Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neon sanoi:mulla on vakuutukset Trygissä ja liikennevakuutuksessa on bonuksia 35 ja niillä bonuksilla maksan vuodessa 497€. niin ja ikää on 28 ja asuin kunta on jämsä.
sitten muuten jos jollakin on tarvetta Kappan 1 laukun telineelle niin mulla on ylimääräisenä sellaiset,hinta vois olla vaikka 40€
JeTi sanoi:Mikäs pyörä sulla on? Itellä tryggillä olis maksanu bout 300e enemmän ku nyt iffillä.
EDIT: Itsellä ei ole ylimääräisiä sähköhilppeitä käytössä, mut silti tuntuu ettei kylmemmillä ilmoilla akun virrantuotto riitä pyörittämään mottia riittävästi, ei yuasan eikä bilteman akku. Akkukengat, maadoitukset yms. kontaktipinnat on tullut käytyä läpi eikä ole ollut vaikutusta. Jännitteensäätimen uusimisen jälkeen on latausjännitteet ollet sitä mitä pitääkin eli 13,8-14,4V. Latausvirtaa en ole päässyt mittailemaan kun en omista pihtivirtamittaria.
Olen yleensä ajellut kotiinpäin pelkät parkit päällä viimeiset kilometrit, mutten tiedä onko sillä vaikutusta. Ajattelin ehkä tän kesän modauksiksi asentaa LED-huomiovalot pyörään sekä näkyvyyden että virrankulutuksen tähden, voisi nuo aamukäynnistykset sujua paremmin

jleino sanoi:Nuo LED-valot on kyllä varmasti hyvä idea. Jännä miten joskus tuntuu että sopivassa asennossa moottori kun on niin vaivalloisesti eka pyöräytys sujuu. Olen käynyt myös nuo maadoitukset läpi. Pakko varmaan ostaa uusi akku vaikkei tuokaan käsittääkseni vanha ole, ennen kuin reissuun lähtee. Paha juttu jos ei saa tankilta startattua. Aina ei ole välttämättä apuvirtaakaan saapusalla![]()
. Niin kysymys ilmoille siitäkin. Kun sisähuilun halkaisija on n. 45 mm ja Micronin ulostulossa on kuristus n. 32 mm niin mikä idea tuossa on? Onko vastapaineella tarkoitus ohjata pakopulssi villoille? Luulisi et olis parempi kun olis sama halkaisija koko matkan??