Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vaihdoin eteen goodrigde punosletkut, tuli aika napakaksi etupää niiden myötä. Ei mun mielestä ainakaan liian napakat, taakse en suosittele vaihtaa jätin omani takaa vakioksi.Juu taidampa jättää vielä nuo jarruletkut kaupan hyllylle ja testailla taas kesällä kuinka hyvin ne jarrut pitikään.. eiväet ole kuitenkaan ihan huonosta päästä nuo veturin jarrut muutenkaan ja ihan "killeri" jarruja ei kuitenkaan haluaisi,kun ei tuota radalla pöristelyä harrasta..
Kyllähän tuo tangon vaihto varmasti auttaa vaikka itse onkin tullut ajeltua 100-700 km välillä tai sitten on masokistinen luonne![]()
onneksi kerralla ei kuitenkaan pääse 200 km kun jo pitää kiiruhtaa tankille ja siinä samalla vaikka kahville,niinkuin harrastuksen luonteeseen kait kuuluneekin![]()
Kyllä se 14,5 on aivan normi luku, ehkä hieman ylärajoilla, mutta kuitenkin ok.tuota tuon arvon antoi tyhjäkäynnillä eli 1200rpm/14,5v ja ei ollut mitään päällä... Meen koittaan ensiviikolla jos saisin hieman kierroksia jne et näkis hieman enemmän. Tossa tallissa ei sais käyttää pyörää ollenkaan niin ootan et saan siihen renkaat ja vanteet alle nii voin viedä sen sieltä ulos testattavaksimillaisia arvoja antaa antaessa kierroksia/virtalaitteet päällä?![]()
kyllä se oli ihan normaali luku tosiaan, heti kun laittoi valot yms päälle niin luku palautui siihen 13v pintaan jne...Kyllä se 14,5 on aivan normi luku, ehkä hieman ylärajoilla, mutta kuitenkin ok.tuota tuon arvon antoi tyhjäkäynnillä eli 1200rpm/14,5v ja ei ollut mitään päällä... Meen koittaan ensiviikolla jos saisin hieman kierroksia jne et näkis hieman enemmän. Tossa tallissa ei sais käyttää pyörää ollenkaan niin ootan et saan siihen renkaat ja vanteet alle nii voin viedä sen sieltä ulos testattavaksimillaisia arvoja antaa antaessa kierroksia/virtalaitteet päällä?![]()
en oo vielä mutta ensikesän lopussa aattelin laittaa kun kuulemma ei juuri vaikuta ajoon vielä mitenkään tuo. Kaverilla ollut jo kolmatta kesää alla jne. Radalle ei kyllä suositellut leveämpää mutta normaali kurvailuun menee kuulemma ihan siinä missä 180.oottako laittanut 190/50/17 takasta VeTuRiin..?
oon ajatellut ostaa uudet renkaat ja ajatellu metzelerin M3:sia tai misukan pilot powereita. Onko Veturimiehillä kokemusta että mikä rengassatsi pelittää parhaiten..?
Tuli piruuttaan tilattua tuota Motulia, katsotaan auttaako mun pyörää vai pysyykö vaihteisto samana. Ei kovin kallista ollu et voi vaikka useammin vaihdella.oli aiemmin Hondan omaa gn-4 sta ?? Muistaakseni. Nyt Motul 5000 ja mun mielestä motulilla toimi vaihteisto paremmin![]()
En tiedä onko vaan kyse siiitä että on uudet öljyt... vaihtoväli pyörii 4000 +- paikkeilla.
Onko ollu tankki irti talvella?? Jos on niin sensori jäänyt väärään asentoon jumiin...saa varmaan pienellä ravsitelulla toimiin. Jos ei sillä lähde nii hana irti ja kurkkaat mitä sieltä näkyy...Ekat ajot tänään ja bensan näyttö pylväs vasemmalla vilkuttaa koko ajan että olis bensat loppu. Kun käynnistää niin mittaristossa palaa kaikki merkit kuten kuuluu. elikkä anturivika tankissa ?? Onko hankala ja kalliskin ongelma ? Onko ollut samaa muilla ?
2002 malli olis kyseessä.
Jos vanne on 5,5" leveä, niin 190-koon kumi on turhan leveä sille, muoto kärsii.oottako laittanut 190/50/17 takasta VeTuRiin..?
oon ajatellut ostaa uudet renkaat ja ajatellu metzelerin M3:sia tai misukan pilot powereita. Onko Veturimiehillä kokemusta että mikä rengassatsi pelittää parhaiten..?
ei oo ollut tankki irti. Mutta pitää tutkia mitä tehdään. Millainen urakka toi homma on ?Onko ollu tankki irti talvella?? Jos on niin sensori jäänyt väärään asentoon jumiin...saa varmaan pienellä ravsitelulla toimiin. Jos ei sillä lähde nii hana irti ja kurkkaat mitä sieltä näkyy...Ekat ajot tänään ja bensan näyttö pylväs vasemmalla vilkuttaa koko ajan että olis bensat loppu. Kun käynnistää niin mittaristossa palaa kaikki merkit kuten kuuluu. elikkä anturivika tankissa ?? Onko hankala ja kalliskin ongelma ? Onko ollut samaa muilla ?
2002 malli olis kyseessä.