• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha YZF-R1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaska_73 sanoi:
Juu kato mä olen ainakin Yamaha sarjassa, niin ei oikein ole väliä noilla Bemarin lukemilla. :D

Mielenkiinnolla seurannu tota projektias. Sama mies mun bemminkin ajanu penkissä muutaman kerran, alkaen 1500km ajetusta vakiosta ja päätyen pakoputki viriin ja säätöön.

jaska_73 sanoi:
Vika on varmaan siellä syylärin täyttökorkin kohdassa olevissa liittimissä, joista virta kulkee valoille. Itelläkin ne liittimet joskus temppuillut. Vähän rapsuttelua piikillä ja crc:tä perään ja uskoakseni toimii.
Katteet käytetty irti, liittimiä tutkittu ja TADAA, liittimet ruostuneet/palaneet. Korvasin liittimet uusilla samanlaisilla ja valot pelaavat taas. Kiitoksia Jaskalle vinkistä!
Vähän nettiä enemmän tutkiskeena huomasin että harvinaisen yleinen riiva tämä on 04-06 ikäisissä rykkösissä. :rant:

jaska_73 sanoi:
Hoh hoijakkaa. Päivä takana Tampesterissa kuumeessa, mutta onpa mopo nyt säädöissä.

Pukkas takaselta ihan kivasti 170 hp / 111 Nm. :;):

Kato, jäbän mopo alkaa olla pikkuhiljaa hyvässä vireessä. :WAZAAP:

Mites niiten lentokenttäajojen kanssa?:thumbup:

jaska_73 sanoi:
Hoh hoijakkaa. Päivä takana Tampesterissa kuumeessa, mutta onpa mopo nyt säädöissä.

Pukkas takaselta ihan kivasti 170 hp / 111 Nm. :;):

Karvan taitaa olla optimistinen penkki Yamaha centterissä tuon vääntölukeman perusteella, mutta hyvin tuo työntää joka tapauksessa.

sky sanoi:
Kato, jäbän mopo alkaa olla pikkuhiljaa hyvässä vireessä. :WAZAAP:

Mites niiten lentokenttäajojen kanssa?:thumbup:

Halliin pääsin neljänneksi viimeisenä mukaan, joten siellä testataan rykkösen nopeutta kesäkuussa. :jippikaijee:

Juu ja noista tehokäpyröistä sen verta että en mä tiedä onko ne oikein paljo pielessä kun mun vanhasta motista penkitettiin Bike Doctorilla 160,3 hp / 107,8Nm ja sillon mulle ainkain kerrottiin että Ruusilan penkistä ei irtokoneja jaeta.

No se on sama kun itestä hyvältä tuntuu. Ajamaan en vielä viitsi ruveta kun on jo melkein "vanha" iältään muttei mieleltään. Tuli tuohon iltojen iloksi autokin hommattua Espoon AVK:lta, joten sekin vie tässä oman aikansa, muttei siitä enempää.

tidnab sanoi:
Kysäise nyt kuitenkin ensin Yamaha-centeristä tjmv. uuden hintaa. Ei tuo ihan mahdottomia voi maksaa ja tulee alkuperäisenä ainakin sopiva.

Jep jep, kolme siniseksi elaksoitua alumiiniholkkia, kyseessä siis moottorin kiinnikkeen kiristinholkit, hintaa marmoritiskillä näille 140e :DDD

Ebay ei tuottanut tulosta, mp-pitstoppiin laitettu postia, toivottavasti osuu.

Onko jollain ylimääräisenä tälläisiä?
07framespacers002.jpg

Lisäksi hakusessa etulamppujen/-katteiden/mittariston -pidike, onko kellään ehjää suoraa ylimääräistä?
$(KGrHqNHJEQFC1GVcur2BQ2m8OWFC!~~60_3.JPG

Viimeksi muokattu:
Tuon jälkimmäisen tilasin ebay:sta itelle viime kesänä.
aasian suunnalta tuli ja oli rei'iltään alkuperäistä vastaava.

Nitrous sanoi:
Karvan taitaa olla optimistinen penkki Yamaha centterissä tuon vääntölukeman perusteella, mutta hyvin tuo työntää joka tapauksessa.

Taitaa kuitenkin ihan vertailujenkin perusteella olla kohtuu nuuka penkki tuo..

Mut hyvin työntää Jaskan ykkönen!

- T -

Tersi sanoi:
Jep jep, kolme siniseksi elaksoitua alumiiniholkkia, kyseessä siis moottorin kiinnikkeen kiristinholkit, hintaa marmoritiskillä näille 140e :DDD

Lisäksi hakusessa etulamppujen/-katteiden/mittariston -pidike, onko kellään ehjää suoraa ylimääräistä?

Holkit näyttäis jenkeissä olevan n. 80€ tulleineen ja veroineen. Jos saat jonkun isomman setin tai kimppatilauksen kehitettyä niin kannatta hankkia sieltä (postit n. 50-60€) Etuhäkki vajaa 200€, joten ebay-aasia-kopio tullee halvemmaksi.. Satkun luokka noitten hinnat on ollut ebayssä. Osa firmoista lähettää tavarat euroopasta, joten tulleja ja veroja ei tule.

- T -

Tersi sanoi:

Onko jollain ylimääräisenä tälläisiä?
07framespacers002.jpg

$(KGrHqNHJEQFC1GVcur2BQ2m8OWFC!~~60_3.JPG

Itse tilasin aasian suunnalta ebaysta uuden etuhäkin, kun lippojen takia katkesi alkuperäinen. Otin lähes halvimman, maksoi noin 50 euroa ja aivan oemia vastaava tuote tuli. Suosittelen, toki tässä prosessissa pari viikkoa vierähtänee.

Tersi sanoi:
Tsiisus, ihan räväkkä hinta :kääk: Paljonkohan tommosten koneistus maksaisi...

Tersi sanoi:

07framespacers002.jpg

No Perskeles sentään, LSL:n kaatumatapit tilasin ja jotenkin muistelin että toisella puolella se tapin kiinnike oli vähän erikoinen eikä olis menny kunnolla jos jättää tuon sinisen holkin paikoilleen tms.
Onko jollain muulla samanmoinen LSL:n satsi stormilta ja oletko jättäny tuon holkin paikoilleen? :sad:

Bardo sanoi:
No Perskeles sentään, LSL:n kaatumatapit tilasin ja jotenkin muistelin että toisella puolella se tapin kiinnike oli vähän erikoinen eikä olis menny kunnolla jos jättää tuon sinisen holkin paikoilleen tms.
Onko jollain muulla samanmoinen LSL:n satsi stormilta ja oletko jättäny tuon holkin paikoilleen? :sad:

Jotaki sinisiä osia siellä oli, mutta eivät selkeesti kuuluneet sinne, kun LSL:n telineet asenti. Otin siis kaikki pois.

Juhis sanoi:
Löytyikö joltain ylimääräsiä 04-06 R1seen niitä vakiosliparien päälle tulevia muovinpaloja?

Mulla on 07-08 ylimääräsenä, mutten kyllä tiedä sopivuuksista toisiinsa hittoakaan :kääk:
Jollain tietoa?

Back