Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse päädyin castrolin R4:seen kun kerran sitä kokeilin,mielestäni toimii loota paremmin+ helteellä ruuhkassa ajellessa ei mee kytkinkään niin tahmean tuntoseksVähän vielä moottoriöljyistä ,eli vaihdoin koneeseen castrolin
GPS 10-40 set ja sen jälkeen vaihdelaatikko tuntuu tosi tahmeelta ,varsinkin alaspäin tultaessa.
Onko tietoa että millä oljyillä tää mopotin parhaiten toimii![]()
Katsoppas tuolta, löytyy tietoa jousituksen säädöistä yms.http://www.cartestsoftware.com/fz1/HALOO! Kyselin helmikuussa vinkkejä miten porukoilla on Fazun alusta säädetty. Ei tunnu olevan akuutti asia, ei yhtään vastausta. Ajeleeko kaikki vaan tehtaan/edellisen omistajan säädöillä ja keskittyy tuunaamiseen? Minä kun olen onnesta soikeena kun olen vihdoinkin saanut pelin josta löytyy muutakin säätöä kuin takajousen kiristys. Kertokaa nyt hitossa kokemuksianne millaisilla säädöillä ajatte katua/matkaa/rataa?
Kyllä tuo asia taitaa sittenkin olla päin vastoin. Eli paljon painetta renkaassa rengas lämpiää vähempi ja myös kuluu vähempi, jos painetta on vähän rengas pitää paremmin ja myös lämpiää enempi ja kuluu nopeasti.^^ Mä mitään näistä asioista tiedä mutta näin olen järkeillyt![]()
Gummi lämpenee sitä enemmän mitä enemmän siellä on painetta. Jos pistää liikaa niin gummi sulaa alle mikä toisaalta voi olla ihan hyvä juttu normi katurenkaille tiettyyn pisteeseen.
Paine pitäs siis hakee ulkolämpötilojen mukaan niin että lämpeneminen pysyy just sopivana ja rengas mukavan imevänä.