jarska
MP-Ratanuorikko
Mäkin tiedän että wingi on iso pyörä, mutta nyt piti ottaa jo kolmaskin näyttö rinnalle että mahtui ruutuun.Tuppervaari sitten lätkäsi niin ison pyörän kuvaan että pitää naapurin kämpästä käydä kattoos loput kuvasta.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin tiedän että wingi on iso pyörä, mutta nyt piti ottaa jo kolmaskin näyttö rinnalle että mahtui ruutuun.Tuppervaari sitten lätkäsi niin ison pyörän kuvaan että pitää naapurin kämpästä käydä kattoos loput kuvasta.![]()
Totta kai BMW saa veren kiertämään. Ne muut kääntyvät kaupungissakin ilman painiottelua. Ei hehiötä koska ei tässä mitään vitsiä ole, sillä RT on pikkupyörityksessä raskas käsitellä.Varmasti jokainen ajamani pyörämalli on hyvä ja kestävä, mutta RT on se, mikä saa vereni eniten kiertämään.
Varmasti metsään ei kyllä kauas mennä jos (ja kun) tuon RT:n alleen laittaa. Aika näyttää miten kauan Baijerilainen jaksaa viihdyttää, mutta näillä näkymin meille ei ole parempaa tarjolla.
Tarkoitin juuri tätä "uutta" mallia, eli 2002-2005 on erittäin vaativa rengastuksen sekä ilmanpaineiden suhteen. 2006- tehtiin ilmeisesti runkoon jotain päivityksiä, ongelman poistamiseksi. Tämän tiedon olen saanut maahantuojan edustajalta.Ehkä nyt kuitenkin isoin muutos oli v.2002 kun tuli täysin "uusi " 1300 sarja. Joka näkyy jo "ulospäinkin"
Vanhaa mallia 1990-2002 1100ccm
uutta sarjaa 2002-2009 1300 ccm (toistaiseksi)
Jotta ei RT niin herkästi unohtuisi:OT:Mihis se bemun rt unohtui? Itse kävin kokeilemassa kaikkea edellä mainittuja ja yksikään ei säväyttänyt ylivoimaisesti ominaisuuksillaan sen hetkisen pyöräni varaderon ohi. Ainoa mitä vakavissani harkitsin oli rt mutta päädyin kuitenkin gsa:han.
Mikä namupala se siinä...Jotta ei RT niin herkästi unohtuisi:OT:Mihis se bemun rt unohtui? Itse kävin kokeilemassa kaikkea edellä mainittuja ja yksikään ei säväyttänyt ylivoimaisesti ominaisuuksillaan sen hetkisen pyöräni varaderon ohi. Ainoa mitä vakavissani harkitsin oli rt mutta päädyin kuitenkin gsa:han.![]()
![]()
Onkos toi nyt sitä nännitystäPidän teidät nännityksessä vielä...Lämmittäjä! Kaiken tämän jälkeen minusta sinä olet nyt meille velkaa sen verran että kerrot mihin lopputulemaan tulit=minkä pyörän hankit![]()
...tilanne elää koko ajan...![]()
![]()
Mikä namupala se siinä...Jotta ei RT niin herkästi unohtuisi:OT:Mihis se bemun rt unohtui? Itse kävin kokeilemassa kaikkea edellä mainittuja ja yksikään ei säväyttänyt ylivoimaisesti ominaisuuksillaan sen hetkisen pyöräni varaderon ohi. Ainoa mitä vakavissani harkitsin oli rt mutta päädyin kuitenkin gsa:han.![]()
![]()
![]()
Sitten joskus kun haluat vielä lennokkaamman kokemuksen, niin käypä koeajamassa tuon suorituskykyisen ja silkinpehmeästi käyttäytyvän tukeva-alustaisen uuden R1200RT:n sijasta vaikkapa sen umpivaluraudasta kaiverrettu edeltäjä R1150RT joka painaa 20 % enemmän, voimansiirto on edellistä sukupolvea, moottorista puuttuu sekä teho että vastapainoakselit ja alusta on vielä pehmeämmin vellova.Tuo RT on kyllä ehdottomasti kamalin koskaan ajamani pyörä.
Jos iso matkakäyttöönkin sopiva customi kiinnostaa niin kokaseppa roksua.Nyt vaan on käynyt niin että ovat alkaneet nuo customit taas kiinnostamaan...(hieman off topic aiheesta pannari vai Wingi).....Joskus kauan kauan sitten mulla oli customi ja se nyt vaan jäi sinne kummittelemaan...
...mutta ei vielä mitään päätöstä olla tehty. Pitäis käydä koeajamassa muutama customi mutta työkiireet painaa päälle...mutta keskustelu saa jatkua...Kiitokset kaikille vastaanneille...
...![]()
Joo, olin ihan aikuisten oikeesti todella pettynyt ja hämmästynyt tuon RT:n ajon jälkeen. Odotukset olivat korkealla mutta alas tultiin ja kovaa...Sitten joskus kun haluat vielä lennokkaamman kokemuksen, niin käypä koeajamassa tuon suorituskykyisen ja silkinpehmeästi käyttäytyvän tukeva-alustaisen uuden R1200RT:n sijasta vaikkapa sen umpivaluraudasta kaiverrettu edeltäjä R1150RT joka painaa 20 % enemmän, voimansiirto on edellistä sukupolvea, moottorista puuttuu sekä teho että vastapainoakselit ja alusta on vielä pehmeämmin vellova.Tuo RT on kyllä ehdottomasti kamalin koskaan ajamani pyörä.
Jos kirjoitit ylläolevan vilpittömässä mielessä, niin veikkaan vanhemman version koeajopäivän syöpyvän muistoihisi loppuiäksesi.
Minusta RT ei ole oikeasti ihan noin kamala, mutta kyllä se omansa lainen on eivätkä kaikki tykkää.