Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Bardo sanoi:Keulaputkien stefojen vaihto, huoltomanuaalissa lukee työkaluja:
Damber rod holder
Dambing rod holder
Fork spring compressor
Rod holder
Damber rod holder double ended
Fork seal driver
Rod puller
Universal dambing rod bleeding tool set
Rod puller attachment
universal dambing rod bleeding tool set
Kukaan vaihtanut stefoja itse, tarvitaanko moisia työkaluja todella? onnistuuko ilmankin?![]()
motusalem sanoi:Kytkinhommaa:
Karvan yli 40tkm ajettu -06:nen - kytkin luistaa kuumana kolmos-nelosvaihteilla yläkierroksilla. Jäykemmät jouset on, joten sieltä ei ole kiinni - onko levyt tiensä päässä? Onko niin, että massalevyjen väsyminen aiheuttaa luistamista koko kierroalueella ja välilevyt (ei selkärangan) tuollaista yläkierrosvetoalueen luistamista? Selän välilevytkin ovat kyllä jo melkein tiensä päässä![]()
eriveto79 sanoi:Terppa kaikille! Minkälaisia / mistä porukka on ostanut kilpitelineensä? Tarkoitus olisi pitää -10 mallin Rytkönen mahdollisimman alkuperäisenä, mutta onhan toi kilpihässäkkä aika hirvee hökötys. Eli lähinnä kiinostaisi valmis teline, johon saa alkup. vilkut suoraan kiinni.
Juu no näitä kiinakatteita miettisin, mutta uskaltaako niitä eBaysta tilata?R1ivattu sanoi:Katepalikkaa saa orkkista edukkaammin ebaystä, ok-laatuisia kiinakatteita saa koko satsin muutamalla satasella, ja just sen värisenä kun ilkeää pyytää. Ihan plug'n playta-nuo edukkaimmat harvemmin ovat, eli henkisesti kannattaa varautua nykertämään itse osa kiinnikkeistä. On sitten iloisempi yllätys on sieltä tuleekin katepalat kiinnikkeineen, ja vielä kiinnikkeet oikeassa kohdassa. Muovi on kovempaa/hajoaa hetkemmin kuin orkkis, mutta halpa ja orkkis ei mene samaan osaan. Mutta mars ebayhin, tuosta KLIKS vaikka alkuun.
R1ivattu sanoi:Mutta jos ymmärsin oikein, Tersillä on myös umpiossa jotain rupea? Katesarjoissa ei tule umpioita/umpion muoveja, eli se taitaa olla eri ostos.
Jan78 sanoi:Laitappa Tersi mulle YV:tä jos ei mieleisiä katteita helpolla löydy. Mulla on varalla valko/punainen originaali katesarja +tankki RN19 rykköseen jotka mahdollisesti joutaisi myyntiin.
Juutana sanoi:MP-hotellista ainakin CRC:n kuitukatteet ovat suurinpiirtein saman hintaisia kuin briteistä tilaamalla. Itse olen tykästynyt noihin CRC:n katteisiin koska ne sopivat ilman suuria modifiointeja paikalleen, pikakiinnikkeet ovat valmiiksi paikallaan ja katesarjaan kuuluu penkkikin mukaan.
Tersi sanoi:Sitten miettisin sitä toista vaihtoehtoa, eli niitä enemmän ratailuun tarkoitettuja katteita.. Ilmeisesti jokin ruotsalaisvalmistaja tekee rytkösiin iha hyvällä hinta-laatu -suhteella katteita, mutta en löydä tästä juttua oikein netin syövereistä, onko jollain asiantuntemusta?
Bardo sanoi:Alkaako muilla kuulumaan moottorin ollessa todella kuuma oikein tasainen tikittävä ääni jossain 3000-5000 kierroksen alueella? Takana ajava kaverikin kuuli et ääni muuttu pyörässä.
Pari remonttireiskaa meinaili et ruiskusuuttimet ne vain ääntää, mut miksi ne alkaa ääntämään vain kuumana?
Onko euroopan rykkösissä ollut tätä 4 sylinterin imuventtiilin katkeamisongelmaa?

masonki sanoi:En tiedä onko tää oikee paikka mutta kirjotan tänne nyt kuiteski.
Ostin tossa keväällä -00 vuosimallisen rykkösen jolla on ajettu se 37tkm ainaskin jos on mittariin uskominen.
Nyt joitaki tuhansia kilometrejä pyörällä ajeltuani huomasin että kone syö öljyä sen 2-3 desiä per 1000 kilsaa. Onko tää ihan normaalia?
Ja sitten toiseksi, kone on alkanut nakuttaa sillälailla aika kuuluvasti kun kierroksia on 2500-5000. En oo mikään motskarimekaanikko mutta voisko vika olla nokkaketjun kiristäjässä?
Taisin ostaa jonku pilalle raiskatun yksilön?![]()