Tosi hyvä
menee kun veturi eli ajo-ominaisuudet tosi hyvät ainakin minun mielestä ja kone on tosi hyvä kyllä v-kone on mahtava
suosittelen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka,Led parkkipolttimo, valkoinen, 16 Lumen
Ja H4:ksi tuli suhkot valkoista valoa tuottava halogeeni.. Xenonia ei ainakaan vielä ole tulossa.
Ledejä saa http://www.xenonled.com vaikkapa.Moikka,Led parkkipolttimo, valkoinen, 16 Lumen
Ja H4:ksi tuli suhkot valkoista valoa tuottava halogeeni.. Xenonia ei ainakaan vielä ole tulossa.
tuleeks toi parkkivalo alkuperäiseen kantaan kiinni? Mistä hankit ja paljon kustansi... Entäpä toi H4:sen tarkka merkki ja malli? Itsekkin haluisin kirkkaampaa mallia...
Ei lukenu Mivviä mut ei nuista koskaan tiedäettei vaan lue siinä savun ulostulo reiän yläpuolella MIVV,on niin saman näköiset kun minun pöntöt.![]()
mikä vuosimalli sulla on. Oliko nyt 99 kun tankki muuttui isommaksi, 19 litraiseen ja ajoasento nousi hieman.Tervehdys
Tulipa muutaman kurapyörän jälken mieleen kokeilla katupyörääkin (Kyllä, niinkin päin voi tehdä).![]()
Kuuspuolikasta meinasin ensin, kun rajuin laite on ollut LC4 Kotari motorenkain -mistä kipinä asfalttikurvailuun ylipäätään -ja moottorin piti olla twini. Äänet, vääntö...
Kotinurkilla nyt sattui kumminkin olemaan edullinen veturi myytävänä, niin tulipa hommattua. Ominaisuudet on pitkälti ne, mitä oon täältä lukenutkin: Pirun hauska laite ajaa, mutta tankin koko verrattuna bensankulutukseen on aika![]()
Kone ei nyi, pauku tms millään kaasun asennolla, eikä kierrosalueella, joten ehkä siihen on jotain suutinvaihdoksia tehty? Ja muutenkin Kotariin verrattuna mylly on mekaanisesti lähes äänetön ja tärinätön. (No tärisee se tietty, mutta LC4:llä ajaneet tietää mistä puhun)![]()
Ajoasentoa tarvii varmaan korjailla, joko VFR:n klipareilla tai "normitangolla". Selkä on vähän kovilla vanhalla ukolla![]()
Putkista mäkin kyselen tääl ku ei varmuutta mitkä tos omas veturis on98 malli on. Tuol aiemmin sanottiin että ne muutokset tuli -01. '00 -mallinen mitä kävin koeajamassa, oli mun mielestä samanlainen.
Sen verran tätä on tuunattu, että kilpiteline on sahattu hel**ttiin, ja vaimentimien päihin porattu 4 kpl reikiä. Ihmettelinkin että orkkisputkiksi melko miehekkäät äänet![]()
Ne on tosin porattu yllättävänkin siististi, ehkä jopa selvinpäinVasta täältä luin että ne ei ookkaan siinä alunperin.![]()
Juu sitä mäkin katoin. Yritin ettiä entisen omistajan ja kysyä mut sil on vissiin salainen puhelin numeroTähän asti olin ihan 100-varma että nuo ovat Devilit kun niin paljon samaa näköä omiin on, mutta eipäs olekaan.
http://aijaa.com/v.php?i=005488097332.jpg
Verrattuna omiin Devileihin, on tuo ulostulo kohta erittäin paljon pienempi.
sanoi:Heh, tuli sitten hankittua ebaysta VFR:n cliparit, kun halvalla sai.
Ans kattoo meneekö kuin strömsöössä...![]()
Osta minulta Leo Vincet. Ilman killereitä 102dB. Ei kuulosta nuhaiselta.Vieläkin pientä nuhaisuutta äänessä, mutta hieman hankalampi niin pitkälle vaimentimen sisään alkaa niitä kammioita poistamaan halkaisemati putkea. Olisko tähän kellään vinkkiä heittää?![]()
Mistäs muuten tilasti ja mitä kustans?