Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kuullut, että nokka-akselit eivät olisi samat, että XJR:iin olisi vaihdettu FJ:n nokkia lisätehon toivossa. Tiedä häntä sitten, toisen käden tietoa.Eikä se mikään ihme ole, FJ1200:ssahan oli 130hp, sama kone - imukurkut suoremmat.
Lähti aika nätisti kuusiokolopultti auki pulttipyssyllä.se kierretankojuttu+30mm:n mutsukut oli siis etuiskarin purkuun putken sisälle vastakappaleeksi, iskarirungon avaamiseksi ei ainakaan mun pyörässä piisannut että iskarin alapään 8mm:n kuusiokoloavaimella yritti aukaista, sisällä olevat osat lähti pyörimään mukana. Oli alapään pultit mallikelpoisesti liimatut. Sikäli kannattaa koettaa jos ennen kuin ottaa pumppuja pois, saisi ne alapäät auki. Tietysti ko. työkalun myötä kasaus ja momenttiin veto käy paremmin...
Tuosta miesten pyörästä voi kanssa olla kahta mieltä. "Isoskolla" on juurikin tuollainen ylläolevan kuvan mukainen. Kokoa tytöllä alle 170 cm ja vartaloltaan hoikka. Pärjää sillä pienempi ja heikompikin. Kieltämättä kyllä mielenkiintoisen näköistä, kun se paikoillaan koittaa pyörää varpustellen liikutella.Kertokaahan myös muita kokemuksia xjr:ästä.
Olen aikeissa laittaa tuollaisen miesten pyörän seuraavaksi, sain tarpeeksi vanhan kilocebarin katteiden virittelystä.
Kertokaahan myös muita kokemuksia xjr:ästä.
Olen aikeissa laittaa tuollaisen miesten pyörän seuraavaksi, sain tarpeeksi vanhan kilocebarin katteiden virittelystä.
Tuossa xjr:ässä ei ainakaan ole turhia katteita tiellä. Onko tuossa pyörässä tyyppivikoja? Kone lienee hyvin kestävä?
Aikeissa tuottaa pyörä myös Saksasta, minkä verran jouduit maksamaan omastasi veroa, vuosimalli?
Kaikki juttu koskien xjr:ää on tervetullutta.![]()
Ei kellään ois mitään ideaa ku pitäs saaha joku sydeemi lampunvirkaa ajaan ja mielellään edullisesti...