Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltaa karjut! Kenellä on tai on ollut XJR 1300-mopo? Onko kovasti tarjolla arvostelua moisesta historic-luokan Jampasta?
No, no Matti, bemariin tietenkinSopiva peli .. ajoasento OK .. jaksaa vääntää mukavasti ja
ainakin tähän asti ollut todella luotettava.
Minulla ollut 2003 malli ja hyvin on pelannut.
En tiedä mihin sitä voisi vaihtaa .. toiseen XJR:ään varmaan.
Matkaa mopo taittaa ihan mukavasti, joskin moottoriteitä kannattaa välttää. Motarithan on muutenkin autoja varten!
Itse pidän pyörää oikein mukavana käyttöpyröränä, hieno peli pyöriä kulmilla ja halutessa voi lähteä vähän edemmäksikin.
Lukaisepa "runko poikki XJR:stä" topicci. Tuolta XJR owners club forumilta löytyy lisää juttua aiheesta. Itsellä oli pyörässä Kapan takalaukku kiinnni ja ehti jo hajottaa takakatteen, seuraavaksi olisi tod.näk. mennyt runko poikki.Mitä tarkoittaa, että "hieno peli pyöriä kulmilla"?
Ilmeisesti "kulmat" voi sijaita kauempanakin .. tarkemmin ajateltuna - vai?
Ja tuossa pussukassa oli kaikki matkatavarat .. ja liikaakin ...
En ymmärrä lainkaan, että miten tuolla pussilla saa muka rungon rikki![]()
No tämähän on ihan fakta homma, itse pyörä menee kyllä suuremmillakin nopeuksilla kuin raiteilla mutta kyllä ilmavirta alkaa ainakin meikäläistä rassaamaan moottoritienopeuksilla pidemmän päälle. Katteelliset pyörät on keksitty....Edelleen olen sitä mieltä että moottoritieajamiseen ei ole paras pyörä.
Katsokaapa poikaset hieman tarkemmin noita kuvia.No tämähän on ihan fakta homma, itse pyörä menee kyllä suuremmillakin nopeuksilla kuin raiteilla mutta kyllä ilmavirta alkaa ainakin meikäläistä rassaamaan moottoritienopeuksilla pidemmän päälle. Katteelliset pyörät on keksitty....Edelleen olen sitä mieltä että moottoritieajamiseen ei ole paras pyörä.
XJR on muskelipyörä eikä mikään matkasohva, ei mukana saisi olla kyytiläisten lisäksi rahatuppoa painavampaa, jostain pirun laukuista puhumattakaan...![]()
Ei tarvitse katsella kuviasi, samanlainen pyörä tarvittaessa v*tun rumalla pleksillä löytyy autotallistani. Se pleksi todella on v*tun ruma (onneksi lähtee pois kätevästi) ja _helpottaa_ elämää motareilla - ei tee siitä hyvää, ken sellaista kaipaa!Katsokaapa poikaset hieman tarkemmin noita kuvia.
V*itun ruma pleksi .. eikö vain. Helpottaa elämää motareilla - tiedoksi vain.
Olen aina ihaillut ihmisiä, joilla on sitten hiton hyvä maku.Ei tarvitse katsella kuviasi, samanlainen pyörä tarvittaessa v*tun rumalla pleksillä löytyy autotallistani.
Katettu XJR, ziisus hondamies...XJR on tosi hieno ihan naturel tai pikkupleksillä, mut omaa silmää miellyttää vielä enemmän katettu XJR.
XJR on nakuna tyylikkäimpiä pärriä mitä tiedän. Ehkä tyylikkäin kaikista. Toi kate on raiskaus.XJR on tosi hieno ihan naturel tai pikkupleksillä, mut omaa silmää miellyttää vielä enemmän Katettu XJR
Se vaan kummastuttaa jos runko ei kestä takalaukun painoa![]()