Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Kaasari asiaan vielä, tilasin saksasta neulaputket ja tiivisteitä kaasareihin. Voin laitella infoa auttoiko mun bensan syömiseen...
sanoi:Mistä tilasit ne neulaputket? Onko vielä tulleet että oletko päässyt testaamaan? Varmaan itsellänikin vika niissä, toivottavasti ainakin
€ ?Saa vinkata mulle jos joku tarviis yammun swingiä vanteineen päivineen.
sanoi:sattuiskos kellään olemaan 25kw kuristesatsia olla tallissa? voisin ostaa mikäli ne on sulla tallessa/pyörässä.
mahtavaa, kato jos löytyy. voisin niistä jotakin jopa maksaakkinsanoi:sattuiskos kellään olemaan 25kw kuristesatsia olla tallissa? voisin ostaa mikäli ne on sulla tallessa/pyörässä.
Mulla tuli jotku palikat mukana ja joku saksankielinen lappukin tais olla missä todistus siitä että 25kw (ei siis ikinä ollu itelläni kiinni). Voisin kaivaa ne jostain ja katsoa mitä löytyy...
sanoi:Oletteko venttiilejä tarkistaneet yzf:stä? Ajattelin itse tarkistaa, ja samalla tässä etukäteen kysyä että miten nuo on helpoin tarkastaa ettei tule tehtyä itse mahdollisimman vaikeasti Esim kannattaako konetta irrottaa rungosta ylhäältä, ja vähä liikautttaa eteenpäin että tulee tilaa lisää vai saaneeko paikallaan tarkistettua?