Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
collikka sanoi:tuommoinen ritsestonen battlaks bt45 on hyvä kumi diversioniin, viime kesänä vanteelle laitettuna ja tasapainoitettuna maksoi täällä varkaudessa 110 euroa
kannattaa mielestäni tehdä niin että ostaa renkaan kivijalkaliikkeestä jossa asentavat ja painottavat, on sitten mahdolliset takuuasiat helpompi hoitaa...
Mulla on kanssa sama. Siitä tais olla joskus .org:ssa jutustelua jossain, ja se on kai jonkin aikakauden moka rekisteriotteessa. Ilmeisesti sen saa korjayyua katsastuskonttorilla jos haluaa.Gukkuu sanoi:EDIT: Pisti silmään rekisteriootteesta, että istumapaikkoja 1
malloc sanoi:Laitetaan kysäriä tänne kun ketjun nimi oli sopivaOlisiko heittää suositusta öljyihin, ajokkina siis Diversion 600 -92 aj 77tkm. Olen ajanut Valvoline 10W40 ja viimeksi Yamalube 10W40 mineraaliöljyillä. Varsinkin Yamalubella venttiilikoneisto ja nokkaketju pitävät kovaa ääntä, samoin vaihteet kytkeytyvät 'rusahtaen'. Olisiko 15W40 tai jopa 20W50 parempi valinta? Ajelut on kuitenkin +10C keleillä.
malloc sanoi:Laitetaan kysäriä tänne kun ketjun nimi oli sopivaOlisiko heittää suositusta öljyihin, ajokkina siis Diversion 600 -92 aj 77tkm. Olen ajanut Valvoline 10W40 ja viimeksi Yamalube 10W40 mineraaliöljyillä. Varsinkin Yamalubella venttiilikoneisto ja nokkaketju pitävät kovaa ääntä, samoin vaihteet kytkeytyvät 'rusahtaen'. Olisiko 15W40 tai jopa 20W50 parempi valinta? Ajelut on kuitenkin +10C keleillä.
collikka sanoi:diversionin öljynvaihtoväli on 12 000 km, joten itse pääsen yhdellä vaihdolla/vuosi joten voipi laittaa sitten vaikka kalliimpaa (ja ehkä laadukkaampaa)![]()
shyhander sanoi:Se pitää ääntä. En laittais mitään 20W50 kun ei ohjekirja sellasiat suositele. Mä oolen ajanut kohta 25 000 kilometriä Delvacilla. Yamaha sanoo, että "moottoriöljyä, API SE, SF, SG Ja visksoiteetti 10W30 tai 20W40", Delvakki on 15W40 ja kelpaa mulle. Kunhan laittaa liukastelisäaineistamatonta (mineraali)öljyä ettei kytkin ala luistamaan, niin hyvä on ja paremmaksi ei tule. Semoselle toi kone on suunniteltu.