Ohhoh, onpas täällä ollut maittavat kädenväännöt
Olisinpa yhtä maltillinen kuin suuresti arvostamani veturikollegat jotka ovat euroopan valloituksellaan, ja naureskelisin partaani moista messua, vaan kun en ole.
Pari pikkuasiaa kun näyttää jäytävän, niin poksautanpas ne tähän.
1) pannu on pannu, oli se syy saatana ihan mikä vaan. Mitä enemmän sitä yrittää selittää milloin minkäkin ulkoisen syyn niskaan, sitä syvemmälle uppoaa selittäjän saappaat saveen. Koskee myös suuresti kunnioittamaa ystävääni, jolle se bad hair day sattui tällä erää. Ensi kerralla se olen ehkä minä.
2) Jos on mukana julkisella foorumilla käytävissä keskusteluissa, antaa samalla oikeuden kritiikin kohdistamiseen nikkiänsä ja sen tekstejä kohtaan, siitä on turha nillittää, piste.
3) Reittien teko vie aikalailla vapaa-aikaa ja rahaa, joka ei sellaisenaan haittaa, koska iloisesti pajattavat kanssamotoristit kivan retken jälkeen palkistee kaiken.
4) jos omaa taipumuksen ruikuttaa ja valittaa kaikesta ja kaikille, on ainakaan minun retkilleni enää turha tunkea. Nyt se nähtiin etten edes minä kykene 100%:n täydellisyyteen, hyvästä yrityksestä huolimatta. Teen siis virheitä, joten pysykää poissa niistä letkoista joissa olen veturina. En vedä letkaa saadakseni siitä kunniaa tai rahaa, vaan lähden ajelemaan omaksi ilokseni ja toivotan kaikki ne tervetulleeksi mukaan jotka ottavat viihtyvyysasenteen takapakkarille mukaan.
5) Suhteellisuudentaju ryhmähauskan tiimoilta on pahasti heitteillä jos parin päivän ennakkovalmisteluista ja yli 50 motoristin puoli päivää kestävän retken iloisesta annista jää päällimmäisenä mieleen 3 minuuttia kestävä tauolta lähtö.
6) jonopaikoista, tai niiden "menetyksestä" on turha edes keskustella, jos ei itse omaa halaistun häivääkään omasta oikeasta paikasta jonossa. Ihan sama mikä vingutin allasi on, jos edestä karataan ja takana hiostetaan, VAIHDA PAIKKAA ! Muistaakseni mitään jonotuslappuja ei letkapaikkojen suhteen ole käytössä.
7) Toivottavasti joku jaksaa järjestää LT-ajot (lastentarha-ajot) joille voivat osallistua kaikki ne jotka eivät osaa pukea rukkasia käteen ilman äitiä, tai jotka eivät saa kypärän remmejä kiinni ilman 5 minuutin taukojumppaa. Näiden ajojen henkeen sopii vallan mainiosti se että ruikutetaan vellin ja puuron laadusta, liian kovista tai hitaista vauhdeista, sen ja sen siitä ja siitä tekemisestä, ja nillitetään jarruvalon polttamisesta muille, kun itse ei eroteta jalkatappia jarrupolkimesta, perkele.