Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla sellainen auto jossa myös nakutustunnistin ja sytytys säätyy sen mukaan?. Sama saattaisi toimia "hi-tech"Kyllä näin on että kaasukahvasta se eniten on kiinni. Viime kesänä sain kyllä XJ:llä ajettua matka-ajossa alle 5l/100km jos oikein muistan, mutta useimmiten enemmän.
Henkilöautossa ruiskukoneella oon kyllä huomannu että 98:n käyttö pienentää kulutusta jonkun verran.
Mut hienoahan on se että kokeilu ei paljon maksa. Tankillisessa se 2-3snt/litra ei paljoa vaikuta.
Miksi?Niin ja 95:sta olen käyttänyt pl. kauden avaus talven seisonnan jälkeen aluksi pari tankillista 98:ia.
Miksi?Niin ja 95:sta olen käyttänyt pl. kauden avaus talven seisonnan jälkeen aluksi pari tankillista 98:ia.
Taitavat isot pojat vedättää suaMiksi?Niin ja 95:sta olen käyttänyt pl. kauden avaus talven seisonnan jälkeen aluksi pari tankillista 98:ia.
Ovat "isot" pojat neuvoneet, että jos talven aikana on kondensoitunut kosteutta niin se auttaa...
Aika monesti isot pojat vedättävät penempiään ja laittavat pikkupojat tekemään "hauskoja" juttujaMiksi?Niin ja 95:sta olen käyttänyt pl. kauden avaus talven seisonnan jälkeen aluksi pari tankillista 98:ia.
Ovat "isot" pojat neuvoneet, että jos talven aikana on kondensoitunut kosteutta niin se auttaa...
Kylla. Menee samaan kastiin kuin kesailmojen vaihto renkaisiin kun niihinkin on talvella kertynyt kosteutta.Aika monesti isot pojat vedättävät penempiään ja laittavat pikkupojat tekemään "hauskoja" juttujaMiksi?Niin ja 95:sta olen käyttänyt pl. kauden avaus talven seisonnan jälkeen aluksi pari tankillista 98:ia.