Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois ylimääräisenä, touring plexi,Merkki Powerbronze.Olen miettinyt touring plexin ostoa -04 fazeriin. kertokaa kokemuksianne niistä, millanen tuli minkäkin merkkisellä ajaa, yhtä kaveria puhuttelin, jolla oli yammun alkuperäinen korkempi ja sanoi sen olevan hyvä!
Lyhyellä matkalla tää alkuperäinen on kyllä mukava, mutta pitkällä tiellä alkaa painaa kypärä otsaan aikalailla!
Ulkonäkö kyl varmaan kärsis vaihdosta, mut joskus varmaan joutuu mukavuuden halussa antaa perix!
Laita Kapan spoileri pleksi... Saa Allrightista ainakin, ja kyllä toimii. Ei ole touring pleksiin verrattuna ollenkaan pahan näköinen! Se on hippasen isompi kuin alkuperäinen, ja ennen kaikkea leveämpi + se spoileri siellä yläreunassa.Olen miettinyt touring plexin ostoa -04 fazeriin. kertokaa kokemuksianne niistä, millanen tuli minkäkin merkkisellä ajaa, yhtä kaveria puhuttelin, jolla oli yammun alkuperäinen korkempi ja sanoi sen olevan hyvä!
Lyhyellä matkalla tää alkuperäinen on kyllä mukava, mutta pitkällä tiellä alkaa painaa kypärä otsaan aikalailla!
Ulkonäkö kyl varmaan kärsis vaihdosta, mut joskus varmaan joutuu mukavuuden halussa antaa perix!
Nää on näitä pituus juttuja pitkälti. Ite sahaillut vakio pleksiä aikani, sitten kupla mallia perään. Lopputulos sahattu vitun matala kupla. Ite oon 191cm pitkä, ja sellasta visiiriä en laita joka mun yli nakkais. Mielluummin koko paine kypärään.Laita Kapan spoileri pleksi... Saa Allrightista ainakin, ja kyllä toimii. Ei ole touring pleksiin verrattuna ollenkaan pahan näköinen! Se on hippasen isompi kuin alkuperäinen, ja ennen kaikkea leveämpi + se spoileri siellä yläreunassa.Olen miettinyt touring plexin ostoa -04 fazeriin. kertokaa kokemuksianne niistä, millanen tuli minkäkin merkkisellä ajaa, yhtä kaveria puhuttelin, jolla oli yammun alkuperäinen korkempi ja sanoi sen olevan hyvä!
Ulkonäkö kyl varmaan kärsis vaihdosta, mut joskus varmaan joutuu mukavuuden halussa antaa perix!![]()
Joo toi Kappa näyttäis ihan hyvältä, siitä alkuperäisestä touringista en oo kyl löytäny kunnon kuvaa, et jos jollain on niin vois laittaa, ja kertoa kokemuksia. Tässä tuntuu olevan nyt ainakin kahta koulukuntaa, tuuli syliin, tai yli! 1000rr.stä kun tähän vaihdoin rata-ajon lopahdettua, sitä kaipaa mukavuutta pitkälle tielle, jota 1000rr ei tarjonnut, muuten tykkään fzs.stä hyvää, pitäis varmaan päättää miten sen tuulen haluaaNää on näitä pituus juttuja pitkälti. Ite sahaillut vakio pleksiä aikani, sitten kupla mallia perään. Lopputulos sahattu vitun matala kupla. Ite oon 191cm pitkä, ja sellasta visiiriä en laita joka mun yli nakkais. Mielluummin koko paine kypärään.Laita Kapan spoileri pleksi... Saa Allrightista ainakin, ja kyllä toimii. Ei ole touring pleksiin verrattuna ollenkaan pahan näköinen! Se on hippasen isompi kuin alkuperäinen, ja ennen kaikkea leveämpi + se spoileri siellä yläreunassa.Olen miettinyt touring plexin ostoa -04 fazeriin. kertokaa kokemuksianne niistä, millanen tuli minkäkin merkkisellä ajaa, yhtä kaveria puhuttelin, jolla oli yammun alkuperäinen korkempi ja sanoi sen olevan hyvä!
Ulkonäkö kyl varmaan kärsis vaihdosta, mut joskus varmaan joutuu mukavuuden halussa antaa perix!![]()
Totuus ja mielihalu löytyypi varmaan kokeilemalla, vaikka ohkasesta alumiinipellistä muotoilemalla jeesus-teipillä liimaten. Näin meillä.
29.6 Su starttaa mopo pohjosii päin, Norjaan. Sitten kerron oman mielipiteeni Jamahasta, mitä korjaisin pyörässä jne.
Totuudella sanon, että laakeri-hommien ohessa pyörä on käteen sopiva ja v....n mukava, tehoa kivasti ja ajettavuus näin korkeaksi OK, tai sitten RD-ajat nuoruudessa vaikuttaa.
Enivei, vaikka en kerinnyt kokeilemaan tankin tilavuutta, uskon että tulen sen oppimaan.
PS. litrasaarenmaakossuamukana
edit: tosi vähän ymmärrettävämmämmäksi
Kysyin Allrightissa sintteripaloja minulle kauppaavalta myyjältä, että josko ne nyt sitten kasvattaa sitä kuuluisaa munaa... ei kuulemma kasvata, joten päädyin ihan normaaleihin paloihin.Mitäs jarrupaloja porukka kokeillut Fasussa? Ferodon jotkut sintteripalat hyvät, ei kai voi pieleen mennä valinta?
Elä ainakaan Ferodon Platinumeja osta, aivanMitäs jarrupaloja porukka kokeillut Fasussa? Ferodon jotkut sintteripalat hyvät, ei kai voi pieleen mennä valinta?
Fren Tubot ollu jammussa, ihan laadukkailta vaikuttanu. Viimeistely miellyttäny ainakin omaa silmää. Hinnasta ei muistikuvaa eikä siitä mistä hommattu, Piensalmi (viaber) ne tilas ja asensi.Nonnin
Etujarruun vois alkaa lisää ryhtiä ehtimään. Kokemuksia noista teräspunosletkuista?
Paras hinta/laatu, mistä?
Elä ainakaan Ferodon Platinumeja osta, aivan![]()
- jarrutehoa ja tuntoa löytyy vasta kun kunnolla lämpiävät
- vinkuvat useimmiten ja etenkin kostealla kelillä
- sisältävät (kuulemma) paljon metallia, se selittäisi ylläolevan
- syö myös levyä kivasti...
Oliskohan ketju ollu pikkasen kireellä ja hakannut sen laakerin mäsäks? Kahteen kertaan olen takajarrulevyn puoleisen vaihtanut minäkin...Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!
Ei muuta kuin ostat sitten pois ja vaihdat taas 10 tkm jälkeen johonkin toiseen jos ei toimi. Itselle tilasin Saksan kaupasta Mezin M3 eteen ja taakse. Hinnat vain nousseet 2006 vuodesta sen verran, että hirvittää. Viime vuonna ei kumeja tarvinnut ostella, kun vanhoja takanakkeja oli tallissa liikaakin. Vieläkin muutama parin viikon pyörittelyt kestävä rengas taitaa löytyä.vähän kiinnostas tuo misukka pilot power. Onko kellään kokemuksia tosta.![]()
Niin, ei varmasti ole nekään syynä. Toi on nimittäin sen verran silmätikkuna mulla ollut, ettei moista vaan ole voinut tapahtua.Oliskohan ketju ollu pikkasen kireellä ja hakannut sen laakerin mäsäks? Kahteen kertaan olen takajarrulevyn puoleisen vaihtanut minäkin...Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!