skannasin laatikostani löytyneen TRX esitteen tuonne: www.kuvaboxi.fi laittakaa hakusanaksi TRX
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Linkki:skannasin laatikostani löytyneen TRX esitteen tuonne: www.kuvaboxi.fi laittakaa hakusanaksi TRX
Tuohan on luultavimmin yksi ja sama pyörä kuin se sininen, maalattu vaan noihin väreihin. Keulan tekijällä ollut kyllä ns. taiteellista silmää.Oletteko tämän jo nähneet?
http://www.japsirauta.fi/YAMAHATRX850KennyRobertsSpecial.html
Mistä se löytää tuolla keulalla noita? (USA?) kun on jo toinen. Tuo on muuten aika hieno väritys yms.
Tuo mullekin tuli ensin mieleen, mutta jotenkin sekin vaihtoehto tuntuu myyntipyörän kyseessä ollen erikoiselta.Tuohan on luultavimmin yksi ja sama pyörä kuin se sininen, maalattu vaan noihin väreihin.
Toi paljon mahdollista, ainakin kuulin että teipit olis kotimaasta ja Turusta lähtöisin.Tuohan on luultavimmin yksi ja sama pyörä kuin se sininen, maalattu vaan noihin väreihin. Keulan tekijällä ollut kyllä ns. taiteellista silmää.Oletteko tämän jo nähneet?
http://www.japsirauta.fi/YAMAHATRX850KennyRobertsSpecial.html
Mistä se löytää tuolla keulalla noita? (USA?) kun on jo toinen. Tuo on muuten aika hieno väritys yms...mutta tulishan tuosta nätti jo sillä kun laittaisi pyöreän 7" etuvalon vaan tuon katehökötyksen tilalle.![]()
Moro vaan kaikille. Kevät on jo täällä ja pikkuhiljaa tarviis laittaa omakin Trixie ajoon. Pientä bolt_on-parantelua pitäis vielä tehdä viikonloppuna ennen ajoja.![]()
Jaaha. Kohtahan alkaa kelejä olemaan taas ajohommia ajatellen. Ja koska tälläkin foorumilla on taas vilinää, niin mitäs sanotte jos pistetään pikku kokoontuminen pystyyn esim.
tänne? Ólisko ideaa?
Moro Cona,Taitaa olla vielä kaikki TRX-omistajat talviunilla...
Tullu mieleen tuossa kun on tullut parit kerrat ajeltua kevään aikana että ohjauslaakeri kaipais kiritystä/vaihtoa, ihan selkeä välys löytyy paikallaankin vatkatessa.
Onko kenelläkään kokemusta asiasta? Miten kannattaa yrittää kiristää, yläkolmio irti ja sitä rataa? Kukaan vaihtanut laakereita? Paljon maksaa, onko vaikea homma?![]()
En tiedä kuka ajoi, mutta pyörä on tuntomerkeistä päätellen mun vanha, joka on perkele päätynyt kiertopalkinnoksi ja ilmeisesti papereista ja kirjoista yms. on ainakin osa hukatttu (oli kaikki data 99-08 paperilla).Niin muuten, kukas se ajeli tänään Tuusulan Maantiekylässä meikäläisen edellä TRX:ällä? Räxä oli punainen valkomustilla teipeillä, varmaan mallia `99 ja rekkari alkoi RZ-xxx..![]()
Tais olla juurikin samainen pyörä, jonka näin. Olen itsekin kiinnittänyt huomiota tuohon, että pyörä on ollut useaan otteeseen myynnissä ja siellä autoliikkeessähän se oli aika pitkään... taitaa olla muutenkin vähän vaikea malli myydä.En tiedä kuka ajoi, mutta pyörä on tuntomerkeistä päätellen mun vanha, joka on perkele päätynyt kiertopalkinnoksi ja ilmeisesti papereista ja kirjoista yms. on ainakin osa hukatttu (oli kaikki data 99-08 paperilla).Niin muuten, kukas se ajeli tänään Tuusulan Maantiekylässä meikäläisen edellä TRX:ällä? Räxä oli punainen valkomustilla teipeillä, varmaan mallia `99 ja rekkari alkoi RZ-xxx..![]()
Tämä siis: http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/967229
Toivottavasti nyt meni arvostaviin helliin pikku kätösiin...![]()
Edit: Ollut mun jälkeen ainakin 2 liikkeessä ja 2 yksityisellä ja kilsoja tullut lisää alle 2tkm. Oli ehkäpä paras pyörä mitä mulla on ollut - tai sanotaan sopivin mulle. Mutten aio palata TRX:n puikkoihin siitä huolimatta. Vaihtelu virkistää.