• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XI / PK-torstaiajot 8.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
*Ja Anu mä oon täysin syytön. Ja kaino. Ja lady. Kysy vaikka keltä.

*kakkonen on ykkönen vain silloin jos on huono häviäjä

harmittaa kun mun osallistuminen vesitty, oliks monta pärrää mestoilla?  
sad_orig.gif
Lady??? Sinä
confused_orig.gif
Kaino??? SINÄ
confused_orig.gif
Buhahahhahhaaaaaaa
biggrin.gif
biggrin.gif

tossa toisessa pointissa olen täsmälleen samaa mieltä
thumbs-up.gif

53 lähti ABC:lta, mutta sehän kutistu 52 neljän kilsan jälkeen kun meijän kynsituomari luovutti
tounge.gif
Niin ja keli oli mitä mainioin, ekat 5 kilsaa tuli muutama tippa, sen jälkeen pelkkää aurinkoa
062802moto_prv.gif

Ja Mutteri (tai matka sinne ) kruunas koko illan

Samaa mieltä vaikka mä tein siirtymän ujonlaisesti
lookaround_orig.gif

Niitä kuvia tulee ihan just TÄHÄN: http://picasaweb.google.fi/ahypponen/PeeGoo872010?feat=directlink

Jos joku haluaa jonkun kuvan poijes tai sähköpostilla laittaa sitten privaa.

NoNiiiin....

Vaikka startti näyttikin hetken suorastaan epätodennäköiseltä, PeeKoo poppoo näytti sisunsa ja spirittinsä ja malttoi odotella sen hetken että päästiin kuin päästiinkin matkaan, alkuperäisen reittisuunnitelman mukaisesti.

Kutsussa oli esitetty toiveena että kaikki palaisivat koteihinsa itse omia mopojaan ajaen, ja sehän toteutui vallan hieno... melko hyvin  
wink.gif

(tacho, se kuuluis siis ajaen. Ei tuuppien  
biggrin.gif
)

Kivalla porukalla on hauska taittaa taivalta ja siksi saittekin bonuskierroksena sen pienen Sarvsalön rantamaisema-turnéén mukavine kinttupolkuineen ennen loppuvetäisyä.
(sillä, että veturi kiskas innoissaan yhden risteyksen ohi, ei siis ollu mitään tekemistä asian kanssa  
cool.gif
)

PK-letkoissa on se ihan oma henki ja eilinen oli siitä hieno esimerkki. Jos kuka kysyy että mitä järkeä on ajaa 50 mopon letkassa, niin vastaus on: Se porukkahenki ja yleisfiilis.

Edelleenkin pitää osata se risteyksen merkkaus hitusen vielä paremmin. Oma uskomukseni on se että osa keulan turhasta kiinniajamisesta johtuu siitä että takanatulijat eivät osaa (ja ihan syystä) luottaa siihen että risteykset merkataan 100% varmuudella.

Hieno ressu jälleen kerran, kiitos kaikille teille joita varten näitä kiemuroita suunnitellaan ja testaillaan, ja sitä vaivaa nähdään. Juuri te teette siitä kaikesta sen vaivan arvoisen.
Illan parasta antia oli se että mukana oli uusia iloisia kasvoja hyvällä porukkahengellä varustettuina, kiitos myös teille

Ja kiitos veturille tarjotuista limuista ja muista virvokkeista.

ps. Kulloon keisarille kiitos paikallistuntemuksen tuomisesta pariin kohtaan sarvsalön seikkailurataa.

PPS. special thanks suopolle peränpidosta ja nostoväen ykkösluokalle eriasteisista taukojumpista.

Suurkiitokset veturille noista mahtavista kurveista.
bowdown.gif

Epäilen ulkopuolisen mopon sekoittaneen pakkaa sen merkkauksen suhteen. Letkaan tunki yks pyörä kas päällä kai jossain vanhanporvoontienristeyksessä. javascript:emoticon(':k%C3%A4%C3%A4k:')
Moottoritien ja kehä III risteyksessä sitten saikin viettää puolisen tuntia merkkaillen.
omg.gif

Kehällä ei sitten enää ollutkaan ketään, joten ajeltiin sitten kotiin.
Hieno reissu ja mukavaa seuraa, eikun tätä lisää
buttrock.gif

Jeps, kiitosta veturille omasta ja emännän puolesta, oli mahtava lenkki, meille täysin uusia pätkiä suurin osa.

Emäntä tosin järkyttyi kun juuri edestä kaatui kaksi pyörää  
crazy.gif

Itse taas tykkäsin kärkipään vetovauhdista, rennon reipasta kyytiä  
bowdown.gif

Ensikertalaisina tykättiin kovasti ja varmasti ollaan messissä jatkossakin. Mukavaa jengiä ja hyvä fiilis.

Tack o pock.

Komppaan SAM66:sta & Kivirekeä (viininpunainen R1?) -> ne risteysten merkkaukset, please  
mad.gif

PS. Poissaolleet ovat näköjään saaneet aikansa kulumaan täällä keskustelemalla pillusta  
omg.gif
Ihan ihme porukkaa!
okei, no nyt mäkin tierän ketkä on sam ja riittaliisa, molemmilla näytti olevan samanlaiset eriväriset pyörät, eiksvaan?
Juuri näin, omani on se blondi ja SAM66:lla se maksavikaisen värinen  
biggrin.gif

Tack o pock.

Komppaan SAM66:sta & Kivirekeä (viininpunainen R1?) -> ne risteysten merkkaukset, please  
mad.gif

PS. Poissaolleet ovat näköjään saaneet aikansa kulumaan täällä keskustelemalla pillusta  
omg.gif
Ihan ihme porukkaa!
okei, no nyt mäkin tierän ketkä on sam ja riittaliisa, molemmilla näytti olevan samanlaiset eriväriset pyörät, eiksvaan?
Juuri näin, omani on se blondi ja SAM66:lla se maksavikaisen värinen  
biggrin.gif
Kirroosinvärinen fasu  
biggrin.gif

sopii hyvin samaan letkaan mun pissanvärisen fiijärrän kanssa !

Suurkiitos Arvatkaa Kenelle!

Mulla iski pyörään tekninen vika ja minä poistuin reissulta. Takajarru hirtti kiinni, jonka takia jarrutus ja mutkaan taitto meno persiilleen. Nyt matkalla myyjäliikkeeseen laittamaan "nyrkkiä pöytään", koska pyörä on 10 kk vanha. Lisäksi samat viat on tullut pyydettyä kahdessa perättäisessä huollossa korjattavaksi... Saas nähdä, kenen piikkiin kyljen naarmut sitten menee.

Veturi voi sillä lailla huokaista, ettei se mun konttaus johtunut tiestä, reitistä eikä minun virheestäni. Eli, käytännössä en kontannut lainkaan  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M
snadii selittelyn makuu ilmassa  
wink.gif

vitsi vitsi...

Veturi voi sillä lailla huokaista, ettei se mun konttaus johtunut tiestä, reitistä eikä minun virheestäni. Eli, käytännössä en kontannut lainkaan  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ai mikä konttaus??? Mehän vaan porukalla pysähdyttiin ihailemaan Suomi-neidon keskikesäistä kauneutta peltomaiseman muodossa. Ja olit vaan parkkeerannut pyöräsi vähän huonoon paikkaan ja porukalla talutettiin se takas riviin  
cool.gif

Kiitokset taasen veturille ja pukamille, kivaa oli
062802jumpie_prv.gif
Alko verkkotakki oleen aikas viilee ku porvoosta bussin perässä hyvinkäälle päin lasketeltii,(vilutärinähymiö).

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ai mikä konttaus??? Mehän vaan porukalla pysähdyttiin ihailemaan Suomi-neidon keskikesäistä kauneutta peltomaiseman muodossa. Ja olit vaan parkkeerannut pyöräsi vähän huonoon paikkaan ja porukalla talutettiin se takas riviin  
cool.gif
mä nypin eilen kotiin ajellessa sitä suomalaista luontoa oikean peilin nivelestä.. Kasvaako noi hemmetin horsmat liian tuuheina pitkin teitä ?

mä nypin eilen kotiin ajellessa sitä suomalaista luontoa oikean peilin nivelestä.. Ollaanko sitä oltu liian liki tien reunaa vai kasvaako noi hemmetin horsmat liian tuuheina pitkin teitä ?
En ihmettele, muistelen että Sarvisalon pikkutiet oli aikamoisia rännejä paikoin.
Ei kai tätä oikein voi laskea konttaukseksi, hipaisuista ei oteta, eihän
tounge.gif

Mun etupään "jäämät" oli enempi fauna-peräistä  
cool.gif

Suurkiitos Arvatkaa Kenelle!

Mulla iski pyörään tekninen vika ja minä poistuin reissulta. Takajarru hirtti kiinni, jonka takia jarrutus ja mutkaan taitto meno persiilleen. Nyt matkalla myyjäliikkeeseen laittamaan "nyrkkiä pöytään", koska pyörä on 10 kk vanha. Lisäksi samat viat on tullut pyydettyä kahdessa perättäisessä huollossa korjattavaksi... Saas nähdä, kenen piikkiin kyljen naarmut sitten menee.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

-M
snadii selittelyn makuu ilmassa  
wink.gif

vitsi vitsi...
Ne on eri miehet joilla on varaa ajaa pellolle joka kesä  
biggrin.gif

Ei vaan meillä köyhillä  
tounge.gif

Epäilen ulkopuolisen mopon sekoittaneen pakkaa sen merkkauksen suhteen. Letkaan tunki yks pyörä kas päällä kai jossain vanhanporvoontienristeyksessä. javascript:emoticon(':k%C3%A4%C3%A4k:')
Moottoritien ja kehä III risteyksessä sitten saikin viettää puolisen tuntia merkkaillen.
omg.gif

Kehällä ei sitten enää ollutkaan ketään, joten ajeltiin sitten kotiin.
Jep. Vanhalla Porvoontiellä letkaan tuli väliin joku kyykky kaks päällä ja ajeli jonkun matkaa letkassa ja muutaman risteyksen jälkeen kääntyi pois letkasta. Ja tämän jälkeen takanani tullut pyörä hävisi kesken "suoran" (liekö hoksannut, että edellinen risteys jäi merkkaamatta?), eikä sitten pyöriä enää näkynytkään, kunnes Vanhan Kuninkaantien ja Öljytien risteyksessä n. 20 min odotellun jälkeen tuli Kivireki. Ja SAM66 löytyi Brobölentien risteyksestä. Letkan loppupään vaiheista ei mitään tietoa. Puhelinopastuksen tukemana osattiin sitten reilun puolen tunnin merkkausten jälkeen em. kolmikkona siirtyä konetielle ja sieltä ympyrä III:lle, jossa jäljet loppuikin. Käytiin sitten triona lähtöpaikalla vetämässä ejakulaatiosavut ja hajaannuttiin kukin tahoillemme.

Oi kaiken tietävät oraakkelit: Mikä olis kohtuullinen aika merkata risteystä retken loppupäässä? Tuntuu nää merkkausasiat lipsuvan erityisesti loppumatkasta, kun alkaa väki siirtyä letkasta kotipoluille. Tai muuten vaan keskittyminen herpaantuu. Itse on noita kulmia tullut jo pyörittyä sen verran, että osaa kotiin jo melkein korvakuulolta (eikä tosta navista haittaakaan ole  
wink.gif
), mutta kun ne ensikertalaiset yleensä on siellä peräpäässä eikä niitä haluais jättää yöksi harhailemaan sinne Sipoon tms. "korpiin". Voi itikat yöllä kaluta lihat luiden ympäriltä  
cool.gif

idea3.gif
Miten helppoo oliskaan, jos vedettäis pk-ajelut koneteitä pitkin? Vuoroviikkoina Hki - Turku - Hki / Hki - Tampere - Hki / Hki - Lahti - Hki / Hki - Hamina(?) - Hki. Eikä tartteis merkata kuin kaks risteystä / reissu  
biggrin.gif

Back