Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Slipari ja suutinsatsi olis myös tarkotus hankkia. Edellisessä kawassa oli devili ja oli kyllä komiat murinat mutta ei ollut fazuun tarjolla mitään silmään sopivaa, tosin yosilta löyty yks. Onko jollain jotai suosituksia johonkin slipariin? Ja minkäs hintanen tollanen suuttimien asennus + säätö on?
Kyllä käyttäsin säädössä mopon jos sinne suutinsatsi heitetään, oli sitten merkki mikä tahansa. Kaveri sai 15hp lisää pelkällä säädöllä, mutta siinä oli kyllä vaparit ja kokoputket. Hassua oli vielä, että ennen säätöä siitä ei huomannut mitään huonokäyntisyyttä/vikaa.Slipari ja suutinsatsi olis myös tarkotus hankkia. Edellisessä kawassa oli devili ja oli kyllä komiat murinat mutta ei ollut fazuun tarjolla mitään silmään sopivaa, tosin yosilta löyty yks. Onko jollain jotai suosituksia johonkin slipariin? Ja minkäs hintanen tollanen suuttimien asennus + säätö on?
Muista sitten, että Fasun suutinsarjojen ehdoton huippu on Ivan's Performance Partsin kitti, joka nimestään huolimatta tulee USA:sta. Lähin jälleenmyyjä on Englannissa. Se on ainakin kuulopuheiden mukaan säätämättä valmis ja kaikki kehuvat lopputulosta, mutta onhan suutinsarjan asennuksessa kaasarikoneeseen aina jonkin verran käsityötä.
Tärkee postausHuomen.
Älä säilytä mopoasi pakkasessa...
-B52-
Enpä usko, akra piti kovempaa ja metallisempaa ääntä ja silläkin pääsin vielä tiukentuneiden rajojen aikana ajamaan, taisi tosin John olla hellämielisellä tuulellaKivat äänet tosiaan, vaan taitaa jäärä MotoPark haaveeks noilla höpinöillä![]()
hmmmmmh..se taisit siis olla sinä (?) joka ihmettelit kuinka mun Akrasta lähtee niin hilijanen ääni, siis nostinpark/motopark ajopäivilläEnpä usko, akra piti kovempaa ja metallisempaa ääntä ja silläkin pääsin vielä tiukentuneiden rajojen aikana ajamaan, taisi tosin John olla hellämielisellä tuulellaKivat äänet tosiaan, vaan taitaa jäärä MotoPark haaveeks noilla höpinöillä![]()
![]()
Ja kuten jo mainitsin, tuossa Mivvissä on se e-hyväksyntä, joka vielä viimekesänä pelasti mittauksilta Motoparkissa, ans kattoo mikä on tilanne tulevana kautena.
juu, minähän sehmmmmmh..se taisit siis olla sinä (?) joka ihmettelit kuinka mun Akrasta lähtee niin hilijanen ääni, siis nostinpark/motopark ajopäivillä![]()
Mrsta.No joo, jätkällä onkin kauheet viritykset jos se on se sama hopee nopee![]()
Myytkö pelkät sivutelineet? Ja jos myyt, niin sopiiko mahdollisesti tuohon mun telineeseen ?Myynnissä taas, nyt purettuna: taka- ja sivulaukkutelineet FZS 1000:een. Hinta 120 euroa.
Giwiltähän tuo näyttää, eli luulisi käyvän, vaan en myy pelkkiä sivutelineitä, paitsi samalla hinnallaMyytkö pelkät sivutelineet? Ja jos myyt, niin sopiiko mahdollisesti tuohon mun telineeseen ?Myynnissä taas, nyt purettuna: taka- ja sivulaukkutelineet FZS 1000:een. Hinta 120 euroa.
Mites tuo kiristysmomentti? Käsikirjassa sanotaa 12Nm, mut pulttien mukana tulevassa lapussa oli muistaakseni vaan 2Nm tai jotain... Kaipa se riittää. ?Tässä muuten paikallaan nuo uudet siniset moottorin pultit...Kyllä ne vaan hyvin sopii mopoon... tietty tuossa kuvassa kun ei näy kokonaisuutta ni ei oikeen osaa ehkä sanoa.
Mäkin tilasin ProBoltin koneruuvisatsin Fasuun, mut en saanu sopimaan kun muutaman ruuvin moottorin oikealle puolelle, vasemmalle ei sopinut yksikään ruuvi. Että näin...Yamaha1!No se on varmaa että lyhemmillä luilla se jousitus kovenee aikalailla. Eli jos oikeen tehtaalla jotain teettää ni varmaan kannattaa asia ottaa sit huomioon... Eikö olis vaan helpompi pultata sinne joku öölarin täysin säädettävä mutikka, voi sit ite nappuloida sen mieleisekseen?Eilen laitoin 5mm lyhyemmät koiranluut alle ja pienen koeajon perusteella tuntuu toimivan. Perän noususta ei varsinaisesti voi puhua, mutta huomattavasti jäykemmäksi muuttui.
Olen tässä miettinyt tuota samaa, eli ohjausgeometrian kannalta voisi olla hyvä saada pyörään vähän enemmän etunojaa lyhyemmillä luilla ja/tai keulaputkia pudottamalla.
Miten nuo koiranluut teoreettisesti vaikuttavat takajousitukseen, eli muuttuuko vivusto tosiaan niin että jousitus jäykistyy? Alkuperäisen takaiskarin kanssa asiasta on vain hyötyä, mutta kun olen ajatellut vaihtaa paremman iskarin taakse, mieluiten sellaisen jonka jousivoima asetellaan tehtaalla asiakkaan ilmoittaman elopainon mukaan. Pitäisikö lyhytluut ottaa huomioon iskaria tilattaessa?
Osallistumpa tässä samalla tuohon kytkin keskusteluun taas. Kattelin tätä foorumia ja porukka oli vissiin vähän sitä mieltä, että ei irrota kunnolla jos on liikaa öljyä myllyssä. Juon tässä sumpit ja käy tsekkaan miten reagoi jos tuolta vähän dreinaa enimpiä pois. Nyt mulla on siellä ihan ylärajassa, ja jos keskituella heittää ykkösen päälle ja kytkimen pohjaan, ni vetää kyllä voimalla lämpimänä. Ihan kylmänä ei vetäny yhtään muuten... ? Mut kai tuon teoria on testattava.
Tässä muuten paikallaan nuo uudet siniset moottorin pultit...Kyllä ne vaan hyvin sopii mopoon... tietty tuossa kuvassa kun ei näy kokonaisuutta ni ei oikeen osaa ehkä sanoa.
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....4_1.JPG
Saitko osat sopimaan suoraan pyörääsi?
Tilasin vastaavat osat ja puolet ruuveista ei sovi![]()
Kai se riittää jos valmistaja niin sanoo.Mites tuo kiristysmomentti? Käsikirjassa sanotaa 12Nm, mut pulttien mukana tulevassa lapussa oli muistaakseni vaan 2Nm tai jotain... Kaipa se riittää. ?![]()
Oliskos kellään kiinnostusta pientä rahallista korvausta vastaan tehä ko. temppua?Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaanKonekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZSTuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?![]()
![]()
Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.![]()