Vappuaaton kurvailulla kolmen pyörän porukalla, kävi se, mitä en olisi ikinä uskonut mahdolliseksi. Lähdimme Lahnuksen Shelliltä Vanhaa Lahnuksentietä kohti Röylää. Minä vedin letkaa. Vihdintien ylityksen jälkeen huomasin jumuituneeni taksin taakse ja ohituspaikkaa saisi odottaa ensimnmäisen mutkaosuuden loppuun. Suoran päässä ajattelin, että napakasti ohi, että kerkiää kaveritkin.
Jäi vain vastaantuleva auto huomaamatta. Lyhyt jarrutus takajarrulla, jysähdys ja löysin itseni asfaltilta. Pöyrä oli lähtenyt takasella jarruttamisen takia kaatumaan oikealle ja sukelsi lähes kyljellään auton keulan alle. Itse olin laskeutunut oikea olkapää ja ohimo edellä asfalttiin. Kiitos Suupertin ja muutoinkin asiallisen varustukseni selvisin rytäkästä murtuneella lapaluulla.
Hornetille kävi sitten vähän heikommin. Kliketiklik
P.S. Olihan muuten mielenkiintoinen Wappuyö Jorvissa.
Jäi vain vastaantuleva auto huomaamatta. Lyhyt jarrutus takajarrulla, jysähdys ja löysin itseni asfaltilta. Pöyrä oli lähtenyt takasella jarruttamisen takia kaatumaan oikealle ja sukelsi lähes kyljellään auton keulan alle. Itse olin laskeutunut oikea olkapää ja ohimo edellä asfalttiin. Kiitos Suupertin ja muutoinkin asiallisen varustukseni selvisin rytäkästä murtuneella lapaluulla.
Hornetille kävi sitten vähän heikommin. Kliketiklik
P.S. Olihan muuten mielenkiintoinen Wappuyö Jorvissa.