Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro, aikaisemmilta sivuilta löytyy tietoa mun keulapäivityksestä. Eli itse laitoin Wirthin vieterin etuiskareihin ja ollu ihan suht tyytyväinen tuohon päivitykseen, ainakin alkuperäisen, löysän keulan hakkaa reippaasti. TRX:äänhän löytyy myös Öhlinssin vieterit etuiskareihin...Onko kukaan (vai kaikki) muokannu tota keulaa jäykemmäksi? Ku pikkusen tuntuu tiukimmallakin aika kiikulta Ducatin jälkeen (tai kanssa)![]()
Lähinnä, et löytyykö suoraan jostain jousipakettia vai pitääkö ruveta mittatilaamaan?![]()
Meinasin laittaa teräspunosletkut vielä, et sais ton "kuminauhamaisuuden" jarruista hiukan talttumaan....
On muuten sairaan hauska laite ja ihmettelijöitä riittää![]()
No kieltämättä toi keulan vaihto on käyny aika vahvasti mielessäMoro, aikaisemmilta sivuilta löytyy tietoa mun keulapäivityksestä. Eli itse laitoin Wirthin vieterin etuiskareihin ja ollu ihan suht tyytyväinen tuohon päivitykseen, ainakin alkuperäisen, löysän keulan hakkaa reippaasti. TRX:äänhän löytyy myös Öhlinssin vieterit etuiskareihin...Onko kukaan (vai kaikki) muokannu tota keulaa jäykemmäksi? Ku pikkusen tuntuu tiukimmallakin aika kiikulta Ducatin jälkeen (tai kanssa)![]()
Lähinnä, et löytyykö suoraan jostain jousipakettia vai pitääkö ruveta mittatilaamaan?![]()
Meinasin laittaa teräspunosletkut vielä, et sais ton "kuminauhamaisuuden" jarruista hiukan talttumaan....
On muuten sairaan hauska laite ja ihmettelijöitä riittää![]()
Samalla kannattanee huolta etuiskarit muutenkin, vaihtaa öljyt ja stefat kun ovat kerran auki.
Ja ne teräspunokset on kyllä ehdottomasti hintansa veroiset, eritoten jarrutuntuma paranee huomattavasti.
Totuushan on kuitenkin, että jos TRX:ästä haluaa keulaltaan ja jarruiltaan supersportin niin silloin siihen pitää laittaa ainakin supersportin keula ja jarrut.Onneksi se ei ajamisen hauskuutta ja fiilistä verota tippaakaan, mistä puheen ollen pitääkin lähteä nyt ajelemaan..![]()
![]()
Niin.. no jos kokee, että moisessa jumpassa on mieltä niin mallia voi ottaa vaikka tämän ruotsalaisen jampan projektista: TRX "turbo"-project, luulisin ainakin, että ylä ja alakolmiot on kyseisessä vehkeessä cnc-koneistetut uniikkikappaleet...No kieltämättä toi keulan vaihto on käyny aika vahvasti mielessä011,17:4![]()
Löytyykö joku "suoraan" sopiva, ku joku on kuitenki sen jo tehny?![]()
Öhlärit on tietty varma valinta ja säilyttäis alkuperäislookin, mut toki luultavasti samalla rahalla sais koko "uuden" usd-keulan....
Ajattelin, et 999:n jälkeen ei enää ole elämää moottoripyörissä.... MUTTA kun kävin tota (nyt omaa) Jammua kokeilemassa olin myyty heti jo ennen koeajoaAlkoi kiinnostamaan tuo Jammu, vaimolle se olis varmaankin oiva peli ja saattaisi sillä itsekin ajella! Ei kukaan haluaisi vaihtaa sellaista Hypermotardiin? Siitä kun pitäisi päästä ensin eroon.
Minkäs vuosimallin Giksuttimesta nuo ovat?Kyllästyin siihen kun näin peileistä vain kyynärpääni ja bongasin viime viikonloppuna ygdestä GSX-R:stä että on aika lailla samanlaiset peilinvarret , mutta pidemmät. Kävin sitten viikolla Stormilla kyseleen että millaiset ovat kilogikserin peilit ja hyvältä näytti. Nyt sain ne paikalleen ja on ilo katsella takana tulevia ilman kuikuilua kyynärpäiden takaa. Hintaa tuli viitisen kymppiä.
Niin ja onnistuu TRX:n omilla peilin jaloilla kun käyttää paria ylimääräistä prikkaa välissä.
2000-luvun alun vehkeestä ovat. Kävelin Stormin tiskille ja pyysin nähtäväksi Suitzan peilit ja niistä sitten valkkasin.Minkäs vuosimallin Giksuttimesta nuo ovat?Kyllästyin siihen kun näin peileistä vain kyynärpääni ja bongasin viime viikonloppuna ygdestä GSX-R:stä että on aika lailla samanlaiset peilinvarret , mutta pidemmät. Kävin sitten viikolla Stormilla kyseleen että millaiset ovat kilogikserin peilit ja hyvältä näytti. Nyt sain ne paikalleen ja on ilo katsella takana tulevia ilman kuikuilua kyynärpäiden takaa. Hintaa tuli viitisen kymppiä.
Niin ja onnistuu TRX:n omilla peilin jaloilla kun käyttää paria ylimääräistä prikkaa välissä.
Ensi viikolla moto talviteloille ja sitten onkin taas aikaa keskittyä asevarusteluun (Rakas Joulupukki, toisitko kaasaripaketin, kun olen ollut niin kilttinä... Ja maalatakin pitäisi tankki ja muovit iloisenväriseksi...).![]()