Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainoa parannus mitä vilpittömasti suosittelen on K&N putsarin vaihto alkup. tilalle ja Dynojetin suutinsarjan laittamista.
Mulle homman teki Siukolan Eki kohtuu hintaan!
Jos koneen vasemmalta puolelta, nokka-akselin kohdalta, kuuluu helinää se ei ole vika vaan ominaisuus, se johtuu venttilin välyksistä jotka resonoivat, välykset ovat kohdallaan ja helinä kuuluu asiaan.
Hei !
Eilen sitten tuli uusi XJR kotiin!![]()
Olipahan mahtava ajaa. Järjestyksessä neljäs pyöräni ja nyt tuntuu, että se oikea on löytynyt.
Jeah, tuon löysin myös itse google:lla mutta vielä kunnolla perehtymättä ohjeeseen tuntui vähän heppoiselta. Eihän tälläinen tietenkään saa insinöörille olla mikään ongelma, jos työkalua ei ole sellainen tehdään itse...
No tuo ei todellakaan ole hyväksyttävä tekosyy moiselle välinpitämättömyydelle!Jooh tosiaan oli kiirettä, en muistanutkaan vilasta, olin mukana lapseni synnytyksessä...
UPDATE:
Riittää siis kun löysäät yläkolmioita ja avaat tulpat. Tanko pitää ottaa pois ensin. Tue mopo kunnolla ettei etupää romahda kun avaat tulpat. Öljyjen vaihtoon kannattanee avata kuusiokolot alapäästä, näin minua pajalta neuvottiin. Itse en tosin niin tehnyt vaan lapolla poistin vanhat öljyt. Vm. 02 alkaen WP:n suositus öljypinnan korkeudeksi on 130 mm (ilman jousia mitattuna, ulosjousto ääriasennossa) ja viskositeetti 15 W. Tulee niin hyvä kuin siitä voi tulla.Eikö kellään muka tietoa aiemmin esittämääni kysymykseen jousien vaihdosta?
No tuli siis kirjoitettua hieman huolimattomasti, suuttimet ja suodatin asennetaan sitten vasta keväällä samassa firmassa jossa säädetäänkin. Nyt olisi vaan kiinnostanut miten niitä neuloja/seoksia oikein säädellään ja miksi.Ei siinä sitten enää paljon muuta ole, jos kerran uudet pääsuuttimetkin on. Joskus isommissa muutoksissa joutuu pilot air jetit vaihtamaan, mutta ei vissiin niin kauan kuin ilmapoksi on vakio. Mittaamalla sen näkee kuinka on onnistunut, penkkiin tai seosmittarin ostoon.