Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota noin...No jooo...ei saa kyseinen firma mitään kunniamainintaa ainakaan meikäläiseltä. Ne ei suostunut edes TPS:ää säätämään, kun ei asiasta mitään tienneet. No toisaalta ihan ok, että eivät alkaneet säätelemään, kun eivät kerran osanneet.
Ei pienintäkään aavistusta...Missä pk-seudulla jengi huollattaa Yammunsa?
Huolto toimii vaikka hinta onkin hiaman "kauniaisista"... tosin pyöränmyyntipuolesta ei positiivista sanottavaa...Frankilla käyty, eipä valittamista. Ja palvelu on hyvää, ja hauskaa.
Käsityksesi on aivan oikea ja kaikkea voi säätää kunhan osaa... mutta käsitykseni mukaan tuo TPS on THROTTLE POSITION SENSOR, ja se on vastus tai sitten vastusmittari: ei sitä voi säätää. Se joko toimii tai sitten ei toimi eikä sitäkään aina tiedä, ilmeisesti sitä ei viitsitä mitata... ...onko se kunnossa vai ei.
Onhan siihen FZ-6 korjaamokäsikirjassa raja-arvot, muttei sitä ilmeisesti koskaan mitata huollossa....
Viisaammat korjatkoon...
Nyt taidamme puhua hieman eri asiasta. Toi FZ6(-S) tyyppivika eli TPS-ongelma on nimenomaan satunnainen vika: se välillä toimii ihan oikein ja välillä taas ei. Suuren osan ajasta motti toimii kuin unelma, sitten se saattaa esim. sammua kesken ajon. Virrat pois ja taas toimii vartin täydellisesti ja sitten sammuu. Se ei siis parane säädöllä tuo tyyppivika, joka koskee lähinnä -04 mallia.Mä en tarkottanutkaan, että sen vastuksen arvoja aletaan mittaamaan, vaan että se anturin asento käännetään kohdalleen. Kysessä on noin 2 minuutin homma. nimim "tein itse, kun huollossa ei osanneet"
Kokemusta on, ja myönteistä. En kuitenkaan väitä halvaksi paikaksi.Olen viemässä Catin 40tkm huoltoon ja hinnaksi ilman osia arvioivat vähän yli 500€ - on kuulemma isompi huolto. Paikka on Yamaha Center Vantaan Tuupakassa. Onko kellään kokemuksia paikasta??