• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vtr 1000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lämmöt ei nouse 1/2 merkin kohdille muuta kuin kaupungissa ajaessa. Maantiellä on "liian" viileänä. Termostaatti vaihtoon vai ihansama?

Lämmöt ei nouse 1/2 merkin kohdille muuta kuin kaupungissa ajaessa. Maantiellä on "liian" viileänä. Termostaatti vaihtoon vai ihansama?
mulla sama homma enkä oo nähny aihetta vaihtaa termaria kyl toiseen. Kertokoon joku viisaampi onko aihetta vaihtoon. Ja tosiaan tuo röpötys kovan jarrutuksen/kiihdytyksen jälkeen on ihan normaalia. Mun pyörä tehny sitä uudesta asti, ominaisuus
smile_org.gif

Eipä itselläkään tuo lämpö nouse muuta kuin kaupungissa tai paikallaan käytellessä.. ja ihan testauksen vuoksi tuota käytellyt joskus kuumaksi,että flekti todellakin toimii
wink.gif

Muillekkin vinkiksi,että kannattaa joskus tarkastaa tuo startin johdon liitos jos joskus vaikka haluaa johdon irti..itsellä nuo mutterit niin ruosteessa ja syöpyneet,että sai hetken tapella irtisaamiseksi..tosin mutterit olivat enemmänkin "klönttejä" mutta onneksi kierteet eivät olleet vioittuneet,että sai uusilla muttereilla ja "voltti"vaseliinilla taas parempaan kuosiin
062802moto_prv.gif

Morjens.

Eihän kenelläkään sattuisi löytymään oikeanpuoleista syyläriä joutilaana ?

Onnistuin kippaamaan mopon peräkärryssä ja em syyläri edellä päin peräkärryn laitaa
withstupid.gif

Voi tarjoilla osoitteeseen : esa.gronlund@gmail.com

Eipä itselläkään tuo lämpö nouse muuta kuin kaupungissa tai paikallaan käytellessä.. ja ihan testauksen vuoksi tuota käytellyt joskus kuumaksi,että flekti todellakin toimii  
wink.gif

Muillekkin vinkiksi,että kannattaa joskus tarkastaa tuo startin johdon liitos jos joskus vaikka haluaa johdon irti..itsellä nuo mutterit niin ruosteessa ja syöpyneet,että sai hetken tapella irtisaamiseksi..tosin mutterit olivat enemmänkin "klönttejä" mutta onneksi kierteet eivät olleet vioittuneet,että sai uusilla muttereilla ja "voltti"vaseliinilla taas parempaan kuosiin  
062802moto_prv.gif
Tuollaiset 76 asteeseen nousee ajossa näin viileillä. 82 suurinpiirtein lämpemämmollä keleiillä.

Riittäköhän HISS vakuutusyhtiölle vai pitääkö mainita että varastetussa mopossani oli rattilukkokin kiinni...?
sad_orig.gif

Riittäköhän HISS vakuutusyhtiölle vai pitääkö mainita että varastetussa mopossani oli rattilukkokin kiinni...?
sad_orig.gif
Voi rähämä! Onko joku vieny sun pyörän??? Juutanan ääliöt!!! Mistä ja koska lähti???
Viikonlopun aikana... Turusta Kupittaankadulta. Jos näkyy niin saa vetää minunkin puolestani nokkaan!
- Musta (teipitön)
- LeoVincet
- Musta visiiri
- Kappan takalaukku

http://koti.mbnet.fi/taure/001.JPG
http://koti.mbnet.fi/taure/003.JPG

Löytynyt ja nyt odotellaan korjausta... Toivottavasti saan entistä ehompana takaisin! Prkl idiootteja maa päällään kantaa!

Löytynyt ja nyt odotellaan korjausta... Toivottavasti saan entistä ehompana takaisin! Prkl idiootteja maa päällään kantaa!
mitä oli mennyt rikki??
No pimeällä se löytyi, että kaikkea ei ehtinyt näkemään, mutta ainakin:
- Virtalukko ja samalla rattilukko
- Kaikki virtalukon ja ympäristön johdot
- Takalaukun lukitusmekanismi ja lukko
- Rekisterikilpi kadoksissa (uudelle tunnukselle täytyy rekisteröidä)
- Oikean kahvan pää ja oikea sivukate (pienet jäljet)
- Tietysti uusittava kaikki lukot, koska yksi on jo rikki
+ kaikki muu mitä tulee vielä ilmi. Jokaisen naarmun laitan vakuutukseen mitä en ennen ole nähnyt.

Jaahas terve vaan...
Meikäläinenkin liittyy viime talvena tähän veturi kerhoon ja
lähdin kyselemään teiltä viisaammilta ja kokeneimmilta veturi miehiltä että millasia ratastuksia teillä on käytössä? Itse ajattelin vaihtaa hieman enemmän vääntäväksi mutta en oikein tiedä että monellako piikillä sitä uskaltaa muuttaa ettei menis reisille koko homma....  
nixweiss.gif

Mutta jos muutaman esimerkin saisin ja niistä kokemuksia niin....kiitos!!!

Radalla toimii hyvin ja kadulla välttävästi 15/43. Jos pelkkää katuajoa, niin väittäisin 16 tai jopa 15/42 olevan aika mukavan. Alkuperäinen 16/41 on kyllä melkoinen aavikkovälitys. Nopeusmittarista tulee jokatapauksessa aikalailla joutava kapistus, jollei speedohealeria laita.

Mulla on 15 piikkinen edessä ja parempi kuin alkuperäinen. Eli on sen piikinverran pienempi. Takana muistaakseni 42, mutta saattoi olla 41kin.

Speedohealeri löytyy, on pätevä kapistus.

Minä vaihdoin tälle kesälle tommosen -97 vtärrän...Välitys on 15/43 ja toimii mun mielestä kadulla hyvin, kaks ja puol tonnia oon kerenny koeajaa ja hyvältä tuntuu. Peli kampee pystyyn kakkosella ihan kaasua kääntämällä. Kulutus on vähän reilumpi ku entisessä, 7-9 litraa seka-ajossa, mutta paskaako siitä....harrastukset maksaa. Dynojetit, K&N ja Ixil putket varmaan osansa kulutukseen tekee.

Eli yhteenvetona, todella mukava laite. Tuntuu ja kuulostaa moottoripyörältä, eikä hinnat päätä huimaa.
Suosittelen lämpimästi!  
biggrin.gif

Millasella kierros alueella tollane 15/43 välitys on kun ajetaan 100km/h??? Meneekö jo huudattamisen puolelle???
Ite vaihdoin kans viime syksynä pikku bandiitista tähän -98 veturiin ja oon kyllä tyytyväinen ollu!!!
Vielä kun briteistä hommasin talvella vähän palikkaa niin sain siitä vähän menevämmän näkösen!!!  
cool.gif

En nyt muista satasen kohdalta rundarin lukemaa, mutta on vähän siinä ja siinä, että huutaako kone. Ehkä hitusen pidempi välitys vois olla kadulla mukavampi noin äänimaailman puolesta, mutta kuten sanottu noillakin pärjää. Kulutuksessa en ole kyllä juuri eroa vakioväleihin huomannut.

Back