Tachometer
Tuuliviiri
- Sijainti
- Espoo
Hee, meikäläinen Kotarilla ja Nova Jammulla viime vuoden tapaan peräti kahdessa kuvassa......ja sitten oli kuvat:Öinen Helsinki , sekä Kulttuuri-ilta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hee, meikäläinen Kotarilla ja Nova Jammulla viime vuoden tapaan peräti kahdessa kuvassa......ja sitten oli kuvat:Öinen Helsinki , sekä Kulttuuri-ilta...
Viime vuonna olin vaan kyllä yhdessä kuvassa, tänä vuonna parissa. Voittaja kuva oli kyllä ihan jees.Hee, meikäläinen Kotarilla ja Nova Jammulla viime vuoden tapaan peräti kahdessa kuvassa......ja sitten oli kuvat:Öinen Helsinki , sekä Kulttuuri-ilta...![]()
Olen samaa mieltä.Pohjina (ja mauttomimpana) pidän ehdottomasti noita Vespa ja sitten nuo "kisapimut"-kuvia ....eiiih, ja eiiiiiih ! Miten tuosta jälkimmäisestä edes tietää että kyseessä on Mp-jutska ! Sehän voisi tuosta tiukasta rajauksesta päätellen olla vaikka Helsingin rautatieasemalta ! TÄ ?
Toi pyörä on vissiin pultattu kallioon kiinni. Tuohon kun olisi pistänyt jonkun istumaan kyykkyasentoon, niin WTF-kerroin olisi lisääntynyt eksponentiaalisesti...Jösses...
![]()
No oli -oli, meinasin vielä että pitää tuo tarra häivyttää ton pärrän kupeesta kun se hiukan vie katsetta siihen, mutta annoin mennä tommosenaan....ja ihan suotta![]()
Mulle on jäänyt mieleen se sun kuva Ahvenistolta, jossa yksinäinen (blade?) pilkistää pilttusta. Kuva oli varikonportin suunnalta otettu. Se jotekin puhutteli-09 ehdokkaita, tai siis sellaisia joilla olettaisin olevan mitään saumaa päästä edes top 30:neen...