Paljos W-P on skodeilla ajellut viimeaikoina?
No enpä tietenkään paljoo viime aikoina, mutta ei kai noiden perustekniikka ole mihinkään muuttunut
Sehän on itsestään selvä asia, ettei niiden ajo-ominaisuudet ole noiden supermoto- mopojen luokkaa. Nythän kait puhutaan siis 50cc mopoista.
Mutta olen mä skootterilla muutamat tuhannet kilsat elämäni aikana vedellyt; moposkoottereilla ja vespoilla. Onpa jopa ollut ihan omakin, jolla ajelin työmatkaa
Ja sitten tietysti pojan mopolla..
Asiaahan tuo on, jotta nuorten henkiä tulee varjella; eihän sitä vastaan voi väitellä... Olikos se tänään kun täti tomera kääntyi vasemmalle eikä huomannut suoraan tulevaa mopoa.
Vois vaikka aloittaa ihan tuosta kännyn jättämisestä vähemmälle käytölle ajon aikana.. varmaan ollaan kaikki huomattu miten tuokaan ei mene ihmisille jakeluun (ei tietääkseni liittynyt kylläkään tähän ceissiin).
Itse vetoaisin enemmän liikennesääntöihin, asenteisiin mopoilijoilla sekä vahvasti myös autoilijoilla. Missä on tietoiskut!!
Oikeasti en vaan usko, että tuo keilojen pujottelu ja muutaman kerran pysähdys - kurssit a200euroo ovat ratkaisu. Ei tuossa rekan alle jäännissä varmasti ole ollut hidasajolla hirveasti merkitystä. Voimmehan tietysti olettaa, että väistöharjoittelulla olisi voitu selvitä
Kuitenkin niinkuin tuossa jo kirjoitin, niin nuo jannut vetelevät kyllä nuo keilat ympäri etu- ja takaperin. Lähinnä heidän hurjapäisyys on se ongelma...
Laitoit Staga tuohon, jotta likoilla on vaikeuksia
nohnoh, ei toi ole tasa-arvoa. Kohta on joku feminisissi kimpussa
Mutta loppupeleissä puutuin vain tuohon kauhisteluun moposkoottereiden vaikeudesta ajaa; kun tuosta videosta sai vain sen käsityksen, jotta ukoille oli outoa noin yhtäkkiseltään tonnisen selästä hypätä moposkootterin selkään ja sillä perusteella aletaan nyt kauhistelemaan mopolla ajon vaikeutta ja keräämään rahaa "loistavilla kursseillamme". Täähän oli kait tän threadin alkuperäinen idiskin; kai....
No taas tällainen sekava mixaus, mutta siis en tietenkään pidä ajo/liikennekoulutusta turhana.