paha sanoa.

Juu tiedossa on tämä, kuten sen olen kertonut myyntiosion puolellakin. Eihän toi oikeita varkaita hidasta, ne kun ei yritäkkään sitä mopoa ajamalla viedä. Toinen juttu on sitten nuo huume hörhöt jotka vaan tykkää pitää hauskaa. Kukaanhan ei kiellä virittämästä ylimääräistä katkaisijaa millä ne virrat on poiikki vaikka kuinka peukalois virtalukon johtoja. Onhan noita tuontipyöriäkin mistä tämä ajonesto puuttuu, joten en mä myt tiedä onko se sitten niin hirveen suuri puute. Mutta jos pelottaa että se mopo sen takia viedään ettei sitä ajonestoa ole niin sitten ei kannata sekaantua fläshättyyn ecuun. :;):

wiltzu sanoi:
Mistä löytyy edullisesti ja 1vk toimitusajalla r1 2004 takavanteen jarrulevyn kiinnityspultit?

Joku paikallinen pulttikauppa?

Onko 08 vielä samat vanteet? Jos on sama vanne ja et ehdi saada pultteja ajoissa, tule hakemaan multa takavanne lainaks. Oon ainakin la eteenpäin suhteellisen tiiviisti tallilla. Saattaa olla, että käyn myös tänään ja huomenna.

Nitrous sanoi:
Joku paikallinen pulttikauppa?

Onko 08 vielä samat vanteet? Jos on sama vanne ja et ehdi saada pultteja ajoissa, tule hakemaan multa takavanne lainaks. Oon ainakin la eteenpäin suhteellisen tiiviisti tallilla. Saattaa olla, että käyn myös tänään ja huomenna.

Mulle neuvottiin et kannattais käyttää alkuperäisiä kartiopultteja, jotka uppoaa levyn upotuksiin.

wiltzu sanoi:
Mulle neuvottiin et kannattais käyttää alkuperäisiä kartiopultteja, jotka uppoaa levyn upotuksiin.

Todennäköisesti se pultti on ihan standardikamaa. Tod. näk. ISO 10642 tai DIN 7991.

Moikka!

Tossa polttelis hommata r1. Tarjolla olisi vuoden 2000 peli jolla ajettu reilu 50tkm. Mitäs tossa kannattaa ottaa huomioon? onko isoja huoltoja edessä ja mitä tulisi lähiaikoina huoltaa? Lisäksi olis kiva saada tietoa tyyppivioista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Back