• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha R6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sebu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen koittanu etsiä netistä jotain tietoa että minkälainen R6:sta tulee v.2005, muuten ole löytäny!!! Onko kukaan muu havainnut jotain juttua tai fotoo jne... pistäkäähän tänne jos on
wink.gif

Toivottavasti Yamaha tajuaa päivitellä sitäkin tällä kertaa kunnolla. Esim. Up side down, radiaalit ainakin. Muutoin ei oo tsäänssejä haastaa hondaa ja kwaakkua enää...
confused_orig.gif

Bikes oli jotain juttua ja tais olla kuvakin millanen vois olla. Putket tulis rykkösen tyyliin penkin alta ja muistaakseni siin oli jotain juttua myös niistä jarruist joten kattele sieltä. (En muista juttua tarkennin  
withstupid.gif
)

Tänä viikonloppuna on yamahan jälleenmyyjien miitti epsanjassa joten ens viikolla riivaamaan kauppoja....! ja jos jotain kunnon infoa tulee niin pistäkee het linkkiä. Luulenpa vaan että joutuu odottaan tuonne intermot:in alkuun ennnekuin jaappanin ihmeet uuden kuutosen julkistaa....
062802jumpie_prv.gif

Jep, eiköhän ens tiistaina (14.9.) ala jotain tietoa valumaan uusista pyöristä. Ainaki jenkeissä julkaistaan uudet supersportit silloin.
buttrock.gif

Sen verran on tietoa, että putkisto ei tule penkin alta kuten esim. Bike-lehdessä "tiedettiin".
Muutoksia tulee ainakin keulaan ja jarruihin. Pari lisähevosta luvataan, tästä tosin ei ole mitään faktaa ainakaan minulla.

Hyvä hyvä...Up side down ja radiaalit, pysyy kehityksessä mukana. Ehdottomasti hienoin kusiainen!!! (hiukka puolueellinen näkemys)
wink.gif

Jep, musta on hieno...Ja putkikin siellä mihin se kuuluu!!!  
bowdown.gif
Olisi ne voineet mun puolesta laittaa putken penkin alta. Mutta ei putki sivulla ruma ole, ei ollenkaan
smile_org.gif
Taitaa olla musta R6 ehdokas numero 1, kun on moottoripyörän hankinnan aika ensi keväällä. R1:stä ei välttämättä viitti hankkia ekaksi pyöräksi. Ja ei mulla riittäis siihen rahatkaan
bawling.gif

Aaaaivan upea toi musta väri.... siihen kiinni Yoshimura (hiilikuitusena) niin avot... Ajattelin jos myis pyörän pois ja loppettais koko touhun, mutta nyt tuli kauhee polte vaan vaihtaa tohon mustaan!!! (toivottovasti tuodaan suomeenkin)?!

Musta rokkaa
buttrock.gif
...ja catti se vaan vielä porskuttaa mukana
sport05.gif

Eikös tosta uudesta R6:sta saa ensi vuonna sen "rossi-edition" mallin?? En tiedä muuta kuin että väritys on hieno. Kuva oli TM:ssä.

Back