• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha merkkihuollot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janecky79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäis kohta viedä pyörä ensimmäiseen huoltoon, siis oma eka huolto 36 tkm. Missä pk-seudulla jengi huollattaa Yammunsa? Ja missä hinta-laatu suhde on kohdallaan? Palvelusta puhumattakaan...
nixweiss.gif

Eikö kellään ole mitään kokemuksia?
Mua kiinnostais kanssa. Kohta pitäis viedä oma Yamaha huoltoon...Ihan vaan kokemuksia ja fiiliksiä olis hyvä kuulla...
thumbs-up.gif

Viime kesänä käytin tuola Arwidsonilla

30t huolto = öljy+suodattimen vaihto ja hinta oli 158.85€

Kerroppa mullekkin mitä tuo 36t huolto H-D centterissä maksaa kunhan laskun saat
biggrin.gif

Diversionin 1000 kilometrin ensi huollon hommasin Auto Bikestä. Ajan varasin viime viikon torstaina ja sain sen tämän viikon maanantaille. Aamulla vein pyörän huoltoon ja sain illalla takaisin. 135 eskoo maksoi ja homma pelasi hyvin.

Aamulla sain vielä henkilökunnalta kyydin takasin himaan (lähelle),  jotta kerkesin autolla duuniin..

Auto-Bike rules  
smile_org.gif
Kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia, niin palvelun kuin hintojenkin suhteen.

Työnjälki on ollut ihan kohdallaan, ei valittamista. Toisaalta olis tosi mielenkiintoista, jos esim TM järjestäis jonkinlaisen huoltovertailun moottoripyöräkorjaamoille. Samaan tyyliin kuin autokorjaamoille on tehty  
tounge.gif

Mä olen palvelun laadun takia päättänyt käyttää JL-Bike:a ! Ruuhkaa ei ainakaan viimeksi ollu ja palvelu pelaa. Pikkuhommat jopa odottaessa.
bowdown.gif

Työnjälki on ollut ihan kohdallaan, ei valittamista. Toisaalta olis tosi mielenkiintoista, jos esim TM järjestäis jonkinlaisen huoltovertailun moottoripyöräkorjaamoille. Samaan tyyliin kuin autokorjaamoille on tehty  
tounge.gif
Onhan ne jo parikin kertaa tehnyt tuollaisen testin. Nyt äkkiseltään en muuta muista kuin, että Sumeko tais kerätä molemmilla kerroilla täydet pisteet...

Mä oon teettäny kaikki huollot Arwidsonin huollosssa ja AINA on kaikki pelannut tosi hyvin! Palvelu ja huollon taso on todella hyvä. Voin vilpittömästi suositella kaikille, enkä omaani muualla käytä.

TussMotor otti 195.90€... öljy+suodatin+tulpat
033102ass_1_prv.gif

Ja asiakaspalvelua voisi edes yrittää parantaa. Pakkohan se oli kokeilla kavereiden varoittelusta huolimatta. No seuraava huolto sitten taas Arwidsonilla. Pitää vaan varata ajoissa, kun sielä tuntuu jonot olevan vähän pidemmät...toisaalta palvelukin on parempaa  
biggrin.gif

Palvelu on Arwidsonilla tosi hyvää. Sinne on kuukauden jono, mutta kun ilmoitin, että pyörään pitäisi tehdä 1000 km ensihuolto, niin sain ajan samalle viikolle.
Sanoivat, että ensihuolto on tärkeä vaikka se on pieni huolto, niin he tekevät sen jossain välissä. Ehdottomasti Arwidson, suosittelen.

HD Centerissä 1000KM huolto 115ee!!!
smile_org.gif
smile_org.gif
tounge.gif

Arwidsonilla olisi maksanut yli 160ekiä
033102ass_1_prv.gif

Palvelu pelasi erittäin hyvin ja olivat tehneet vähän "extrajuttujakin" samaan rahaan
smile_org.gif
Bojot HD:lle!
thumbs-up.gif

Kokeillaanpas nyt sitten Auto Bike:a tolle 42k huollolle.
Hinta arvio oli jotain 170 ekiä
confused_orig.gif
No jooo...ei saa kyseinen firma mitään kunniamainintaa ainakaan meikäläiseltä. Ne ei suostunut edes TPS:ää säätämään, kun ei asiasta mitään tienneet. No toisaalta ihan ok, että eivät alkaneet säätelemään, kun eivät kerran osanneet. Täytyy ilmeisesti säätää ihan ite  
biggrin.gif

159? ne veloitti öljyn vaihtosta, ketjujen kiristämisestä (laittoivat muuten nekin liian tiukalle
veryangry.gif
) yms. mutterin ruuvauksesta.

Tulipa käytettyjä FJR 10tkm huollossa Frank Nymanilla Espoossa. Hintaa tuli n. 180 euroa öljyt, suodatin ja pikkusäätöä. Tuntuu että jotain ovat säätäneet kun pyörä tuntuu paremmalta hitaassa ajossa, ei nytkytä enään, vai liekö tunne korvien välissä
smile_org.gif
Etujarrusta oli poistunut ilmat sanomattakin ja muutenkin homma toimi ok. Valmistui myös ajallaan kuten myös edellinen 1000 km huolto.

Eikös kukaan muu ole käyttänyt Frankia? Hinta taitaa olla hiukan yläkanttiin mut toisaalta homma tuntuu toimivan ja palvelukin on mulle ainakin pelannut...

Back