Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei helvata sentään. Minusta nuo on sanalla sanoen KARMEET!!! Varsinki tuo etualaosa, siis jäähdyttäjän alla on todella epäonnistunu muotoilultaan. Jää liian jotenki korkeeksi ym. Lisäksi kate tekee pyörästä vähemmän MP.n näköisen ja vanhahtavan kaiken "hyvän" päälle. Tekniikan on oltava näkyvissä ehdottomasti tämmösissä vehkeissä... Kattaa nyt kaunis nakupyörä!?! Samaan syssyyn voikin sitte laittaa siihen sivuvaunun ja peräkärryn, tai vielä parempi, myydä pyörä ja ostaa kotilo.
Joo, toi "etukate" on kyllä täs vanhassa ihan hanurista. Hyvän näkönen kyllä mutta mitään ei auta. Oon tulossa siihen tulokseen, että tuplakuplakin vaan pahensi lopulta tilannetta. Katotaan jos ei parane suoremmalla tangolla (ajoasento vähän enemmän etukenoon) ni voipi olla että lyön orggispleksin takas tuohon keulalle. Mattamustaksi jos sen vetasis ja paikalleen prkl...Ei vanhan mallin Fasu mitään katteita kaipaa, mutta optiot paremman pleksin asentamiseen saisivat olla olemassa. Pikkufasusta kun pöllisi etukatteen isompaan niin alettaisiin hipomaan täydellisyyttä.
S454:llä on tumma streetfighter plexi, se on matala ja hyvän näköinen. Mä olen sahaillut tuplakuplaa matalammaksi, mutta taidan vaihtaa pois.Katotaan jos ei parane suoremmalla tangolla (ajoasento vähän enemmän etukenoon) ni voipi olla että lyön orggispleksin takas tuohon keulalle. Mattamustaksi jos sen vetasis ja paikalleen prkl...Tai sitte tietty vois leikellä tuota kuplaa vähän matalammaksi jotenkin siististi?!?![]()
Muutens te jotka ootte tangon fasuunne vaihtaneet. Oliko kaame homma ja mitä pitää ottaa huomioon jne? Olis mukava tietää jos siinä on jotain kommervenkkejä ni näin etukäteen ettei aina tartte kantapään kautta mennä. Entäs ne tangon päätypainot, pitää vissiin ostella semmosetkin samaan satsiin? Muuta? KIITOS vinkeistä...![]()
Haa, siinähän se sit olis mullekkin. Mistä ostit ja mitä maksoi? Tattista vain ripeistä vastauksista. jahka tästä pääsee maihin ni pitää alkaa tuota sumplimaan...Mulla on Renthalin ultralow stonga, se on matalampi ja suorempi kuin orggis. Ja se on juuri ja juuri sen mittainen, ettei jarruletkuja tarvitse vaihtaa.
Allright, 57e, ottaa 10e postituksesta.Haa, siinähän se sit olis mullekkin. Mistä ostit ja mitä maksoi? Tattista vain ripeistä vastauksista. jahka tästä pääsee maihin ni pitää alkaa tuota sumplimaan...Mulla on Renthalin ultralow stonga, se on matalampi ja suorempi kuin orggis. Ja se on juuri ja juuri sen mittainen, ettei jarruletkuja tarvitse vaihtaa.![]()
Oukkei, mä en ole noita stongan kiinnikkeitä ajatellu laskea yhtään. Olen nääs tuota keulaa pudottanu niistä kolmioista läpitte sen verran että ei taitais enää mennä matalampien kiinnikkeitten kans stonga paikalleen. Ottais noihin etupumppujen yläpäihin kiinni varmaan... Mut jospa pelkällä suoremmalla tangolla edes vähän paranee?Allright, 57e, ottaa 10e postituksesta.Haa, siinähän se sit olis mullekkin. Mistä ostit ja mitä maksoi? Tattista vain ripeistä vastauksista. jahka tästä pääsee maihin ni pitää alkaa tuota sumplimaan...Mulla on Renthalin ultralow stonga, se on matalampi ja suorempi kuin orggis. Ja se on juuri ja juuri sen mittainen, ettei jarruletkuja tarvitse vaihtaa.![]()
Kyselin yhdestä brittikaupasta, oli halvempi, mutta postikulut karmeet, joten Allright tuli halvemmaksi.
Toivotaan että letkut riittää, mulla on tanko tuuman normaalia alempana.
Eli jos on matalammat riserit, niin silloin tuo Ulta-Low tanko menee ilman letkujen vaihtoa? Tarkoittaa siis sitä, että jos tuon tangon heittää vakio-risereihin kiinni, niin letkut menevät vaihtoonMulla on Renthalin ultralow stonga, se on matalampi ja suorempi kuin orggis. Ja se on juuri ja juuri sen mittainen, ettei jarruletkuja tarvitse vaihtaa. Fatbar voisi olla ihan jees, mutta siinä menee pidikkeet uusiksi, ja kun mulla on matalammat raiserit, en viitsinyt niitä vaihtaa.
Niin perk. siinä on tuo pontti nyt. Eikai auta kun mittoa orggis stonga tallissa kun menee ja koittaa löytää jostain vaan suorempi, mut ei kauheesti leveempi stonga tilalle...Eli jos on matalammat riserit, niin silloin tuo Ulta-Low tanko menee ilman letkujen vaihtoa? Tarkoittaa siis sitä, että jos tuon tangon heittää vakio-risereihin kiinni, niin letkut menevät vaihtoonMulla on Renthalin ultralow stonga, se on matalampi ja suorempi kuin orggis. Ja se on juuri ja juuri sen mittainen, ettei jarruletkuja tarvitse vaihtaa. Fatbar voisi olla ihan jees, mutta siinä menee pidikkeet uusiksi, ja kun mulla on matalammat raiserit, en viitsinyt niitä vaihtaa.![]()
Onko kellään muuten paperilla Fazun vakio-stongan mittoja, vois vertailla vähän jo etukäteen tuohon Renthaliin.
Ei siinä ole välitankoa. Notkumisesta on vähän paha sanoa vielä kun olen ajanut sillä 5 km. Ajoasento tuntui kuitenkin kivalta.Tuleeks tohon Ultra-Low:hun välitanko mukaan? Onko tarpeellinen vai notkuuko ilman sitä liikaa? Toi välitanko ei välttämättä katupöyrään sovi...
Pari vuotta Fasulla ajaneena tuollainen 1,4gsx ei sytytä.nyt on vanha XJR.rrä myyty ja olen ajatellu ehkä tämmöstä fasuu lähinnä just tehon takia , mutta pitää vielä miettii josko pysyis ihan nakuna ja hommais kuitenkin 1,4 gsx.sän
mitä mieltä fasu kuskit tästä![]()
Kyllä meikäläiseen vetoaa tuommonen muskeli GSX ihan kympillä myöskin. Fasua ostoa ei kyllä kannata koittaa perustella sillä että se on osittain katettu. Nimittäin ellei tuohon keulille nakkaa jotain ihan HUGEPLEKSIÄ niin tuosta etukatteesta ei kyllä ole paljoo mitään apua. Eli jos nakuista tykkää niin kandee vissiin pysyäkkin ihan nakuissa, tonnifasukin nimittäin on ihan naku jos puhutaan ajoviiman repivyydestä kovemmissa kyydeissä... Noh, tietty sitten jos on sitämieltä että tommonen bikinikate on jees, ni kyllähän fasun "Alien" keulailme on omiaan ja saa meikäläiseltä kyllä täyden 10 edelleen.nyt on vanha XJR.rrä myyty ja olen ajatellu ehkä tämmöstä fasuu lähinnä just tehon takia , mutta pitää vielä miettii josko pysyis ihan nakuna ja hommais kuitenkin 1,4 gsx.sän
mitä mieltä fasu kuskit tästä![]()