Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyhmäpä hyvinkin.tuo mopokortti kokonaisuudessaan on täysin tyhmä.
ajoopettajien/autokoulujen lobbaama must juttu jokaiselle, koska opetettavat ikäluokat pienenee ja pitää silti saada enempi hynää kasaan eli opetetaaan kohta ruohonleikkurillakin ajoa.
Mä olen kyllä eri mieltä. Todelal hyvä että saadan mopoilijatkin liikenteeseen opettajan kanssa. Ei sillä niin väliä ole näissä maaseututaajamissa yms. mutta näissä kaupungeissa missä on valoja, ruuhkia, yksisuuntaisia, ryhmittymisiä ambulansseja ja paloautoja joka päivä useaan otteeseen.. Kyllä siellä pikkutytöt ja pojat on aikamoisessa hosslingissa...tuo mopokortti kokonaisuudessaan on täysin tyhmä.
ajoopettajien/autokoulujen lobbaama must juttu jokaiselle, koska opetettavat ikäluokat pienenee ja pitää silti saada enempi hynää kasaan eli opetetaaan kohta ruohonleikkurillakin ajoa.
Hurjimmathan päästelevät HD:lla suoraan vaikka ilman käsiä...Jotkut vaan on niin hyviä että ajavat vaikka kuurakettia ilman mitään harjoitusta tai kokemusta.
n 60tkm/vuosi ja kortti on ollu 13v =780 000 kmMistä näitä... eiku...täällä sitä vouhotetaan että mopoilijoille koulutusta yms. mutta kyllä mä olisin enemmän huolissaan näista jotka on saanut moottoripyöräkortin lahjaksi ja sitten ostetaan vanhoilla päivillä iso moottoripyörä kun ei osata edes välttävästi ajaa autoa..ajellaan niillä 1950 luvun opeilla edelleen ja mp ei ole millään tavalla hallussa.. nuoret sentään oppii mutta vanha koira ei...vaimitensenyoli..![]()
![]()
Niin, kuis paljo sitä kokemusta on takana...
Leikki leikkinä...![]()
täällä taas näitä jotka ottaa kaikki kommentit henkilökohtaisesti..*Huoh*täällä sitä vouhotetaan että mopoilijoille koulutusta yms. mutta kyllä mä olisin enemmän huolissaan näista jotka on saanut moottoripyöräkortin lahjaksi ja sitten ostetaan vanhoilla päivillä iso moottoripyörä kun ei osata edes välttävästi ajaa autoa..ajellaan niillä 1950 luvun opeilla edelleen ja mp ei ole millään tavalla hallussa.. nuoret sentään oppii mutta vanha koira ei...vaimitensenyoli..
Mistä näitä tulee? Montako sataa tuhatta kilometriä olet nyt itse ehtinyt turvallisesti vetää eri kulkineilla?
onnex olkoon suorituksestan 60tkm/vuosi ja kortti on ollu 13v =780 000 km
0 onnettomuutta.
ei ole mitään brassailua vaan vastaan jos kysytään... se on kyllä totta että äkkiä se sattuu. on se sitten oma tai jonkun muun syy. ja kyllä sillä autokoulun opetuksella on iso osa varsinkin silloin alussa mutta todellisuudessa oppi tulee kokeneemmilta kuljettajilta kuten mun tapauksessa. niin ei tarvi kaikkea opetella kantapäänkautta kun kuuntelee niitä joilla on kokemusta oikeasti. eikä niin että ajetaan 50v omanpään mukaan ja ihan päin persettä...toki kaikilla ei ole tälläisiä opettajia..-onnex olkoon suorituksestan 60tkm/vuosi ja kortti on ollu 13v =780 000 km
0 onnettomuutta.ja kaikki pelkästään asianmukaisen opetuksen antaneen autokoulun ansiosta.-ko?![]()
pitäis muistaa noilla numeroilla brassaillessa et pieni hetki..silmän räpäys saattaa muuttaa tuonkin tilaston todella rumaksi...
toivotaan ettei niin käy vaan homma jatkuu yhtä mallikkaasti, mutta pientä nöyryyttä peräänkuuluttaisin...tai jospa itekki sitten joskus![]()
Tajuatkohan ollenkaan miten typerältä toi kuullostaa? Ehkä olis parempi jatkaa kirjoittelua selvinpäin...ei tarvi kaikkea opetella kantapäänkautta kun kuuntelee niitä joilla on kokemusta oikeasti. eikä niin että ajetaan 50v omanpään mukaan ja ihan päin persettä...toki kaikilla ei ole tälläisiä opettajia..-
60 tkm vuodessa on kyllä kova määrä. Siihen ei pysty edes palstan kingi, Anu, vaikka onkin kova jätkä.n 60tkm/vuosi ja kortti on ollu 13v =780 000 kmMistä näitä... eiku...täällä sitä vouhotetaan että mopoilijoille koulutusta yms. mutta kyllä mä olisin enemmän huolissaan näista jotka on saanut moottoripyöräkortin lahjaksi ja sitten ostetaan vanhoilla päivillä iso moottoripyörä kun ei osata edes välttävästi ajaa autoa..ajellaan niillä 1950 luvun opeilla edelleen ja mp ei ole millään tavalla hallussa.. nuoret sentään oppii mutta vanha koira ei...vaimitensenyoli..![]()
![]()
Niin, kuis paljo sitä kokemusta on takana...
Leikki leikkinä...![]()
0 onnettomuutta.
vanhukset vaihtaa huopahatun kypärään ja lähtee ajelemaan vaikka pää ei käänny kun nilkoista....![]()
eikä siellä nyt tarvitse kenenkään taas nokkiinsa ottaa ei tämä kaikkia koske.
Se on yhdysmerkki.Ja tarttis suakin jonkun opettaa: ajo-opettajien kirjoitetaan väliviivalla![]()
Samaa mieltä.Tajuatkohan ollenkaan miten typerältä toi kuullostaa? Ehkä olis parempi jatkaa kirjoittelua selvinpäin...ei tarvi kaikkea opetella kantapäänkautta kun kuuntelee niitä joilla on kokemusta oikeasti. eikä niin että ajetaan 50v omanpään mukaan ja ihan päin persettä...toki kaikilla ei ole tälläisiä opettajia..-![]()
HEH,on joo hyvissä muistis vielä mopoajat ja niitä edeltäviäJoskus piti ajaa skootterilla muutama kuukausi ja pitää kyllä sanoa että sillä pelotti enempi ajaa täysiä kuin sillä laitteella jonka takia skootterilla jouduin ajamaan.
Linkin videopätkään viitaten täytynee lopettaa kouluttajan hommat kun ei ole avattavaa pottaa eikä riittävää pelonsekaista kunnioitusta mopoihin tai moottoripyöriin...